Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-04-24 15:00:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-12-17 19:08:23
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 2005
misiakw napisał(a):
avalar napisał(a):
One składają się z dwóch części, więc się rozpołowią najpierw niż urwą.


jak tak to spoko. bo to własnie problem wszystkich osłon - nie mogą być za solidne bo zrobią więcej szkód. miałem crash pady - całe z jakiegoś plastikopodobnego materiału. w momencie gleby śruba się zgięła, plastik skompresował, całe moto na tym ślizgało i luz, rama nietknięta bo ten plastik był miększy niż aluminium ramy. Jednak ludziom się wydaje że crashe powinny być solidne, twarde, wstawiają crache stalowe lub z metalowymi tulejkami, przez co w momencie wypadku wbijają się one w ramę która jako słabsza się urywa... zonk! Bo ochraniacz powinien przyjąć impet i go zamortyzować/zmniejszyć a nie przekazać głębiej...


Dokładnie tak samo miałem w Bandicie, crash-pad był na śrubie z tulejką która się wygięła i zrobiła dziurę w kapie od silnika. :roll:
Jak kupiłem FZ6 to miałem zamontowane crash-pady, ale czytając forum stwierdziłem, że dla bezpieczeństwa ramy zmieniam na gmole, mam nadzieję, że będzie to lepszy wybór. Niestety jeśli chodzi o kwestię wyglądu to gmole trochę słabo wyglądają, ale chociaż mają 3 punkty podparcia, i rama może zostać cała w razie "co".

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-24 15:00:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-04-24 16:19:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2448
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
Radek_ino napisał(a):
czytając forum stwierdziłem, że dla bezpieczeństwa ramy zmieniam na gmole

u mnie crashpady dały radę bez niszczenia ramy - tylko że u mnie śruba byłą jedynym metalowym elementem, reszta crashpada była twarda, ale nie tak jak rama. wiec to nie tak że wszystkie crashady urywają ramy. tylko te "nieprzemyślane"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-24 16:42:56 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-12-17 19:08:23
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 2005
Nigdy nie wiadomo co będzie twardsze w tym zestawie, czy crash-pad czy rama, ekspertem nie jestem :P . A crash-pady miałem firmy Womet-Tech, firma wygląda na dobrą, ale wolę nie ryzykować. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-24 18:00:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 36
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Mam gmole i komponują się ładnie z Fazerkiem ( czarna rama, silnik i gmole) :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-24 21:31:38 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
Radek_ino napisał(a):
Nigdy nie wiadomo co będzie twardsze w tym zestawie, czy crash-pad czy rama...

Z reguły kupne crash-pady to odlewy. Czyli tworzywo twarde, przy tym kruche i łamliwe.
Najlepiej kupić materiał samemu i dać tokarzowi do wytoczenia. Taki zachowuje się całkiem inaczej: zetrze się i zamortyzuje, a nie złamie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-25 08:16:34 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 366
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
misiakw obiecane foty, tak to wygląda:
[ img ] [ img ]
[ img ]

Jak widać, po rozpołowieniu już nie chroni ;)

Radek_ino ja teraz mam tej firmy crashe ;)

Keny wrzuć fotę jak to wygląda. Ja też wziąłbym gmole, ale kurde szkoda że pług jest ciężko zamontować wtedy...

Najważniejsze - nic nie cieknie, za słabo dokręciłem śruby :) Wczoraj dynamometr na 12nm i wszystkie ładnie dociągnięte :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-25 13:01:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 2448
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Telefon: my0 k1z 10m
Obecne moto: Yamasaki 1100 fz6er5
[ img ]
tyko do tych śrub mam zastrzeżenia - nie jestem pewny czy wytrzymają masę moto, czy czasem nie wyrwą się z mocowań z kawałkiem silnika tak samo jak crache wyskakują z kawałkiem ramy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-25 13:13:36 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 366
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
misiakw też nad tym myślałem, ale biorąc pod uwagę, że ten element raczej nie przyjmie całej siły na siebie (crash oberwie pierwszy) zostawiam temat :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-03 21:25:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 36
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-03 21:29:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 36
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-05-05 23:02:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2016-09-30 10:06:24
Posty: 164
Lokalizacja: WS
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer
avalar odpisałem Ci ale wiadomość mam ciągle w skrzynce "do wysłania", jakbyś nie dostał wkrótce pisz na ratchetfz6(na)gmailkropkacom. W sprawie klatki możesz też zapytać kolegę z forum bartek-keks, są dane www i nr tel.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-17 09:09:08 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 366
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Ratchet PW dotarło, on wisi w takim statusie do momentu, aż odbiorca nie przeczyta :)

Update 17.07
Dawno się nic nie działo, to podbijam :)

Wczoraj wymieniłem olej i filtr, ostatni zmiana była 2017-03-10 przy przebiegu 31 582, jako że moto nie jeździło za dużo w zeszłym sezonie troszkę przeciągnąłem wymianę i zrobiłem ją przy przebiegu 34 537.
[ img ]

Chciałem wymienić też śrubę na tą z magnesem:
[ img ]
Ale jest ona za krótka i przy wkręcaniu wiedziałem że jest coś nie tak...
Została więc stara z nową podkładką :)

Sprawdziłem też jak wyglądają klocki z tyłu bo w zeszłym roku przy wymianie opon dali znać, że się kończą:
[ img ]
Hamulca tylnego używam ale jak widać, klocków jeszcze troszkę jest.

Przeczyściłem tłoczek, zacisk, jarzmo, posmarowałem miejsca gdzie klocek pracuje w jarzmie.... i dupa, coś źle pokskładałem bo tak jakbym nie miał tylnego hamulca dzisiaj.
Jako że Krk aura sprzyja dzisiaj znów w garażu :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-17 11:37:02 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-05-24 22:26:03
Posty: 100
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: nie 1
Też wtrącę swoje 3 grosze: Crashpady to zło.
Oczywiście są też takie przemyślane, które nie wyrwą ramy np. takie nieosiowe z dwiema śrubami
(nie testowałem, ale gdybym miał zakładać to tylko takie choć i tak wolę dobre gmole).

Podobają mi się gmole Keny'ego. To SW-MOTECH czy Givi?
Mam podobne ślizgi na klatce.

Avalar - super wyposażone moto. Trochę zainwestowałeś :) Zazdraszczam tempomatu.

Podsumowując - tylko gmole najlepiej z rozpurką, ale bez rury wzdłuż motocykla bo jak spadnie na nogę...
to śruby ale w kości.


Załączniki:
crashpad.jpg [38.93 KiB]
Pobrane 201 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-17 12:32:54 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 366
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
morf&na dzięki ale praktycznie takiego udało się kupić :)
Na montaż czeka nowa szyba oraz GiPro ;)

Co do gmole vs. crashe zgadzam się,że te drugie mogą narobić dużo szkody.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-07-18 02:06:38 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-04-24 14:24:37
Posty: 204
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski / Częstochowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Na pewno złym pomysłem w FZ6 są crashpady jak na zdjęciu @morf&na, czyli takie w których siła uderzenia idzie bezpośrednio na śrubę.
Wcześniej posiadałem oryginalne crashpady Yamahy. Były one co prawda na ramieniu ale podczas wywrotki mogły uszkodził rame, bo są na sztywno przymocowane:[ img ]

Obecnie posiadam puig pro, które też są na ramieniu ale podczas wywrotki mogą się obrócić (tak przynajmniej mi się wydaje) i powinny uchronić ramę przed uszkodzeniem:
[ img ]

Nie zmienia to oczywiście fakty że najbezpieczniejszym wyjściem są gmole :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 172 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org