Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-01-24 00:46:26 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
sfazowany napisał(a):
Iroszek napisał(a):
Trafić na taki leżak to jak 6 w lotto.


Czyli obaj trafiliśmy :) co prawda do innego modelu ale nowe pompy, które działają u nas jak powinny... Brawo my :) Ale Ty rozbiłeś bank z tym zaślepieniem 5go portu. moja znaleziona pompa była wystawiona w komplecie z klamką hamulca lewą (bo to od skutera) i uszczelkami za 450zł, zapytałem czy sprzedadzą mi samą pompę bo nie potrzebuję klamki, odpisali że to jest komplet i tylko tak sprzedają ale mogą opuścić na 350zl :D Dodatkowe graty i starą pompę na jakieś testy zostawiłem swojemu mechanikowi w rozliczeniu. Pompa pasowała plug and play bez żadnych przeróbek, poza tymi pinami na portach. No i Ty zrobiłeś to sam :) ja niestety nie mam do takich grubszych napraw warunków.
[ img ][ img ]
Mozesz podeslac linka do jakiś ppmpy do fz1?

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-24 00:46:26 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2020-01-24 01:34:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
A co do tej pory znalazłeś?

Tu masz oryginały:
https://yama-sklep.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-24 08:56:15 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Jakieś tam od frl używki ,ale tam jest 5 wyjść i to sie wiąże z przerubkami ,wole bez przeróbek.

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-24 08:58:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
sfazowany napisał(a):
A co do tej pory znalazłeś?

Tu masz oryginały:
https://yama-sklep.pl/
Dzięki Sfazowany, ale te nowe to drogie wole jakąś uzywke

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-25 19:39:41 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-12-01 16:35:28
Posty: 377
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: dotykowy
Obecne moto: FZ1S Fazer
Skrab74 napisał(a):
Dzięki Sfazowany, ale te nowe to drogie wole jakąś uzywke


Szukaj leżaka magazynowego, pompa musi być nowa. Chyba że sprzedający gwarantuje sprawność pompy. Ja raz kupiłem niby sprawną używkę, sprzedawca mówił że wyjęta ze sprawnego moto itd. pierdu pierdu. Po montażu okazało się że tył działa a przód nie. Stracony czas na przekładkę, płyn i wkurw że nie działa. Potem odsyłałem i czekałem na zwrot kasy. Znalazłem nówkę na 5 przerobiłem do FZ1 i działa pięknie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-25 19:59:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Dzieki Sfazowany za rade ,ale obyło się bez przekladki na inna pompe ,powiem tak ,
Ja jestem bardzo dociekliwy i podchodzilem 3 razy do test i za trzecim razem zrobilem przednie hamulec, odpycha aż milo ,80 razy próbowałem i sie o dziwo udało ,także z tego wniosek że trzeba do skutku aż pusci elektrozawor ,....
Koledzy próbować bo nie ma lipy za 100 pusci na 100%
Ot taka filozofia i 600zlnw kieszeni,a człowiek zadowolony i się micha cieszy ,pozdrawiam.

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-25 23:04:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Skrab74 napisał(a):
Dzieki Sfazowany za rade ,ale obyło się bez przekladki na inna pompe ,powiem tak ,
Ja jestem bardzo dociekliwy i podchodzilem 3 razy do test i za trzecim razem zrobilem przednie hamulec, odpycha aż milo ,80 razy próbowałem i sie o dziwo udało ,także z tego wniosek że trzeba do skutku aż pusci elektrozawor ,....
Koledzy próbować bo nie ma lipy za 100 pusci na 100%
Ot taka filozofia i 600zlnw kieszeni,a człowiek zadowolony i się micha cieszy ,pozdrawiam.

Lewa!
Skarb, czytając Twoje posty trzeba się nieźle skupić żeby zrozumiec o co kaman. Pisz po ludzku, zobacz co napisałeś zanim wyślesz...

Co do próbowania aż zacznie działać to będziesz pierwszą osobą w Internecie której taka sztuka się udała. Przeważnie jeśli pompa nie działa prawidłowo to już pozamiatane. Poza tym, jeśli miałbym pompę która choć raz zawiodła to co ją powstrzymuje żeby znów zawiodła wtedy, kiedy będzie najbardziej potrzebna?


Ostatnio edytowano 2020-01-26 01:07:10 przez sfazowany, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-25 23:09:42 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
sfazowany napisał(a):
Skrab74 napisał(a):
Dzieki Sfazowany za rade ,ale obyło się bez przekladki na inna pompe ,powiem tak ,
Ja jestem bardzo dociekliwy i podchodzilem 3 razy do test i za trzecim razem zrobilem przednie hamulec, odpycha aż milo ,80 razy próbowałem i sie o dziwo udało ,także z tego wniosek że trzeba do skutku aż pusci elektrozawor ,....
Koledzy próbować bo nie ma lipy za 100 pusci na 100%
Ot taka filozofia i 600zlnw kieszeni,a człowiek zadowolony i się micha cieszy ,pozdrawiam.

Lewa!
Skarb, czytając Twoje posty trzeba się nieźle skupić żeby zrozumiec o co kaman. Pisz po ludzku, zobacz co napisałeś zanim wyślesz...

Co do próbowania aż zacznie działać to będziesz pierwszą osobą w Internecie której taka sztuka się udała. Przeważnie jeśli pompa nie działa prawidłowo to już pozamiatane. Poza tym, jeśli miałbym pompę która choć raz zawiodła to co ją powstrzymuje żeby się znów zawiodła wtedy, kiedy będzie najbardziej potrzebna?
Może i nie przeczytalem przed dodaniem postu to przepraszam, ale czemuż by miala zawieść?
To tylko abs ,zawsze jest normalne hamowanie czyli bez abs-u......

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-25 23:14:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
A no tak, to nie było tematu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-25 23:23:46 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
sfazowany napisał(a):
A no tak, to nie było tematu :)
Fak faktem że można to ustronstwo rozruszać..

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-28 21:07:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Sfazowany kolego ,robilem ostatnio wymiane klockow na przodzie i wszystkie tloczki czyscilem wymieniłem plyn ,hamulce odpowietrzylem ,klamka twarda nic nie idzie powietrza ,a tu zonk. Nic nie hamuje przednie kolo ,dodam że mam abs ,co to może być kurna mać?

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-29 00:11:45 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No jak dla mnie po wymianie klocków one muszą się ułożyć do tarczy i na początku słabo hamują, mogłeś tez zatłuścić tarcze hamulcowe. Proponuję na początek wszystko odtłuścić płynem do czyszczenia hamulców, wcisnąć delikatnie kolanem zaciski tak żeby tłoczki trochę się cofnęły i zaciski luźno chodziły na szpilkach, powoli pompować klamką patrząc czy klocki są równomiernie wypychane aż docisną tarczę. Tłusta tarcza potrafi dać wrazenie jakby całkiem nie było hamulców, klocki mogły się teraz zatłuścić od tarczy, po umyciu wszystkiego można wsunąć papier ścienny pod klocek i go delikatnie potrzeć żeby odnowić jego powierzchnię.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-29 08:21:54 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
sfazowany napisał(a):
No jak dla mnie po wymianie klocków one muszą się ułożyć do tarczy i na początku słabo hamują, mogłeś tez zatłuścić tarcze hamulcowe. Proponuję na początek wszystko odtłuścić płynem do czyszczenia hamulców, wcisnąć delikatnie kolanem zaciski tak żeby tłoczki trochę się cofnęły i zaciski luźno chodziły na szpilkach, powoli pompować klamką patrząc czy klocki są równomiernie wypychane aż docisną tarczę. Tłusta tarcza potrafi dać wrazenie jakby całkiem nie było hamulców, klocki mogły się teraz zatłuścić od tarczy, po umyciu wszystkiego można wsunąć papier ścienny pod klocek i go delikatnie potrzeć żeby odnowić jego powierzchnię.
Tylko że klocki wogule nie dotykają tarcz klamka twarda ,a przy odpowietrzaniu powietrze już nie idzie ,tak wyglada jak by coś trzymało.
Czyżby na pompie abs jakieś powietrze sie dostało i trzyma.?

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-29 10:01:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Ło matko, coś skopałeś! Nie ma możliwości żeby powietrze w układzie spowodowało brak możliwości dociśnięcia klocka do tarczy przy twardej klamce. Coś musiało nie wiejść na swoje miejsce przy składaniu.

Zdejmij zaciski, wyjmij klocki, wycofaj tłoczki trzonkiem młotka i sprawdź czy tłoczki ruszają się kiedy naciskasz klamkę. Uważaj, jeśli cofniesz wszystkie tłoczki to możesz przepełnić rezerwuar płynu na kierownicy, jeśli w drugą stronę wypchniesz za bardzo tłoczek to może wypaść i zapowietrzysz układ. Dodam tylko że płyn hamulcowy jest bardzo korozyjny i nie chcesz żeby cokolwiek było nim ubrudzone, obchodź się z nim jak z jakimś "kwasem" a zabrudzenia od razu przemywaj płynem do czyszczenia hamulców.

Do układów z abs najlepiej zalewać płyn przystosowany do układów z abs/esp, np ATE SL.6. Ma właściwości smarne i konserwujące pompę. Płyny sportowe z reguły są wymieniane częściej niż w cywilnym motocyklu drogowym wiec nie ma priorytetu żeby były odporne na chłonięcie wody, są za to bardziej wytrzymałe na przegrzewanie. Nie ma sensu lać do układu płyn super sportowy jeśli nie jeździmy na tor katując aż spuchną hamulce i wymieniamy płyn raz na dwa lata. Może w nim zebrać się więcej wody niż w zwykłym płynie, a właśnie woda w pompach robi kuku powodując korozję elementów metalowych.

Tu masz film na którym w fz1 facet wymienia przewody i klocki, w części drugiej jest odpowietrzanie układu. Układ z abs robi się dokładnie tak samo jak bez abs.

https://youtu.be/C45ti2biUXc

Miałem sytuację przy składaniu do kupy tylnego zacisku gdzie nie zauważyłem że klocki po stronie gdzie nie ma pinu tylko wypustek podczas manewrowania wyskoczyły wypustkami z gniazd. Podczas wypychania tłoczków pedałem nożnym równocześnie bujając motocyklem przód tył pedał zrobił się twardy a motocykl nadal mógł się bujać w miarę swobodnie. Poprawiłem klocki na swoje miejsce i tym razem wszystko zagrało, tłoczki docisnęły klocki do tarczy i motocykl stanął nieruchomo.

Nie odbierz tego źle, dla Twojego bezpieczeństwa może nie majstruj przy hamulcach jeśli nie czujesz się swobodnie z takimi pracami, żebyś sobie krzywdy nie zrobił :( tu nie ma miejsca na babole, hamulce w motocyklu to najważniejszy układ, musi być sprawny w 110%.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-29 10:07:28 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-21 20:40:35
Posty: 167
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Dzięki Sfazowany za wylasnienie zaraz będę cie jeszcze raz bral za to ,nie jestem jakiś laikiem ,być moze coś źle złożyłem ,ale z długiej sprawy co moglo pujsć nie tak.
Ok napisze co to było....
Pierwszy raz się spotkałem z taką przyczyną,a odpowietrzalem trochę juz układów.
A i na filmiku jest moto bez abs .
Chyba trzeba próżniowo odpowiadać uklad cały.

Lewa!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org