Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-04-29 19:09:25 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 41
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Mam urlopik :wink: , także jakby co to piszę się :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-04-29 19:09:25 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-04-29 20:17:27 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No to obserwujemy pogodę i zgadujemy się w piątek popołudniu :) możemy temat kontynuować w dziale zlotów bo tu zaśmiecamy wątek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-01 22:00:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Pany, mi się plany trochę rozjeżdżają, jutro chyba pod Ino nie dojadę. Zgadamy sie jeszcze w jakis kolejny weekend ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-01 22:24:03 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-02-23 13:22:05
Posty: 97
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: play
Obecne moto: FZ6 S2
Ok. Z pogodą w kratkę więc wyjazd niepewny :cry:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-03 20:48:39 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-29 00:06:50
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WSK 125
Weekend majowy był słaby. Poza naciągiem łańcucha i umyciem moto nie zrobiłem nic. W sobotę tj 8 maja rano ruszamy z kolegą polatać w okolicach Krakowa. Mamy tam jedną rzecz do odbioru i przy okazji jedziemy pod namioty. Jeden nocleg . W niedziele wracamy. W planach Wadowice, Zawoja, Oświęcim. Jak coś to piszcie na priv w sprawach organizacyjnych. A i najważniejsza informacja, w trasie nie ma mowy o zapierdala..iu typu 150- 160 cały czas. Przelotowa raczej w okolicach dozwolonych, optymalnie 120. A na kolano to nawet przy oświadczynach nie zszedłem :D Także jak ktoś lubi cały czas ciąć to sorry. My odpadamy :lol: Z nas raczej dziadki na Wueskach niz Rossi i Vinales na Yamahach :-)

Wracając do zestawu szyba+ deflektor. Robię eksperyment, wymieniam szybkę deflektora na 22 centymetrową. Zobaczę czy nie trzeba będzie się schylać przy dłużej jeździe. Niestety śrubki w mocowaniach deflektora były słabe i muszę je powymieniać bo nie wytrzymały kilku odkręceń. Deflektor firmy MPS.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-03 21:00:52 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Walther77 napisał(a):
Niestety śrubki w mocowaniach deflektora były słabe i muszę je powymieniać bo nie wytrzymały kilku odkręceń. Deflektor firmy MPS.

ja miałem problem z deflektorem tego typu, że uchwyty były wykonane z tworzywa i naklejone na nich były a'la naklejki zapobiegające rysowaniu szyby, niestety rozwiązanie to oprócz zalety- ochrony szyby miało wadę, że deflektor co jakiś czas ześlizgiwał się z owiewki. Raz miałem taką sytuację, że przy dużej prędkości zaczął się ześlizgiwać, na szczęście zdążyłem go złapać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-04 22:04:56 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-29 00:06:50
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WSK 125
Poeksperymentowałem z deflektorami. Założyłem 17 cm, potem 22 cm i na koniec jazda próbna z połączonymi dwoma deflektorami co dało razem z szybą 91 cm ( mierzone od samego dołu szyby). Tak to wyglądało. Pod zdjęciami opiszę wrażenia z jazdy i wnioski.

DLA MOICH 175 cm wzrostu, WYGRAŁ ZESTAW SZYBA TURYSTYCZNA + 12 CM I DEFLEKTOR + 17 CM. W koło komina super do 100 km/h. Na trasie stopery są konieczne ale nie ma robali na szybie kasku.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

WRAŻENIA Z JAZDY:

1. Sama szyba turystyczna wyższa o 12 cm od oryginalnej - szum okropny już od 80 km/h. Wiatr uderza mniej więcej na 1/3 wysokości kasku. Na oryginalnej wiatr daje ostro w szyję :-)

2. Szyba turystyczna + deflektor 17 cm- wiatr na 2/3 wysokości kasku. Szum dużo mniejszy niż na turystycznej, turbulencji brak, delikatne huczenie.Po lekkim schyleniu ciszej. Można tak jechać ale kto jeździ zgarbiony np. 500 km? Na wyprostowanym już przy 100 km/h i tak szumi więc trzeba zakładać stopery w dalszą jazdę. Plus brak robali w polu widzenia szyby kasku. Ja śmigam oparty o zbiornik lewym ramieniem i jest komfort. Ale mam kask blisko szyby.

3. Szyba turystyczna + deflektor 22 cm- jest ciszej ale to nie to. Deflektor jest na wysokości nosa i to nadal za mało.

4. Szyba + dwa deflektory skręcone razem. Całość ma wysokość 90 cm od dołu szyby a górna krawędź jest powyżej oczu ale nie na wysokości czubka kasku. Dużo ciszej nawet przy 120 km/h ale cała konstrukcja wymaga ustawienia bardziej w pionie i buja się strasznie. Za ciężki zestaw. Mimo wszystko delikatne schylenie daje oczekiwany efekt, cicho i komfortowo. Musiałem trzymać całość ręką ale nawet przy prędkości autostradowej jest bajecznie cicho.

WNIOSEK:

CISZA NASTĄPI JEŚLI SZYBA BĘDZIE NA RÓWNEJ WYSOKOŚCI Z CZUBKIEM KASKU. PRZY FAZERZE- N I E R E A L N E!!! TRZEBA KUPIĆ VARADERO ....ŻART. Stopery i deflektor 17 cm ustawiony trochę bardziej do pionu albo szyba Racing Buble skrócona ( niższa niż fabryczna) i wtedy w kasku jest ciszej ale dokładnie tak jak na nakedzie a tułów jest chroniony od szyi w dół . Jest to patent sfazowanego i wierzę, że jest to dobry kompromis. Ja wybieram swoje bo nie lubię robali na szybce.

DEFLEKTOR WYTRZYMAŁ 217 km/h na niemieckiej autostradzie oczywiście ;-)

POZDRO


Ostatnio edytowano 2020-05-21 20:52:39 przez Walther77, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-04 22:21:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Niezła konstrukcja z dwoma deflektorami, dobrze że nic się nie urwało podczas jazdy :) dodam tylko że jak zapomnę stoperów to do 100km przy której szybie i w miarę cichym kasku i tak jest komfortowo, przy wyższej szybie i deflektorze musiałem się zaraz zatrzymać i założyć stopery żeby mi łeb nie eksplodował, już od 50kmh zaczynało mi dudnić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-04 22:46:33 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-29 00:06:50
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WSK 125
sfazowany napisał(a):
Niezła konstrukcja z dwoma deflektorami, dobrze że nic się nie urwało podczas jazdy :) dodam tylko że jak zapomnę stoperów to do 100km przy której szybie i w miarę cichym kasku i tak jest komfortowo, przy wyższej szybie i deflektorze musiałem się zaraz zatrzymać i założyć stopery żeby mi łeb nie eksplodował, już od 50kmh zaczynało mi dudnić :)


O jakim w miarę cichym kasku mówisz ? Podaj z ciekawości model. A ogólnie to temat wiatru w FZ6 04-06 chyba wyczerpaliśmy :lol: Każdy zrobi jak uważa ale Varadero z tego nie będzie. Stopery mus. Można by ten temat zebrać i wrzucić w odpowiedni dział dla potomnych. Pozdro

P.S. Jeździłem na nakedzie bez szyby ale ze stoperami to mam wrażenie, że było lepiej niż teraz z deflektorem nawet w okolicach 140 km/h, tylko, że napór wiatru był perfidny. W FZ6S mamy pełną owiewkę i to jest na trasy bardzo dobre rozwiązanie mimo hałasu w kasku. Cos za coś.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-05 07:06:32 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Za cichy kask to uważam swojego nolana n87, jak na budżetowy jest bardzo poprawny aerodynamicznie przez co jest mało turbulencji, zero świstów itd. Dla porównania jeździłem w różnych innych kaskach przygodnych, do tego w domu mam jeszcze 3 inne, emeryta Romera, szczękowy nolan dla plecaczka i nowy bell mx9 który nie jest kaskiem drogowym ale bez daszku daje świetnie radę, wszystkie są wyraźnie głośniejsze. Jedyny konkurencyjny z tych co poznałem to Caberg Ego, swoją drogą bardzo ciekawy kask, kumpel po 2 latach ma o nim dobre zdanie. N87 wydaje mi się idealny jeśli ktoś jeździ nakedem albo z niską szybą, do póki nie ma turbulencji to jest znakomity. Może to kwestia osobista ale przy turbulencjach i zbyt głośnym wydechu dochodzi do jakiejś koncentracji dudniących dźwięków które mnie wykańczają, ale to może być po prostu kwestia tego że jestem bardzo przewrażliwiony, mam czuły słuch i łatwo wpadam w rozdrażnienie różnymi dźwiękami, które większość olewa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-21 20:16:52 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2019-09-29 00:06:50
Posty: 6
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WSK 125
Fazer przygotowany i przetestowany na trasie Inowrocław- Wadowice- Zakopane- Kielce- Inowrocław. Wyszło tego 1216 km. Co mogę ostatecznie powiedzieć. Super sprzęt. Nie mam nic do dodania :-)

P.S.

Polecam poniższy zestaw ciuchów, kask i buty na Fazerka:

1. KURTKA ADRENALINE MESHTEC 2.0

kurtka w przyzwoitych pieniądzach. Bardzo wygodna, przewiewna a przeciwdeszczowa podpinka jest rewelacyjna do ok 12 stopni C. Poniżej tej temperatury trzeba założyć jakieś ciepłe termo. Posiada bardzo dużą powierzchnię z paneli Mesh i to naprawdę robi robotę w słoneczne dni. Jedzie się jak na golasa :-) A wieczorem wpinasz membranę i jest komfort. Jedna uwaga: TRZEBA DOKUPIĆ LEPSZY OCHRANIACZ PLECÓW, fabrycznie jest zwykła pianka.

[ img ]



[ img ]

[ img ]


2. SPODNIE ADRENALINE MESHTEC 2.0

troszkę grubsze niż kurtka ale też z panelami Mesh. Dość wygodne ale jest mały problem z dobraniem rozmiaru dla brzuchatych. Albo za długie i pas dobry albo za ciasne. Ogólnie troszkę za luźne w udach ale już cały dół z regulacją na klipsach w 3 pozycjach , rewelacja.


[ img ]


3. KASK AIROH VALOR (RAPTOR)

wygodny, przewiewny na linii usta i czoło ( po otwarciu górnej wentylacji, czuć powiew chłodu na czole). Ma niby 8 stref wentylacji ( 4 regulowane zaślepki) ale huraganu w nim nie ma jak piszą w opiniach. Wykonany jak przystało na Airoha bajecznie w porównaniu z LS2. UWAGA: BRAK BLENDY PRZECIWSŁONECZNEJ A OKULARY WCHODZĄ RACZEJ CIASNO. Ja mam cienkie oprawki z nakładkami także luz. Cena w promo- bardzo atrakcyjna na poziomie LS2 nowych modeli.

[ img ]

4. BUTY RST TUNDRA CE WP

skóra, super wykonanie, certyfikat bezpieczeństwa CE na całe buty. Jak do turystyki to mają dobra ochronę kostki, czubka, pięty i mimo średniej wysokości fajny ochraniacz piszczeli. Dla mnie bomba.

[ img ]

[ img ]

Rozmiarówka wąska tzn. na wąską stopę a na długość 5 mm dłuższe niż wynika z oznaczenia EU . O jakości nie wspominam bo RST to klasa.

CAŁOŚĆ ok 1600 zł bo polowałem na promocje w necie. POLECAM


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-21 22:44:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Czyli przetestowałeś szybę w trasie ;) jak się sprawdziła? Ja rano ruszam na podobny wojaż, planowo ok 1200km. Co do kurtki z podpinkami to mam dwie tekstylne z kompletem podpinek, ale najlepiej i tak mi się jeździ po założeniu na wierzch górnej części z kompletu przeciwdeszczowego. Ogromną zaletą jest to że woda nie wsiąka w kurtkę, jak się wypogodzi to zdejmujesz ten kondom i masz suche czyste ciuchy. Przy podpinkach woda zatrzymuję się na membranie czyli przesiąka przez kurtkę. Później jest w takiej mokrej kurtce zimno i czasem jest problem z miejscem na wysuszenie. Kondom przeciwdeszczowy świetnie też chroni przed wiatrem jak zrobi się chłodno. Minusy to utrudniony dostęp do kieszeni kurtki i nieco większy opór powietrza, ale przy jeździe przy kiepskiej pogodzie to są bardzo małe wady.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org