Forum Yamaha Fazer, Yamaha Thundercat
http://www.motocykl.org/

Akcja spotkanie forumowe - sezon 2009
http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=46&t=1430
Strona 1 z 35

Autor:  miki [ 2008-10-30 13:01:27 ]
Tytuł:  Akcja spotkanie forumowe - sezon 2009

odświeżam, zaczynam, nazywajcie jak chcecie..
myślę,że warto podjąc temat już teraz...
chciałbym rozpocząć ale tak na poważnie akcję: spotkanie..
termin-dlugi majowy weekend w przyszłym roku.
piszę już teraz, żeby nie było, że komuś wypadł nagły dyżur w robocie...
do końca listopada proponuję składać propozycje miejsc na spotkanie...preferowane: centralna polska, ale można w każdym miejscu w kraju, ja na szybko jestem w stanie zorganizowac miejscówke w pobliżu mojego garażu...
zaczynam temat, bo jak dotąd nawet koszulek nie udało sioe skręcić, a jak ja sie za to wezmę, to wypali, pod warunkiem, że sie chętni znajdą.
zbyszku-moze w koncu sie poznamy-a mamy do siebie cale 50 km!
każda wypowiedz w tym temacie mile widziana...miejsce bukuje na powaznie w marcu, takze macie czas do namyslu.
licze na duza ilosc chetnych-sadzac po aktywnosci na forum-pare osob sie zgłosi, pragne zauwazyc, ze nie naleze juz do szczesliwych posiadaczy kocuyra, ale spotkac sie z WAMI-bezcenne :lol:

Autor:  Łukasz [ 2008-10-30 13:13:11 ]
Tytuł: 

Faktycznie, czasu jeszcze sporo, ale warto podjąć temat już teraz. Jeśli warunki pozwolą, postarałbym się przybyć. Co do miejscówki, pierwszy pomysł jaki wpadł mi do głowy to miejscowość nadmorska (Łeba ? Krynica Morska ?) lub mazurska (Giżycko ;) ). A może Borki, miejsce poprzedniej majówki ? Było nieźle, las, jezioro, gastronomia, pole namiotowe / domki. W samym centrum RP :)

Autor:  all3n [ 2008-10-30 13:25:47 ]
Tytuł: 

no z tymi koszulkami to masz racje, że lekka popa... no ale trudno. W każdym razie ja już się wszystkimi kończynami podpisuje że bede... gdziekolwiek się to odbędzie... :) a mam propozycje... widzieliscie to? http://www.motogen.pl/artykuly/pogodzinach/bikers-choice-kletno,art7.html

Autor:  delta [ 2008-10-30 13:32:50 ]
Tytuł: 

Niech każdy wrzuca propozycje gdzie, a potem zrobimy ankietę. I wszystko będzie jasne, będzie można ustalać coś więcej.

Autor:  2pac [ 2008-10-30 16:24:48 ]
Tytuł: 

jeśli pogoda bedzie gites i nie przyjdzie mi jechać ponad 300km w jedną strone to pisze się na to :)

Autor:  Robgie [ 2008-10-30 16:59:22 ]
Tytuł: 

ja się postaram również być choćby po to żeby się przekonać ile mojemu moto brakuje do średniej.

Autor:  Maciek [ 2008-10-30 18:42:26 ]
Tytuł: 

ja również jak najbardziej jestem za.Fakt w borkach jest fajnie.

Autor:  Zbyszek [ 2008-10-30 20:20:12 ]
Tytuł: 

Ja z Plecaczkiem deklaruję obecność. Borki są Ok, choć dla mnie to niezły kawałek drogi. Nawet jeżeli będzie nas tak niewielu jak w tym roku - warto przyjechać. Chudy ma najbliżej, więc już może w wolnych chwilach zbierać drewno na ognicho.
Delta, a kto powiadomi Strażaka z Torunia?

Autor:  delta [ 2008-10-30 20:23:37 ]
Tytuł: 

Zbyszek Elbl. napisał(a):
Delta, a kto powiadomi Strażaka z Torunia?


:D Chyba Ty Zbyszku masz do niego numer, zadzwoni się :wink:
I chudy niech dzwoni po dentystkę :P

Autor:  ShadowZ [ 2008-10-30 20:28:40 ]
Tytuł: 

Postaram sie byc tylko rzeba wybrać odpowiednie miejsce :wink:

Autor:  kamilyzf [ 2008-10-30 21:00:41 ]
Tytuł: 

ja też się piszę 8)
z miłą chęcią pochwalę się kicią :lol:

Autor:  Nemmo [ 2008-10-30 23:43:26 ]
Tytuł: 

Ja tez w przyszlym sezonie sie pisze :) Centralna polska lub morze mi odpowiada :)

Autor:  2pac [ 2008-10-31 00:17:48 ]
Tytuł: 

Nemm mamy do siebie kawałek więc jakby co to polecimy razem :)

Autor:  Bartek [ 2008-10-31 00:41:49 ]
Tytuł: 

Mimo żem sfazerował ale bardzo chętnie dojadę na spotkanie. :)

Autor:  Nemmo [ 2008-10-31 08:22:19 ]
Tytuł: 

2pac napisał(a):
Nemm mamy do siebie kawałek więc jakby co to polecimy razem :)

No sie wie :D

Strona 1 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/