Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 364 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-12-27 13:34:02 
Organizator

Dołączył(a): 2010-03-28 13:34:35
Posty: 281
Lokalizacja: Konin, Wlkp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
EDYCJA:

VII Zlot Forumowy będzie w dniach 18-20.V.2012r w Ostoi górskiej Koninki:

http://ostoja.koninki.pl/

http://www.koninki.pl/

Zdjęcia ośrodka:

http://www.koninki.pl/strona-glowna/gal ... album.html

http://ostoja.koninki.pl/strona-glowna/ ... album.html

Pokoje:

http://www.koninki.pl/strona-glowna/gal ... album.html
http://ostoja.koninki.pl/strona-glowna/ ... rdowe.html

Cała galeria:

http://www.koninki.pl/strona-glowna/galeria-zdjec.html

Koszt 200zł / osobę za:

2 noclegi
2 ogniska
2 śniadania ( w formie szwedzkiego stołu)
piątkowy posiłek ogniskowo / grillowy:

- Karczek
- Kiełbasa na patyku
- Kaszanka
- Szaszłyki drobiowe
- Smalec ze skwarkami
- Warzywa konserwowe (kapusta kiszona, ogórek kiszony)
- Surówki (z białej kapusty, marchwi, kapusty pekińskiej)
- Dodatki (pieczywo, keczup, musztarda, chrzan)
- Herbata w termosach
- 2 beczki 30litrowe piwa Okocim
Sobotni posiłek ogniskowo / grillowy:
- Kiełbasa na patyku
- Ziemniaki pieczone
- Smalec ze skwarkami
- Warzywa konserwowe (kapusta kiszona, ogórek kiszony)
- Dodatki (pieczywo, keczup, musztarda, chrzan)
- Herbata w termosach
Koszulki zlotowe
Smycz z identyfikatorem i kartkami do odbioru posiłków



Plan pobytu:

1 dzień /18 maja 2012/

14:00 - przyjazd do ośrodka i zakwaterowanie
20:00 - ognisko/grill (wariant II + 2 beczki piwa)

2 dzień/19 maja 2012/

8.30 - 10.00 - śniadanie (w formie szwedzkiego stołu)
10.00 – 11.00 - kurs pierwszej pomocy
11.00 – 13.00 - konkursy sprawnościowe
13.00 – 18.00 - przejażdżka po okolicznych winklach + obiad po drodze + Ew. zwiedzanie
(a dla pijaków nie mogących prowadzić obiad na miejscu(każdy w swoim zakresie) i np. wjazd Kolejką krzesełkową na górę Tobołów)
19:00 - ognisko/grill (wariant I)

3 dzień/20 maja 2012/

8.30 - 10.00 - śniadanie (w formie szwedzkiego stołu)
14:00 - wyjazd



A więc podsumowując:
Wpłacamy 200 zł / os. na konto naszej zaufanej i niezastąpionej skarbniczki również znanej jako księgowa wiedźma:

Dorota Turkowska
02 1140 2004 0000 3002 7407 5573

Proszę o podanie w tytule przelewu nick z forum oraz imię i nazwisko!
I o jak najszybsze wpłaty bo musimy do 15go kwietnia wpłacić zaliczkę



UWAGA!!!

Po ustaleniach z ośrodkiem oraz po przeliczeniu wszystkich kosztów ceny są następujące:

Cały weekend: 200 zł
- 2 noclegi
- 2 śniadania
- 2 wieczorne ogniska/grille z jedzeniem
- koszulka zlotowa
- smycz z identyfikatorem
- przydziałowy browar
Jeden nocleg (pt/sob lub sob/nd): 120 zł
- nocleg
- śniadanie
- wieczorne ognisko/grill z jedzeniem
- koszulka zlotowa
- smycz z identyfikatorem
- przydziałowy browar (piątek wieczór)


Dodatkowo w sobotę:
- kurs pierwszej pomocy
- konkursy sprawnościowe


I jeszcze jedna ważna, znaczy najważniejsza sprawa!!!

Wpłaty od osób przyjeżdżających na cały weekend nasza niezastąpiona Skarbniczka przyjmuje tylko i wyłacznie do 7 maja 2012!!!

A od osób na jeden nocleg do 30 kwietnia 2012!!!
Przy zapisach proszę o podanie dnia przyjazdu!!!


Po upłynięciu wskazanych terminów można próbować zarezerwować sobie nocleg we własnym zakresie. Niestety w takim przypadku nie gwarantujemy niższych cen, wolnych miejsc, wyżywienia ani koszulki zlotowej.

_______________________________________________________________________________________________
Najwyższa pora zacząć rozmyślania, ankiety, poszukiwania miejsca/ośrodka i tym podobne na temat kolejnego oficjalnego zlotu forumowego.

W tym roku będzie to już 7-dma edycja!!

Jako, że chcemy w tym roku spróbować czegoś nowego szukamy osób chętnych do zaangażowania się w organizację tego przedsięwzięcia.
Wszyskie propozycje czyli miejsce sptokania, przybliżony termin i inne z tym związane proszę zamieszczać w tym wątku.

Oczywiście jako bardziej doświadczeni zawsze będziemy służyć radą :)


Aby ułatwić wam wszystkim wyszukiwanie aktualnych informacji na temat zlotu, postępy prac, wyszukiwanie ośrodków ,ankiety itp itd modyfikowany będzie ten post.

Edit 1:

Ankieta nt formy zlotu -> link


Ostatnio edytowano 2011-12-28 11:51:33 przez Ask, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: VII Zlot Forumowy
PostNapisane: 2011-12-27 13:34:02 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-12-28 01:22:27 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Jako, że już od dłuższego czasu "poluje" na ten temat, to pozwolę sobie wypowiedzieć się jako pierwszy :mrgreen:

Ostatnie dwie edycje naszego forumowego zlotu odbywały się w województwach północnych czyt. mazury, a w zeszłym roku bory tucholskie. Moją propozycją jest, aby następny zlocik odbył się gdzieś na południu w górach i nie koniecznie mam na myśli zakopane i najbliższą okolicę (choć czemu nie). Powiem szczerze, że tylko rzuciłem okiem na mapę i przychodzą mi do głowy takie miejscowości jak : Piwniczna - Zdrój, Muszyna, Wisła, Szklarska Poręba itd.

Na poparcie mojej propozycji mam dwa ważne argumenty:
1. Infrastruktura turystyczna w górach jest dobrze rozwinięta i nie powinno być problemu ze znalezieniem odpowiedniego ośrodka, pozwala to nawet na wybrzydzanie.
2. Górskie drogi "i styknie"

Oczywiście Ci z północy mają dosyć daleko mówiąc łagodnie, ale wiem że grupa północna jest mocna, więc na pewno by się ucieszyła na dalszą trasę, a również wiem że południe na naszym forum jest silnie reprezentowane w związku z czym mam nadzieję, że podsuną propozycję konkretnych miejsc.

Co do terminu to chyba klasycznie weekend majowy, który w 2012 wypada szczególnie korzystnie, bo w środku tygodnia, więc moja propozycja to 27-29 kwietnia, bądź 4-6 maja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 01:32:10 
electronic supersonic

Dołączył(a): 2008-08-04 21:17:27
Posty: 1717
Lokalizacja: Koło Koła
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: Tiger 1050
Południe było rozważane już nie raz i nie dwa. Problem cały czas polegał na tym iz nikt nie chciał się podjąć ogarnięcia przygotowań i choćby sprawdzenia ośrodka więc temat upadał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 03:40:31 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2011-11-29 13:42:13
Posty: 251
Lokalizacja: Bestwina (koło Bielska Białej)
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 504219468
Obecne moto: Suzuki V-strom 1000
Witam! Jeśli zlot forumowy odbyłby się na południu to było by to dla mnie super spotkanie ponieważ pochodzę z południa i chciałbym się spotkać z bracią fazerową w moich stronach. Niestety nie mam tyle wolnego czasu aby pojechać na drugi koniec Polski a chciałbym się spotkać z przedstawicielami fazerów i t-catów w jednym miejscu. Mam cichą nadzieję, że ten zlot odbędzie się np. w Wiśle albo Międzybrodziu Bialskim.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 10:12:05 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Musimy sie na coś zdecydować. Jeżeli miałby to być jedynie zlot towarzysko-różańcowy, może byc i południe. Trzon grupy północnej zapewne nawiedzi południowców. Jeśli zaś, zgodnie z sugestią Aska, chcielibyśmy zrobić po raz pierwszy coś więcej niż "zajechał, pogadał, browca wypił, wy....ł sie przy ognisku, pojechał", powinno to być centrum. Osobiście uważam, że próba uczynienia zlotu bardziej atrakcyjnym byłaby ciekawa oraz dałaby obraz spójności (lub nie...) forumowej grupy.
W takim przypadku potrzebna bedzie frekwencja, a tej nie zagwarantuje odległa lokalizacja i pogoda, zwykle nieprzewidywalna na początku sezonu . Co więcej, wybrany ośrodek powinien tolerować takie towarzystwo i mieć świadomość pewnych nietypowych :lol: zachowań. To już jednak następny etap.
Adaś, świetnie, że ruszyłeś temat. Czas to obgadać, zaczynając od odwiecznej dyskusji nt kształtu tego ważnego dla nas spotkania. Może mała ankieta co do formuły (towarzyski spontan, czy próba zorganizowania czegoś więcej)?
Parę razy o tym gadaliśmy. Są zwolennicy obu form, ale nigdy się nie policzyliśmy. Kolejne spotkanko - już nieinauguracyjne, letnie - można by zrobić na południu. Pozdrowionka:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 10:36:41 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-03-06 23:13:29
Posty: 340
Lokalizacja: Berlin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki GSX 1300R
Myślę, że teraz tutaj nie ma co dyskutować nad formą zlotu, tylko trzeba zrobić ankietę oficjalnie/nieoficjalnie i ruszyć dalej z tematem tam? W sumie dobrze by było zrobić od razu drugą ankietę dotyczącą terminu i wtedy można dywagować dalej, gdzie zlot miałby się odbyć. Zgadzam się ze Zbyszkiem, że jeżeli będzie to "coś więcej" to południe raczej odpada, chyba że ktoś się podejmie organizacji.

Zbyszku, a co masz na myśli pod pojęciem "coś więcej"? Chodzi o zabawy, koncerty i muzykę bez przerwy?

Więc może jak już Ask zaczął z tematami, to niech poprowadzi i w tym momencie składam wniosek o dwie ankiety: forma i czas.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 11:11:28 
Główny Wódz Bractwa

Dołączył(a): 2007-03-27 11:57:43
Posty: 1123
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 735 200 934
Obecne moto: BMW K1600GT
Taser napisał(a):
Zbyszku, a co masz na myśli pod pojęciem "coś więcej"? Chodzi o zabawy, koncerty i muzykę bez przerwy?

Myślałem o drobnych atrakcjach: przynajmniej jedna mocno grająca kapela w piątek w nocy (pitu, pitu się nie sprawdza), jakieś proste konkursy sprawnościowe na 2oo w sobotę, ogólnodostepny grill z prostymi daniami, może okazjonalne koszulki zlotowe. Nie jest to duża kasa, a wrażeń i śmiechu moc. Jak jeszcze włączymy aktywnie naszą ekipę od "...idąc tym tropem..." powinno być git. W innym przypadku (co też ma swoje dobre strony, oczywiście) towarzystwo sie pogrupuje w kółka różańcowe, w sobote grupkami potnie na przejażdżaki i... zacznie się rozjeżdżac do domków. Trudno nawet poznać newcomers'ów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 11:24:20 
Organizator

Dołączył(a): 2010-03-28 13:34:35
Posty: 281
Lokalizacja: Konin, Wlkp
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
myślę, że ankieta nad formą zlotu to dobry pomysł.
Tylko tak jak Zbyszko wczesniej napisał: jeżeli chcemy robić to w trybie: "Official" to będzie wymagana wieksza ilość riderów aniżeli tylko 50-60 sztuk. koszty na jednostkę w takim wypadku mogą być zbyt wysokie.
jezeli chodzi o czas, to tutaj dużo może zależeć od ośrodka który zdecyduje się przyjąć taką bandę motocyklistów. więc z tym poczkejamy jeszcze trochę.

Edit:

OK. Poszła ankieta -> link - proszę się udzielać :)

Dla łatwiejszego wyszukiwania aktualnych informacji o zlocie modyfikowany będzie pierwszy post w tym temacie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 11:55:53 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-01-11 15:40:42
Posty: 198
Lokalizacja: Lubin (zDolnyŚląsk)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Transalp 600
Wtrącając swoje 5gr. to myślę że Zbyszek ma rację.Choć samemu bliżej mi na południe,to jestem raczej za "centralizacją"zlotu.Dotychczas nie byłem na żadnym organizowanym przez forum,choć na koncie mam ich bardzo dużo a na mazurach jestem co roku na urlopie(Mrągowo,Giżycko,Ryn-te strony)to wydaje mi się że raczej więcej osób by przyjechało na zlot w centrum Polski,choć przyznam że południe było by akurat dla mnie lepsze :D .Ośrodki można znalezć w dziale o ośrodkach polecanych przez nas.Sam polecam jeden w Górach Sowich,gdzie odbywa się zlot co roku-Czachowisko(ośrodek Harenda w Ludwikowicach kłodzkich)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 12:39:36 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-08-01 11:12:24
Posty: 321
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000XR
Ja zamiast 5 wtrącę 3 grosze :)

Fajnie się spotkać przy ognisku i piwku, ale nie oszukujmy się - to można zrobić zawsze i wszędzie - nie są do tego potrzebne jakieś specjalne talenty organizatorskie czy duży nakład środków.
Nie chcę przez to powiedzieć, że taka opcja jest niefajna, bo każdy ceni sobie co innego :)
Sprawa robi się jednak ciekawsza kiedy pomyślimy o wariancie, jak to zostało nazwane, oficjalnym.
Myślę, że wtedy mogłoby przyjechać więcej osób, mimo - paradoksalne, większych kosztów per capita.
Oczywiście zależy tu dużo od programu takiej imprezy oraz od tego gdzie będzie zorganizowana - przy okazji nie uważam, że centralizacja jest warunkiem koniecznym
(jak będzie interesująco to ludzie przyjadą z drugiego krańca Polski).
Moim zdaniem ważniejszy jest dobór ośrodka, a to sprawa wbrew pozorom niełatwa. Chodzi o to by tzw. "nowi" mogli mieć możliwość wyboru opcji zakwaterowania, także pokoi jednoosobowych, bo nie każdemu może odpowiadać zamieszkanie z nieznaną ekipą w domku :) Może to zagrać, ale nie musi.

Nie są to jakieś moje wymysły wyssane z palca tylko miałem okazję przyglądać się organizacji podobnego zjazdu innej organizacji :)
Na wersję nieoficjalną przyjeżdżało co roku, powiedzmy 100 osób (i była to zawsze ta sama ekipa), na wersję oficjalną wybrało się ludzików 300 :)

Co do programu imprezy no to pole do popisu jest duże:
- zaprosić dealera Yamahy z nowymi modelami motocykli (XJ, FZ8, FZ1) celem prezentacji i jazd testowych
- zorganizować szkolenie z pierwszej pomocy
- zaprosić tzw. "ważną osobistość" ze świata dwóch kółek, aby pogadał o tym i owym (własne doświadczenia, bezpieczna jazda, itp.)
- o tym pisał już Zbyszek, turniej sprawnościowy na motocyklach (wolna jazda, mini-gymkhana, itp.)

Z tym, że gdyby opcja oficjalna wygrała to jest bardzo mało czasu na działanie. Tak naprawdę organizację kolejnego zlotu zaczyna się w następnym dniu po zakończeniu poprzedniego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 12:48:39 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
Askowy nie będzie zlotu oficjalnego...
Sory ale ja nie podejmę się zorganizowania wielkiego eventu./
Dlaczego??
1. Potrzeba zainwestować sporą gotówkę której nie posiadam
2. Sponsor za którym nie będę biegał
3. 2 dni zlotu więc organizacja minimum 4 kapel muzycznych i/lub DJ
4. Gadżety forumowe
- koszulki dopiero załatwiane (nie robimy nadprodukcji nie ma no to kasy)
- blachy zlotowe (kolejny koszt na który nas nie stać a na pewno mnie...)
5. zabezpieczenie oficjalnego zlotu (nie sądzę by część forumowiczów chciała by stać i pilnować moto innych przez cały zlot)
Dlaczego to piszę??
Bo organizacja takiego zlotu oficjalnego to bardzo duża inwestycja logistyczna, organizacyjna jak i finansowa wybaczcie znacie mnie jako optymistę ale my przy braku doświadczenia polegniemy.
Oczywiście jeżeli zgłosi się do mnie grupa ludzi z dobrymi pomysłami to mamy czas na dyskusję! :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 13:18:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
W zasadzie miałem sie nie wypowiadać w tym temacie ale chyba wtraca kilka slow od siebie jako ze maczalem palce w organizacji dwoch ostatnich majowych zlotow forumowych.
Jak mnie pamiec nie myli w Gizycku uzbieralo sie na noclegi 72 osoby a ostatnio w Czaplinku 86 osob - mimo sporej grupy jest to liczba zdecydowanie za mala aby liczyc na jakiekolwiek wieksze wsparcie sponsorow czy nawet Yamahy w stopniu jakim wspomnial to duddits. Moglibysmy co najwyzej liczyc na odwiedziny przedstawiciela i kilka gadzetow jak kubki i koszulki. Aby zainteresowali sie na tyle aby przywiezc motocykle itp obawiam sie ze i 200-300 osob to mogloby byc za malo.

Druga sprawa, ze wiekszosc osob niestety nie zdaje sobie sprawy ile zachodu jest z organizacja takiego zlotu. W przypadku naszych spotow gdzie jest 20-30 osob max nie ma takich problemow zwlaszcza w osrodkach gdzie bywamy regularnie. W przypadku 70+ osób pomijajac dlugie negocjacje taki zlot wiaze sie z podpisaniem umowy miedzy osrodkiem i organizatorem gdzie organizator czyli ktorys z nas miedzy innymi reczy swoim nazwiskiem za ewentualne szkody itp Jak do tego dolozyc zbieranie kasy, sprawy logistyczne na zlocie i przed nim oraz mase dziwnych pytan od potencjalnych chetnych to ma sie zajecie na kilka miesiecy przed zlotem ;)

W przypadku zlotow okreslonych tutaj jako oficjalny, ktory moglby sie wiazac z wieksza liczba osob, zespolami, DJami trzeba brac pod uwage rowniez zabezpieczenie imprezy pod katem bezpieczenstwa itp Dochodzi wynajecie ochrony, plotkow i innych takich pierdol. Logistycznie staje sie to bardzo trudne do ogarniecia zwlaszcza w tak krotkim czasie.

Inna sprawa sa wszelakiego rodzaju konkursy. Sa one stosunkowo proste do zorganizowania, fanty dla zwyciezcow da sie zalatwic, moze nawet od Yamahy ewentualnie zebrac po pare zł wiecej i kilka rzeczy zanabyc. Potrzebna jest jedynie odrobina checi i pomysłow. Wiec moga byc przeprowadzone na zlocie niezaleznia jaka postac bedzie on mial.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 13:57:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-21 15:50:37
Posty: 50
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: gdzieś był
Obecne moto: FZ6 S 2007
Witka,

Patrze, czytam i myślę jak tu pomóc. Jestem nowy i mimo to na pewno się wybieram na taki zlocik oficjalny czy nie.

Mam znajomego który organizuje takie imprezy dla FCKP - fiat coupe klub polska.
Robią dość dużą imprezę w czerwcu, staram się w niej zawsze uczestniczyć z różnymi skutkami, ale trzeba przyznać, bardzo fajna sprawa. Organizacja jest naprawdę na 5, mają: ogólnodostępny grill, próbę czasową (różnie tor, 400 metrów , pachołki - zależy od roku), raz pojawił się dealer fiata z nowymi modelami abartha (niestety nie dali się przejechać), park linowy jako dodatkowa atrakcja. Dodatkowo ciuchy longslevy , koszulki itp. Zagadam z nim dzisiaj wieczorem i zapytam się jak oni to robią że nie zadłużają się na takich rzeczach. Tylko nie wiem jakie pieniążki tutaj wchodzę w grę, znalazłem ofertę z tego ostatniego roku 2011, poniżej:
POZNAŃ 2011 - miejsce zlotu Poznań lotnisko
Koszt:170 PLN w cenie (4xognisko z jedzeniem i piwem), wyścigi 1/4 mili, pachołki, gokarty, pokaz ratownictwa, koszulka zlotowa.
Nocleg: 60 PLN/dzień/os
Skoki spadochronowe: 500 PLN
Paintball: 41 PLN
Impreza max do 4 noclegów (dlatego 4 ogniska), koszt 170 pln związany z wynajęciem lotniska na określony czas i te atrakcje odbywają się wszystkie jednego dnia. Skoki i paintball dla chętnych w kolejne dni. Grupa w tym roku liczyła około 60 osób. Wypad podobno bardzo udany niestety zachlałem gdzieś indziej w tym czasie.

Na pomorzu rok wcześniej było więcej ludu nawet rodzinki z dzieciakami się pokazały mimo kosztu wyższego :)

Nie wiem jak jeżeli chodzi o możliwości finansowe naszych forumowiczów, ale tam nikt nie protestował :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 16:37:01 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-09-05 16:57:28
Posty: 908
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 GT 2008
Ja ze swojej strony z racji tego gdzie pracuję mógłbym się postarać o kursy pierwszej pomocy, bądź o czymś związanym z zabezpieczeniem medycznym. Pomysł oficjalnego zlotu bardzo mnie się podoba.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-12-28 17:49:24 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Cytuj:
- zorganizować szkolenie z pierwszej pomocy

W Łódzkim no problemo- karetka też może być i instruktaż podczas zdarzenia z poszkodowanym motocyklistą. Zresztą możemy kogoś przytachać na świeżo :mrgreen:

Kapele za darmo nie grają i nie są to małe pieniądze. Mam dwie kapele sensowne: tańsza myślę 300-500zł i strawa, druga ok 2500zł za występ.

Organizacji w tym terminie się nie podejmę.

Mnie tam lotto i tak będzie reset :moto:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 364 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org