Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-02-24 09:33:40 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Targi już wkrótce: 6-8.03.2020

https://motorcycleshow.pl/

a tu link do tego co pokazała YAMAHA w Brukseli
https://www.youtube.com/watch?v=sW2qA04N58I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warsaw Motorcycle Show
PostNapisane: 2020-02-24 09:33:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-02-24 12:44:35 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
wpadnijcie w sobotę i niedzielę na stoisko Auto Partner :D będą pytania konkursowe, kody promocyjne na graty i gadżety do otrzymania :D
ja też będę na miejscu więc chętnie pogadam! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-02-25 08:31:59 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2019-05-29 12:25:15
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
bylem na tych targach juz 3 razy i niestety z roku na rok jest coraz gorzej..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-02-25 10:00:40 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Mrozu napisał(a):
bylem na tych targach juz 3 razy i niestety z roku na rok jest coraz gorzej..


ja nie odniosłem takiego wrażenia, dla mnie targi są na tyle atrakcyjne że jeździmy na nie z Trójmiasta
na targach brakuje mi trochę firm które produkują/sprzedają to wszystko co jest potrzebne do motocykla: firmy oponiarskie, oleje/płyny, łańcuchy itp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-02-25 10:30:47 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2018-01-02 13:54:29
Posty: 174
Lokalizacja: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6 s2
rhazz napisał(a):
wpadnijcie w sobotę i niedzielę na stoisko Auto Partner

marcingda napisał(a):
brakuje mi trochę firm które produkują/sprzedają to wszystko co jest potrzebne do motocykla: firmy oponiarskie, oleje/płyny, łańcuchy itp.

po części masz taką firmę pod nosem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-02-25 11:54:21 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
marcingda napisał(a):
brakuje mi trochę firm które produkują/sprzedają to wszystko co jest potrzebne do motocykla: firmy oponiarskie, oleje/płyny, łańcuchy itp.

OTO JESTEM! :lol: Mam wszystko do motocykla - dla motocyklisty - spray do kasku :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-02-25 11:54:55 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Oskarkor napisał(a):
po części masz taką firmę pod nosem


nie chodzi o części
chciałbym np. oglądnąć opony, czy kufry itp


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-02-25 12:12:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
marcingda napisał(a):
Oskarkor napisał(a):
po części masz taką firmę pod nosem


nie chodzi o części
chciałbym np. oglądnąć opony, czy kufry itp

no to rok temu na pewno było LEGATO które ma wszystko w ofercie. Był chyba też SHAD.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-12 21:29:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Tegoroczne targi mogę podsumować jako fatalne. Zabrakło Suzuki i Hodny ale również Indian czy MV Agusta. Całkowity brak wystawców z akcesoriami motocyklowymi, ciuchami czy oponami. Przepraszam był Metzeler z dosłownie 5 oponami. Zapamiętam stoisko KTM z motocyklami na których nie można siadać :lol:. Moto Guzzi V100 rozczarowujące.
Z Gdańska na pewno nie było warto jechać.


Załączniki:
IMG-2032_Easy-Resize.com.jpg [241.47 KiB]
Pobrane 104 razy
IMG-2039_Easy-Resize.com.jpg [243 KiB]
Pobrane 104 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-12 23:15:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Miałem zdecydowanie bliżej, więc mam mniejszy niedosyt, ale liczyłem na obadanie nowego transalpa i "r-stroma" :)

Pozytywnie mnie zaskoczyło stoisko Royal Enfield gdzie zakochałem się w prostocie i stylu interceptora 650 i SCRAM 411. Moto Guzzi V100 rownież wpadło mi w oko, jest to sprzęt bardzo stylowy, dopracowany optycznie, proporcjonalny i można przy nim siedzieć i podziwiać smaczki stylistyczne cały dzień. Przepiękne felgi, lampy, zgrabny tyłek. Ergonomiczny kokpit, kierownica wpada w ręce.. pozycja zachecająca do dynamicznej jazdy po zakrętach, ale powinna być znośna przy nudnych przelotach prostymi odcinkami dróg krajowych. Wystający silnik spod baku wygląda fantastycznie. Wydechy spływające z cylindrów pod silnik zgrabnie pasują do sylwetki. Jeśli komuś podobają się motocykle szosowe lekko zabudowane jak VFR800, nieco masywne ale z charakterem, będzie wiedział o czym mówię. Chodzisz wokół motocykla i z każdej strony i badasz go wzrokiem, a to co widzisz jest jak łyk prawdziwej włoskiej czarnej kawy na balkonie w wiosennym słońcu. Mam nadzieję, że lada chwila będzie okazja pojeździć tymi maszynkami. Kawasaki w stylu neoklasycznym również przypadły mi do gustu, szczególnie z900rs. Przysiadłem się do nowej Yamahy Tenere T7 w wersji World Raid i choć optycznie prezentuje się super, to siedząc na niej i bujając ją na boki miałem wrażenie, że jest bardzo ciężka. Zagadałem prezenterów o nową Super Tenere i z mrugnięciem oka powiedzieli że yama szykuje coś na silniku CP3 ;) ...na razie bez szczegółów. Usiadłem też na Aprilli Tuareg - fajna, wydaje się być poręczniejsza niż T7. Wszystko jest na miejscu, ciężko się do czegoś przyczepić. Sięgnąłem z ciekawości do osłony pod silnikiem i mimo, że jest aluminiowa to wyginała się pod naciskiem ręki jakby była wycięta z bańki po płynie do spryskiwaczy. Może to drobiazg ale trochę budzi to niepewność co do trwałości reszty motocykla - dla kontrastu stopka boczna to najmasywniejszy odlew aluminiowy jaki widziałem, porównywalny z kosą w BMW R18. Ze stoiska BMW też powiało nudą, nie przytargali nawet RnineT ani R18... Słabiutko. Husqvarna 901 również robi pozytywne wrażenie z pozycji za sterami - ma fajną kanapę, wygodną ergonomię i ciekawy design, ale te przyciski z KTM wręcz niszczą odbiór tego fajnego motocykla, są ultra tandetne. KTM tak jak Marcin napisał, nie dał nawet usiąść na tych "chinolach" ;) Najlepsze wrażenie ze średnich adventure zrobiło na mnie Ducati DesertX ale stało na uchwytach, więc nie wiem jakie daje odczucie wagowe. Fajne detale i poziom wykonczenia, przyjemna ergonimia, kanapa pozwalająca na różnoraki dosiad, nawet w standardzie niezła pozycja na stojąco. Design - rzecz gustu, ale na żywo ten styl z okrągłymi lampami nieźle się broni. Na stanowisku Triumpha zabrakło mi motocykli z linii heritage, jeśli ktoś był ciekawy nowych tigerów to nie powinien się zawieść, była chyba pełna gama, ale też na stojakach więc bez odczucia wagi na postoju.

Ciekawostką wartą uwagi jest marka CF Moto, tym co wpadło mi w oko jest turystyczna 800tka z silnikiem R2 i mocą 95KM/75Nm, 225kg gotowy do jazdy, koła 19" przód i 17" tył. Doczytałem, że jest to efekt współpracy CF Moto z KTM i ten motocykl bazuje na silniku z 790 Adventure. Na żywo i pod pupą zrobił wrażenie bardzo poprawnego motocykla, tej klasy co Yamaha Tracer 7 ale na sterydach - szprychowane złote koła, nowoczesna agresywna owiewką z ładną lampą (oświetlenie LED), podstawowa ochrona silnika gmolami i płytą, mnóstwo dodatków turystycznych jak tryby jazdy, tempomat, grzane manetki i kanapa, rozbudowane zegary TFT... Czyli bajerami bliżej mu do tracera 9. Na prezentacji był wyposażony w komplet firmowych, bardzo dobrze wykonanych i urozmaiconych dodatkami aluminiowych kufrów - mają rączki do noszenia, miejsca na taśmy do przypięcia dodatkowych toreb do wieka, miękkie wypinanej wypełnienie wnetrza. Cena ok 56k zł. Tą ceną może podgryzać klientów chętnych na wszystkie podobne maszyny - ambitniejszy od tracera 7, nieco słabszy ale bardziej wyprawowy niż tracer 9, budżetowy ale porównywalny osiągami do f850gs. Tym, że na CF-ie można zjechać w lekkie szutry i polne drogi, najbliżej mu do BMW i Tigera 900 ale cenowo jest względem nich bardzo konkurencyjny. Brak trybów jazdy offroadowej i wyłączania ABS świadczą o tym, że MT mimo adwenczerowego wyglądu nie jest stworzony do ambitniejszych szaleństw w piachu, tylko do okazyjnego spokojnego przejechania drogą bez nawierzchni asfaltowej. Stylistyka jest na tyle dopracowana, że niczym nie odstaje od motocykli o połowę droższych... jestem przekonany, że ten model będzie się pojawiał zapakowany wyprawowo na drogach Europy. Jest to również konkurencja dla nieobecnych V-Stroma i TransAlpa... Czyżby się wystraszyli konkurencji od CF Moto? :) Oprócz MT 800, pokazane były rownież modele typu naked z mniej lub bardziej fururystyczną stylistyką. Może nie tak odjechaną jak obecna seria Yamahy MT (całe szczęście!) ale nadal nowoczesną i motocykle prezentowały się całkiem ambitnie.

Krzykliwy stylistycznie 700 CL-X Heritage:
https://kupmoto.com.pl/tovar/motocykle/ ... x-heritage

Miejski naked 650 NK
https://kupmoto.com.pl/tovar/motocykle/cf-moto-650-nk

Opisany wcześniej 800 MT
https://youtu.be/eOEGhzECszA
https://www.moto-abc.pl/motocykl-cfmoto ... -9941.html

Stuntów żadnych nie widziałem, w konkursach nie startowałem, ciuchów nie kupowałem :) Wracając do domu w głowie miałem Royal Enfielda i przyjemne zaskoczenie jak fajne to są maszyny w kontakcie bezpośrednim. Ich taniość objawia się inaczej niż w innych motocyklach z konkurencyjną ceną, nie są tandetnie plastikowe, tylko siermiężnie stalowe przypominając rozwiązania ze starych motocykli. Wolę taką filozofię oszczędności, przynajmniej jest to trwałe i praktyczne a nie przymaskowane chamskim plastikiem. Z czystym sumieniem śmigał bym takim interceptorem po mieście w ramonesce, dżinach, wysokich skórzanych butach i stylowym kasku Bell Bullitt. Oh yes!

Pojechałem na targi zobaczyć Hondę i Suzuki, być może dzięki braku obu tych marek skupiłem się na innych producentach i tak bardzo spodobał mi się Royal Enfield. Ich motocykle mają podobny klimat co Triumphy na silnikach Bonneville - jak Thruxton czy T100, ale kosztują o prawie połowę mniej. Oczywiście, nie jest to poziom wykończenia i osiągi co staniki Triumpha, ale jestem pewien, że frajda z jazdy i poczucie obcowania z kapsułą czasu są obecne na pokładzie, kiedy suniemy przez miasto na kawkę w klimatycznej knajpce z oświetleniem miejskim migoczącym w polerowanym stalowym baku.

Z900RS
[ img ]

Z650RS
[ img ]

Moto Guzzi V100 Mandello ze mną w siodle :)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

HD Panamerica Custom
[ img ]

BMW K75 (chyba!?) Custom
[ img ]

Royal Enfield Super Meteor 650
[ img ]
[ img ]

Royal Enfield Interceptor 650
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Royal Enfield HNTR 350
[ img ]
[ img ]


Ostatnio edytowano 2023-03-13 13:11:15 przez sfazowany, łącznie edytowano 7 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-12 23:26:40 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Customy

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-13 22:36:53 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Sfazowany, świetne zdjęcia !!!
Mi też spodobał się CF moto 800. Uważam, że cena na poziomie 56/7 tyś jest przesadzona. Za te pieniądze można kupić bardzo przyzwoity motocykl producenta japońskiego lub europejskiego. Benelli TRK 800 będzie kosztowało nie więcej niż 45. Biorąc pod uwagę utratę wartości, późniejszą dostępność części zamiennych to wg mnie nie ma żadnej zasadności kupowania takiego wynalazku.
Widzę, że przymierzałeś się do MG V100. Mi ono wydało się małe i niezbyt wygodne. Bardzo zniechęcająco wygląda kiepskiej jakości czarny plastik na baku. Biorąc pod uwagę kwestię wyboru motocykla to chyba bym się skłaniał w stronę desertX. Jeśli chodzi o moje potrzeby to godny uwagi jest też norden 901 i tuareg 660. Chociaż nie wiem czy aprilia nie ma zbyt małej pojemności do swobodnego poruszania się na długich trasach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-13 23:13:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Dziękuję, przy tych tłumach ciężko było robić zdjęcia z daleka obrazujące sylwetkę, więc skupiałem się na szczególikach. Przyznam, że nie zauważyłem tego plastiku na baku o którym mówisz w V100. Po tych manetkach w KTM poziom wykończenia MG wydał mi się naprawdę solidny Sprawdziłem dzisiaj, że nowe Suzuki V-Strom 800 DE powinno kosztować 55k zł, więc też bym się nawet nie zastanawiał przy wyborze i brał japończyka. DesertX naprawdę wypadł najlepiej z towarzystwa i kręcąc się na nim na siedząco i stojąco wydał mi się dopracowany w szczegółach właśnie pod użytkowanie na stojąco, przenosząc cieżar w przód i w tył nogi ładnie znajdują oparcie o motocykl. W Husqvarnie podoba mi się design wkomponowanych w owiewkę halogenów, środkowa okrągła lampa która nie podobała mi się na zdjęciach, na żywo wypadła dużo atrakcyjniej i całość wygląda kompletnie. Przy założeniu jazdy motocyklem poniżej 1000cc w stylu adv ze zjeżdżaniem z asfaltu i przy nieograniczonym budżecie, zawęził bym wybór właśnie do DesertX i 901.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-14 09:30:58 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
mam wrażenie że tego ostatniego zielonego scrambera widziałem w trójmieście na ulicach kilkakrotnie, za to ten z deską - NAJS! kurde w końcu nauczę się na kite pływac to trzeba będzie taką furkę na dojazd ogarnąć - jakiś scrambnerek 250 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2023-03-14 09:43:15 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2285
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Mnie cieszy bardzo że rodzima kultura budowania customów tak fajnie się rozwija i nie ma kompleksów :) ten ostatni mały bobber 250 to coś, co sam bym chciał zbudować i mieć na wypady na miasto :) jeśli dobrze pamiętam to jest on na bazie TW250

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org