Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-05-19 17:02:29 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-19 22:40:18
Posty: 142
Lokalizacja: Gliwice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 2008
Do wyświetlenia się 46 wystarczy rozładowane aku (mi się to udało jak mi padły świece w zimie i próbując odpalić rozładowałem aku). Zwarcie na aku da podobny efekt. Po usunięciu nie powinno się już pojawić.
A ogólnie Diag może nie podaje dokładnie z czym jest problem ale w bardzo krótkim czasie może nakierować na problem. W N dostanie się do aku to w sumie 2 śrubki od baku, w fazerze to już jest ściąganie wypełnień owiewki i to jeszcze starając się żeby ich nie połamać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-19 17:02:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-05-19 18:08:09 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-11-29 18:53:13
Posty: 28
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N
Akumulator na pewno nie jest padnięty. Edytowałem poprzedni post i podałem jak wygląda stan aku. W stanie spoczynku jest 15,18 V.

-- 2015-05-19 21:07:55 --

Odnoszę wrażenie, że problem z reakcją na manetkę gazu leży po stronie świec zapłonowych bo na ssaniu śmierdzi paliwem. Poza tym po ostatnim tankowaniu przejechałem jakoś ponad 200 km i na wskaźniku poziomu paliwa mam już jedną kreskę.
Jutro jeszcze raz zmierzę napięcie akumulatora bo baterie w mierniku mam słabe i prądy, które mi pokazało mogą być przekłamane. Przy takim ładowaniu (15,9-16 V) akumulator by się chyba gotował i raczej mało prawdopodobne żeby napięcie na aku w stanie spoczynku wynosiło 15 V.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-20 07:33:48 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
siCk_BoY_, jeżeli zwarcie było do plusa to mogło wywołać błąd.
Też myślę, że powinieneś postarać się o lepszy miernik, bo 16V na akumulatorze to wartość nieprawidłowa.
Tu masz fajny schemat działania, sprawdzania instalacji motocyklowych: http://www.electrosport.com/media/pdf/f ... iagram.pdf


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-20 19:10:47 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-11-29 18:53:13
Posty: 28
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N
Miernik jest OK tylko bateria była słaba i dlatego takie wskazania. Wymieniłem baterię pomierzyłem i teraz jest w spoczynku 12,30 na akumulatorze czyli OK.
Wymieniłem też wszystkie świece bo myślałem, że to powód przerywania motocykla na zimnym silniku jednak problem nie zniknął. Nadal reaguje na manetkę z opóźnieniem.
Stare świece wyglądają tak
Błędów na diagnostyce w pozycji 61 nie udało mi się wykasować - może robię coś źle.
Może to wina cewki? Zaczyna brakować pomysłów.
Jutro jak wrócę z roboty postaram się nagrać jak to mniej więcej wygląda.


Załączniki:
20.05.2015 - 1.jpg [13.63 KiB]
Pobrane 466 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-21 08:55:32 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Zrób zdjęcie samych elektrod czymś troszkę lepszym bo nic na fotkach nie widać, a to może coś powiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-21 08:56:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
A jakie napięcie na akumulatorze masz na odpalonym silniku?
Tych świec zupełnie nie widać (nie da się ocenić ich stanu). Popatrz w internecie jak powinna wyglądać prawidłowa i porównaj ze swoimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-21 14:28:10 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-11-29 18:53:13
Posty: 28
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N
Za jakąś godzinkę postaram się wrzucić lepsze zdjęcie. To zrobiłem telefonem.
Postaram się też pomierzyć napięcia - pogoda trochę niebardzo ale postaram się to zrobić.

-- 2015-05-21 16:52:46 --

No więc tak panowie zrobiłem zdjęcie świec. Wrzucam je jako załączniki. Teraz powinno być dobrze widać.
Co do napięcia na akumulatorze to na jałowym biegu po zagrzaniu silnika (970-1020 obrotów na minutę) wynosi 12,5 V. Jak podkręcę do obrotów powyżej 2-5 tyś to ładowanie rośnie do 13,85 V i jest stałe. Czyli chyba można wykluczyć problem z ładowaniem lub regulatorem (no chyba, że ładowanie ma być na wyższym poziomie?).
Dla pewności pomierzyłem oporności pomiędzy trzema białymi kablami na kostce do regulatora napięcia i pomiędzy wszystkimi parami jest 0,5 Ohma.
Powiedzcie mi jeszcze ile cewek jest w FZ6N? Jedna cewka czy do każdej świeci osobna? Może to wina cewek, a może uszkodzony kabel wysokiego napięcia?


Załączniki:
IMG_0489.JPG [181.69 KiB]
Pobrane 477 razy
IMG_0488.JPG [190.51 KiB]
Pobrane 443 razy
IMG_0486.JPG [185.22 KiB]
Pobrane 441 razy
IMG_0485.JPG [204.75 KiB]
Pobrane 446 razy
IMG_0472.JPG [247.64 KiB]
Pobrane 446 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-22 07:53:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Pomierzone napięcia wskazują, że system ładowania jest ok :)
Świece też wyglądają dobrze. Są dwie cewki zapłonowe.
To może być jakiś problem z układem zapłonowym lub elektroniką, ale szczerzę mówiąc nie mam pomysłu jak to mądrze i szybko zdiagnozować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-22 08:16:01 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Ja w takim razie bym obstawiał gdzieś problem z linią paliwową skoro układ zapłonowy wygląda ok. Ewidentnie jest to coś co nie wychodzi w diagnostyce, jesteś w stanie zmierzyć ciśnienie z pompy paliwowej?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-22 09:49:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
A zaglądałeś do zbiornika paliwa czy nie masz syfu na tym filterku przez który paliwo leci dalej???
Ja miałem tak u siebie i objawy były takie że szarpało motocyklem. Na początku też myślałem że to cewki.
Po zdemontowaniu zbiornika okazało się że ta siateczka była cała zalepiona takim rodzajem żelu i paliwo nie zlatywało jak należy. Prozaiczna rzecz a kłopotu co nie miara:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-22 10:33:56 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Z filterkiem możecie mieć rację, bo ja do puki nie wymieniłem paliwowego to moto wchodziło idealnie na Obroty odkąd mam nowy to moto jakby się dławiło, zachowuje się podobnie do tego jak miałem zawieszona iglice w pływaku. Zastanawiam się czy nie dostaje za dużo paliwa. Przyznam, że poprzedni był bardzo mocno zawalony jakąś mazią.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-22 11:19:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-11-29 18:53:13
Posty: 28
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N
Mam dostęp do manometru więc ewentualnie mogę zmierzyć ciśnienie jakie podaje pompa paliwa.
Co do wymiany filtra paliwa to, z tego co się orientuję, w moim motocyklu jest on w pompie paliwa. Da się wymienić w takim przypadku sam filtr czy konieczna jest wymiana całej pompy?
Być może wasze sugestie są dobrym tropem bo w sumie w zimie zmieniałem zbiornik na inny (stary miał lekką wgniotkę po przewrotce i brzydko to wyglądało). Co prawda zaglądaliśmy do środka jak wygląda ten nowy zbiornik i nic wtedy nie było widać żeby była jakaś rdza czy syf. Nie wyklucza to jednak faktu, że mogliśmy coś przeoczyć. Zajrzę tam przy najbliższej okazji i zobaczę jak wygląda sytuacja z filtrem na pompie no i z wnętrzem zbiornika.
Teraz warunki pogodowe niestety są niezbyt sprzyjające, a nie mam garażu w którym mógłbym to robić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-22 11:28:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-08 14:19:56
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Fazer 2005
siCk_BoY_ napisał(a):
Błędów na diagnostyce w pozycji 61 nie udało mi się wykasować - może robię coś źle.

Ja wczoraj wlasnie tez probowalem dojsc do tego jak skasowac bledy. Warto bylo jednak zajrzec do serwisowki 8) Tak wiec aby skasowac bledy trzeba przelaczyc sie na pozycje 62 (nie na 61!) - bedzie tutaj wyswietlona ilosc bledow - i na tej pozycji przelaczyc zaplon OFF -> ON -> OFF :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-22 13:18:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-11-29 18:53:13
Posty: 28
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N
o widzisz convict :) spróbuję to zrobić po pracy i dam znać.
Patrzyłem do instrukcji, ale musiałem to przeoczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-22 13:46:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-08 14:19:56
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Fazer 2005
siCk_BoY_ napisał(a):
Patrzyłem do instrukcji, ale musiałem to przeoczyć.

No ja wczoraj tez sie troche naszukalem ;)
Jest to na stronie 7-12:
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org