Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-01-23 11:08:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-10-02 14:27:41
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 733zero46zero68
Obecne moto: FZ6-S
Witam.

Jestem właśnie w trakcie wymiany crash padów i poszukuję informacji, z jaką siłą je przykręcić.
Może ktoś na szybko podesłać?

Z góry dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-23 11:08:24 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-01-23 11:24:53 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
40 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-23 20:25:27 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-10-02 14:27:41
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 733zero46zero68
Obecne moto: FZ6-S
Nie dokręciłem na 40. Miałem obawy czy gwint wytrzyma, a niekoniecznie chciało mi się później to rozwiercać i gwintować od nowa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-24 11:16:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-03-27 22:44:10
Posty: 284
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 04
Gwint wytrzyma i nieco więcej. 40 Nm podaje serwisówka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-28 10:38:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2015-01-15 19:06:11
Posty: 123
Lokalizacja: Rumia /k.Gdyni
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2 Fazer ABS
Moje serwisowki podaja 55Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-10 10:01:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-03-08 13:49:49
Posty: 52
Lokalizacja: PKR....
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n 06r
Dzisiaj zamierzam instalować crash pady. W serwisówce znalazłem że moment dokręcenia śrub ramy z silnikiem to 55Nm.
Powyższe wypowiedzi zbiły mnie trochę z tropu. Czy crashe nie powinny być dokręcone z ta samą siłą jak oryginalnie wkręcone śruby ???


Załączniki:
ENGINE REMOVAL.png [59.65 KiB]
Pobrane 500 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-10 10:25:50 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
U mnie jak montowałem gmole prawa śruba była tak luźna, że praktycznie dało się ją odkręcić opuszkami palców, za to żeby lewą odkręcić musiałem nakładać kawałek rurki na grzechotkę. Dokręciłem później dynamometrem ręcznym :santa: i jakoś się trzyma. Mam nadzieję, że jakoś zbytnio nie wpływa zbyt duże naprężenia ramy, ale to wyjdzie dopiero w praniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-10 10:27:11 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
55 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-10 10:59:30 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-03-27 22:44:10
Posty: 284
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 04
enjoi napisał(a):
Gwint wytrzyma i nieco więcej. 40 Nm podaje serwisówka.


Potwierdzam resztę, 55Nm. Nie wiem skąd tę głupotę wziąłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-11 09:55:40 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-11-06 21:36:40
Posty: 2
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6N 2005
Tez mam problem z crash padem (więc nie będę zakładał nowego tematu), z tym że w drugą stronę, mianowicie po zakupie Fz6 zauważyłem, że crash pad z prawej strony jest niedokręcony. Podjąłem więc próbę dokręcenia ale śruba nie drgnęła, w 2-gą stronę też nie idzie, a boje się że zerwę śrubę, dodatkowo imbus zaczyna się obrabiać. Pytanie teraz czy znacie jakiś sposób żeby to odkręcić jak najmniej inwazyjnym sposobem, bo zdaje sobie sprawę, że rozwiercanie to już ostateczność?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-11 10:06:41 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Pewnie zerwany gwint w głowicy.
To jest zrypane połączenie bo szpilka jest stalowa a gwint alu.

Można przeciąć crashpada i wykręcić szpilkę za głowę.
Próby wykręcania imbusem, torxem, udarem.
Dotoczenie rurki i wspawanie się w imbus elektrodą ( oczywiście odpięcie modułu, aku, regulatora napięcia )
Rozwiercenie i użycie wykrętaka.
metod multum

A do naprawy gwintu można wykorzystać helicoil.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-11 10:43:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
P@weł napisał(a):
Tez mam problem z crash padem (więc nie będę zakładał nowego tematu), z tym że w drugą stronę, mianowicie po zakupie Fz6 zauważyłem, że crash pad z prawej strony jest niedokręcony. Podjąłem więc próbę dokręcenia ale śruba nie drgnęła, w 2-gą stronę też nie idzie, a boje się że zerwę śrubę, dodatkowo imbus zaczyna się obrabiać. Pytanie teraz czy znacie jakiś sposób żeby to odkręcić jak najmniej inwazyjnym sposobem, bo zdaje sobie sprawę, że rozwiercanie to już ostateczność?

Pozdrawiam


Jednym z powodów może być krzywa śruba mocująca ten element, jeśli moto leżało na crashu to prawdopodobnie śruba się skrzywi i trzeba ją wymienić. u mnie twardość śruby jest 10.8


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-11 18:14:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-11-06 21:36:40
Posty: 2
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6N 2005
Crash pad nie ma znaków żeby moto leżało na boku, żadnych zadrapań, nie odstaje w żadnym kierunku w stosunku do tego po stronie przeciwnej. Wygląda to tak jak by ktoś nieumiejętnie wkręcił śrubę mocującą i na siłę próbował ją dokręcić, a później zostawił jak jest.

Dzięki Wojt@s za podpowiedzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-12 10:40:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
może za długa śruba + klej?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org