Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-01-25 08:25:48 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-06-07 06:54:29
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha FZ6 2003r
Witam. Problem w tym że po przesiadce z FZS na FZ6 kompletnie nie moge wyczuc sprzęgła. luz ustawiony na około 1.5cm a sprzęgło łapie pod sam koniec. Po dłuższym postoju sprzęgło jakby się przykleiło bo po wbiciu pierwszego biegu koło zaczęło mieszać ( na trawie) dopiero wcisniecie hamulca je zatrzymało.
Czy to wina zużytego sprzęgła.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-25 08:25:48 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-01-25 09:42:59 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-11-04 22:28:46
Posty: 226
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6 s2
Przy klamce jest regulacja jesli ja wkrecisz sprzeglo będzie brało blizej kierownicy,tak na zimnym silniku sprzęgło czasami potrafi się skleić


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-25 20:53:06 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-06-07 06:54:29
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha FZ6 2003r
Owszem, lecz nie w tym rozwiazanie. Gdy wkece regulacje wtedy słabiej wysprzęgla. Ciężko wrzućić 1


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-30 23:30:45 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-01-08 23:07:39
Posty: 68
Lokalizacja: ok.Zawiercia/Siemianowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
Ustaw luz na około 1cm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-31 09:31:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Przy dobrze rozgrzanym silniku - oleju - nic się nie poprawia? Może to wina oleju jest. Jak sprzęgło bierze w samym końcu to nie jest to złe, byle sprzęgło się nie ślizgało a na tej dźwigni przy silniku był lekki luz do momentu jej zadziałania - do momentu jak na niej poczuje się opór.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-31 09:59:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
regulacja sprzęgła przy deklu? nie wiem jak jest w fz6 ale w starych fzs600 była regulacja pod gumowym kapturkiem. Robiło się 1/4 obrotu śrubą i sprzęgło jak nowe :D Albo brak sprzęgła jak się przekręciło w złą stronę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-01-31 14:24:36 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2014-05-13 13:15:53
Posty: 210
Lokalizacja: Witonia
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
No przy kilofazerze mamy tam regulację, ale nigdy tam nie regulowałem bo nie było potrzeby - wystarczy tej regulacji przy klamce, przy silniku to tylko chwytam za tą dźwignię do której zaczepiona jest linka i tak reguluję przy klamce żeby ta dźwignia miała na tyle luzu żeby nie naciskała na łożysko oporowe i zachowała ze 2mm. luzu. Nie mówię że robię to prawidłowo wg. serwisówki, ale moje moto, tak mi pasuje i tego się trzymam :) Jest jeszcze jedna ważna sprawa - sama linka, jak jest stara a zwłaszcza ma przerwane zwoje to trudno ustawić sprzęgło ponieważ taka linka ma dużą rozciągliwość - niby jest napięta ale do zadziałania sprzęgła trzeba do połowy klamkę wcisnąć żeby zadziałało. Dwa razy już ( przy różnych moto) linki wymieniałem nie dlatego że się zerwały tylko właśnie wyciągnięte były i miały poprzerywane zwoje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-02-01 08:50:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-22 12:05:30
Posty: 54
Lokalizacja: Płock/Sierpc
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
kamin napisał(a):
Jest jeszcze jedna ważna sprawa - sama linka, jak jest stara a zwłaszcza ma przerwane zwoje to trudno ustawić sprzęgło ponieważ taka linka ma dużą rozciągliwość - niby jest napięta ale do zadziałania sprzęgła trzeba do połowy klamkę wcisnąć żeby zadziałało. Dwa razy już ( przy różnych moto) linki wymieniałem nie dlatego że się zerwały tylko właśnie wyciągnięte były i miały poprzerywane zwoje.


Otóż to, już pod koniec sezonu zauważyłem, że sprzęgło mi zaczęło wcześnie łapać i niemalże ciągnąć. Przy klamce regulacja już prawie kompletnie wykręcona i tylko trochę wywojowałem regulacją przy silniku i tą przy klamce. No i tak wywnioskowałem, że się linka musi kończyć mimo, że nie chodzi jakoś strasznie ciężko i się nie zacina :confused2:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org