Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-03-14 20:53:36 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-02-20 09:59:38
Posty: 36
Lokalizacja: Czarnówka
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 500084083
Obecne moto: FZ6n
Witam mam prośbę kupiłem nowy nabytek po wielu latach przerwy jazdy na motocyklu, zaczynam swą przygodę od Yamahy FZ6N. na razie stoi w garażu ewentualnie na wewnętrznej drodze się przejadę ale pytanie jest moje takie czy jest mozliwa regulacja sprzęgła??? Może to kwestia przyzwyczajenia ale uważam że bierze za wysoko przy końcu puszczania klamki i jak dam za mało gazu gaśnie jak za dużo szarpie zrywnie do przodu czy to kółko od napięcia linki coś pomoże a jeśli tak to w która stonę zluzować linkę czy naprężyć?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-14 20:53:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-03-15 09:53:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
na lince pryz klamce masz kółko do regulacji. jeśli to za mało to pod bakiem na lince (chyba po lewej stronie, ale nie dam głowy, przebiegnij po lince) masz kolejnego rozkręcacza którym będziesz mógł wyregulować klamkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-15 11:33:18 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-22 12:05:30
Posty: 54
Lokalizacja: Płock/Sierpc
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
zgodnie z serwisówką (przynajmniej w FZS) przy klamce reguluje się tylko luz klamki i jest to logiczne (uniknięcie naprężenia statycznego linki), natomiast właściwą regulację należy przeprowadzać na drugim końcu linki. w FZS to jest pod gumową zaślepką na pokrywce zębatki zdawczej i pewnie podobnie jest w FZ6


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-04-30 18:34:56 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
Regulację linki sprzęgła masz pomiędzy ramą a airboxem. Jeśli będziesz się za to zabierać proponowałbym delikatnie odkręcić cały airbox przy kanałach (4 śruby imbusowe) i delikatnie go podnieść żeby mieć przyzwoity dostęp. Druga opcja to taka, że wyjmujesz linkę z klamki (po wcześniejszym organoleptycznym ustaleniu luzu na klamce) i delikatnie ściągasz ją w dół i regulujesz śrubą na dole, poźniej wciągasz znowu na górę i zapinasz na klamkę. Druga opcja może okazać się lipna, bo ta linka jest przymocowana takim małym plastikowym klipsem, żeby się nie ruszała. Powodzenia i dużo cierpliwości :santa:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org