Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

Problem z obrotami , stałe 10 tys
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=73&t=21164
Strona 1 z 1

Autor:  Radziokok [ 2017-04-11 13:47:53 ]
Tytuł:  Problem z obrotami , stałe 10 tys

Witam !

Wczoraj jadąc motocyklem wystąpił pewien problem . Motocykl nagle złapał 10 tyś obrotów i nie chciał z nich zejść. Ciężko odpala a po odpaleniu od razu łapie wysokie obroty . Jutro chciałbym go rozebrać i sprawdzić co tam się stało , byłbym bardzo wdzięczny za każdą rade .

Co do motocykla
FZ6 S2 2008 rok , 40 tyś km . Sprowadzony rok temu z Angli.

Autor:  Wojt@s [ 2017-04-11 14:16:21 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami , stałe 10 tys

Nie zblokowała się linka od gazu?

Autor:  Radziokok [ 2017-04-11 14:46:03 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami , stałe 10 tys

@Wojt@s , nie . Pierwsze co zrobiłem to od razu zacząłem manetkę ,,odciągać ''. Sprawdziłem z lewej strony pod bakiem gdzie dochodzi ta linka , normalnie odbija .

Autor:  yaca_k [ 2017-04-11 17:35:43 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami , stałe 10 tys

To może trzeba popatrzeć dalej, tzn. na samą przepustnicę.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Autor:  Radziokok [ 2017-04-11 19:25:49 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami , stałe 10 tys

Sprawdzę , macie jakieś książki serwisowe do fazerki ? Bo ja nie mam :/

Autor:  kamin [ 2017-04-12 07:23:21 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami , stałe 10 tys

Przy zgaszonym silniku - po dodaniu ''gazu'' i gwałtownym odjęciu powinno być słychać stuknięcie opornicy przepustnic o śrubę regulacyjną, mogło się coś podwiesić - w znajomego moto np. pękła sprężyna wracająca przepustnice - jakim cudem - nie wiadomo :) jeśli mechanicznie jest wszystko w porządku to przyczyna w elektronice może być.

Autor:  misiakw [ 2017-04-12 09:38:08 ]
Tytuł:  Re: Problem z obrotami , stałe 10 tys

stan otwarcia przepustnicy można sprawdzić bez odpalania moto w trybie diagnostycznym... żeby to zrobić to po kolei:

1. moto wyłączone kompletnie. dla pewności - kluczyk w kieszeni
2. wciskasz select + reset, wkładasz kluczyk i przekręcasz. trzymasz oba przyciski
3. nic cię nie rusza, trzymasz przyciski mimo bólu, deszczu i innych takich. na oko z 8 sek, pojawi się napis "diag" czy jakoś tak.
4. jeszcze raz klikasz/trzymasz oba żeby wejść w tę funkcję (nie interesuje cię Co)
5. Za pomocą select zmieniasz "opcję", jeśli dobrze pamiętam 01 to pozycja przepustnicy - około 15 (u mnie 17) to zamknięta, 100 to odwinięte na maxa

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/