Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-05-20 21:45:03 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-04-19 13:53:49
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Witam wszystkich. Przyszedl czas zeby wkoncu zabrac sie za naprawe moto. Pytanko. Czy przy tak malym skrzywieniu lag ledwo widocznym na foto moge byc spokojny o polki ? Wymienic tylko lozyska glowki ,przelozyc srodek w nowe lagi, zalac olej i nie panikowac? oczywiscie lozysko kola i oske tez wymienie, a felge dam do renowacji. Druga sprawa zastanawiam się czy zrobic z niego nakeda czy pozostac przy orginale? Czacha jest peknieta ale do pospawania. Po za tym sporo rzeczy do kupienia bo sa poniszczone.


Załączniki:
IMG_20161029_163235xs.jpg [266.25 KiB]
Pobrane 696 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Fz6 S2 po dzwonie
PostNapisane: 2017-05-20 21:45:03 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-05-20 23:33:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 71
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000R
Jeśli robisz moto dla siebie to zainwestuj w pomiar geometrii ramy 200plnów nie majątek a wiesz na czym stoisz. Co do zmiany na nakeda to przy próbie sprzedaży od razu będzie widać, że coś jest nie halo. Ja nie jestem zwolennikiem druciarstwa, tylko powrotu do serii, więc kompletna odbudowa do stanu przed dzwonem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-21 00:14:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-04-19 13:53:49
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Moto robie dla siebie ale chce je zrobic dobrze i bezproblemowo sprzedac przy zmianie. Jak wyglada takie badanie geometrii? polki tez sprawdzaja? czy sama rame?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-22 08:18:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
przy zmianie półek kusisz pamietać że albo całą stacykję zmieniasz albo będzie trzeba wcinać starą i nową na śrubę montować. natomiast półki to aluminium, w przeciwieństwie do lag nie pogną się tylko będą wyglądały "ok" aż nagle pyk i pękną (nie trzeba za wiele siły, moja pękła przy skręcaniu lag po wymianie oleju, potem kupiłem klucz dynometryczny). zestaw z tego co zerkam to jakieś 400zł - niby mało nie jest, ale ja u siebie np pewność że podczas jazdy nic mi nie strzeli cenię bardziej, choć możliwe że "chucham na zimne"


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-22 17:16:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-09-23 10:14:43
Posty: 74
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fz1 fazer
Cytuj:
stiven:Jeśli robisz moto dla siebie to zainwestuj


Czyli jak robi na handel, to można sprzedawać pokrzywione badziewie, niech się ktoś zabije? zajebiste myślenie...

pozdrawiam

Darek

Hawkgda.
ja zawsze inwestuję i wymieniam co trzeba i kiedy trzeba, bez półśrodków, dzięki czemu jestem pewny że wsiadam na moto i jadę np na urlop na Chorwację, z dnia na dzień, bez jakiegoś specjalnego szykowania się...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-05-22 21:11:31 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Mam cały przód jak chcesz, prosty, pewny.
Lagi/półka dolna, półka górna bez stacyjki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-06 15:27:49 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-04-19 13:53:49
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Temat zostal odroczony z powodu zrobienia prawka B i zakupu auta.

Obecnie jestem na etapie szukania czesci. Bardziej przemawia do mnie naked z lampą od FZ1n. Moto bede jezdzil ja i musi mi sie podobac.
Nie bedzie żadnego druciarstwa jesli chodzi o strone techniczno-mechaniczna. W przyszlosci chce sprzedac moto z czystym sumieniem.

Z tego co widze na rysunkach to dolna polka jest ze sztycą wiec lepiej byloby ja zmienic ,gorna polke bym jednak zostawil szczegolnie ze piszecie o wycinaniu stacyjki??:( ewentualnie jakas akcesoryjna polka? ale nie wiem czy ktos takie robi?

Co do Lag wymienic je cale czy srodki moge przelozyc?

kierownica bedzie nowa. w stylu streetfighter. Najlepiej wyglada rizoma gruba przy glowce ramy ale trzeba dac adaptery ktore podwyzszaja cala polke. Czy ktos zakladal taka kierownice i jak pozycja?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-06 16:00:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-01-26 15:56:37
Posty: 90
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6n 04
Jeśli będziesz zmieniać kierownicę na szerszą/prostą, musisz wziąć pod uwagę długość linek gazu i sprzęgła (mogą być delikatnie przykrótkie). Ja po zmianie oryginalnej na prostego ProTapera musiałem delikatnie skrócić na obu końcach (~~3cm) :) Pozycja jak dla mnie wygodna, nie ma nacisku na nadgarstki/barki/dolną część kręgosłupa. Siedzisz trochę bardziej pochylony na bak.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org