Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-07-03 22:40:10 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-07-03 22:05:50
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Witam wszystkich. Na początku chciałbym się przywitać, mam na imię Paweł, pochodzę z Puław i jestem szczęśliwym posiadaczem FZS 600 z 2002 r. Mam kilka pytań odnośnie motocykla. Pierwsze dotyczy gaźników a dokładnie podłączenia dwóch przewodów zaznaczonych na rysunku jako 1. Dzisiaj podczas zdejmowania gaźników do czyszczenia, niestety nie zapamiętałem czy mają być podłączone. Chodzi o przewód z trójnika który idzie w dół po jednej i drugiej stronie z czego po jednej jest troszkę krótszy. Wydaje mi się że jest to jakiś przelew, ewentualnie którędy go poprowadzić ? Drugie pytanie, do czego służy element nr.2 ? Słyszałem że delikatnie stukające sprzęgło w FZS 600 to norma. Stuki nie są głośne jednak po wciśnięciu sprzęgła ustają. Czy jest powód by zaczynać rozglądać się za nowymi łożyskami, tulejką ew. całym koszykiem ? Następne pytanie dotyczy luzów zaworowych, jako że mam zdjęte gaźniki i przy okazji pokrywę zaworów dokonałem inspekcji luzów i jeżeli dobrze zmierzyłem to na kazdym wydechu nie wchodzi nawet 0,20mm , na jednym ssacym mam 0,9 reszta ok. Jako że nigdy tego nie robiłem nie wiem czy dalej sam probować czy lepiej oddać gdzieś od zakładu ? Ewentulanie jaki polecicie w okolicy Puław w lubelskim ? Pozdrawiam.


Załączniki:
9934079b4a2cb48b56ac53662353.jpg [415 KiB]
Pobrane 389 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-03 22:40:10 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2017-07-04 08:58:21 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Cześć;

1. Tak, to przelew, powinien schodzić w dół i wychodzi w okolicy stopki centralnej - w zasadzie obojętne którędy.
2. To jest filtr powietrza dla membran górnych które muszą być odpowietrzane - są pod czarnymi deklami i to jest tylko do zasysania powietrza w bardzo małej ilości.
3. Sprzęgło że klekocze to norma, przynajmniej u mnie i przejechałem już tak z 12tyś i nic się nie dzieje - chyba taki urok.
4. Płytki możesz kupić wszędzie w zasadzie, proces jest prosty, wyciągasz napinacz rozrządu który jest pod gaźnikiem i jesteś w stanie zrzucić łańcuch rozrządu ale zamocuj go jakoś na górze bo inaczej będziesz jeszcze miskę ściągał jak spadnie na dół, potem odkręcasz panewki wałka, ściągasz wałek i masz dojście do szklanek, pod nimi są płytki, musisz policzyć jakie potrzebujesz w stosunku do tego co masz teraz. Potem składasz odwrotnie, ustawiasz rozrząd i ogień :)
Potrzebny mały klucz dynamometryczny by potem odpowiednio wałek dociąganą, serwis weźmie za to 200-300pln
Jak nigdy tego nie robiłeś, oddaj na wszelki wypadek gdzieś moto


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-07-04 13:39:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-07-03 22:05:50
Posty: 2
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Ok to wszystko już wiem. Czyli tak myślałem że nie były podłączone. Po zdjęciu tego filtra jest bardzo dużo syfu pod spodem wręcz ogrom. Myślę że gaźnik nie był czyszczony od nowości. Na co zwrócić uwagę przy czyszczeniu? Klucz i instrukcje mam pomoc mechanika też więc skoro już tak daleko rozebrałem to myślę że jeżeli ktoś pomoże mi przy doborze płytek to dam radę zrobić to samemu ;-)

-- 2017-07-05 20:12:18 --

Chciałbym się jeszcze zapytać ile obrotów mają być wykręcone śruby na dole gazników ? Serwisówka podaje że dwa pełne obroty, trzymać się takich zaleceń czy jakaś inna konfiguracja ? Miałem wykręcone o 3. Motor z roku 2002 gaźniki Mikuni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org