Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-08-25 08:49:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-10-02 14:27:41
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 733zero46zero68
Obecne moto: FZ6-S
Cześć.

Miesiąc temu zaliczyłem szlifa i po całej akcji, pościągałem plastiki, żeby je ogarnąć i wyjąłem także akumulator.
Wczoraj odebrałem wszystkie graty. Po poskładaniu i włożeniu aku, nie jestem w stanie odblokować alarmu, a co za tym idzie, odpalić moto. Miga mi zewnętrzna kontrolka urządzenia, jak i "kluczyk" na liczniku.
Coś ja źle robię, czy padł moduł? Jest jakiś sposób, żeby to dziadostwo odłączyć, żeby dojechać do elektryka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 08:49:10 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-08-25 09:12:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
A przypadkiem nie uszkodziłeś przy szlifie anteny od immo?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 09:25:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-10-02 14:27:41
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 733zero46zero68
Obecne moto: FZ6-S
Raczej nie, to całe urządzenie znajduje się pod kanapą we wnęce z lewej strony, a ja poleciałem na prawą.
Wczoraj, to raz udało mi się go odpalić, od razu po włożeniu akumulatora, a później już lipa. Albo wył, albo w ogóle nie reagował.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 11:01:47 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
po wiązce idącej od niego musisz wyłapać gdzie alarm odcina zapłon - i połączyć te dwa kable. dla spokoju będziesz mógł też odpiąć zasilanie od alarmu żeby nie wył ci w czasie jazdy.

możliwe że ci się alarm rozkodował i immo nie poznaje. nie wiem tez ajk u ciebie ale u mnie w alarmie jakbym pilota posiał jest procedura odblokowania alarmu kodem który wyklinujesz stacyjką - jesli masz taką opcję go nie zmieniałeś pewnie masz kod domyślny i uda ci się tak moto odpalić. poszukaj dokumentacji alarmu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 11:14:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-10-02 14:27:41
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 733zero46zero68
Obecne moto: FZ6-S
Alarm to TG2005. Moto kupiłem razem z pilotem, ale bez żadnej dokumentacji, bez kodu.
Co zrobić w takiej sytuacji?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 11:29:44 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-03-08 13:49:49
Posty: 52
Lokalizacja: PKR....
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n 06r
może to Ci w czymś pomoże
viewtopic.php?f=30&t=17383


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 11:50:54 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-10-02 14:27:41
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 733zero46zero68
Obecne moto: FZ6-S
Czytałem to już, niestety nie mam karty kodowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 12:09:55 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
no to wygląd ana to że nie pozostaje nic innego jak wypruć i kosz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 12:20:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-10-02 14:27:41
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 733zero46zero68
Obecne moto: FZ6-S
Kurna, jak nie urok to sraczka. Dużo zabawy z pruciem?
Ogarnę to sam, czy tylko elektryk?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 12:56:20 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
nie wiem nie prułem. teoretycznie jak masz techniczny umysł powinieneś na zasadzie "ten kabelek idzie do kierunkowskazów, to tylko uciąć. ten kabelek powinien iśc do pompy paliwa, a idzie do alarmu, za to ten z alarmu wraca do pompy to je połączę" ogarnąć. natomiast jak alarm jest wpięty u ciebie, gdzie było cięte itp to już ci nie powiem - pytanie na ile się na tym znasz.

to troszkę jakby powiedzieć komuś ze coś trzeba zaspawać - jak umiesz spawać to prosta sprawa, jak nie umiesz to musisz zlecić.

z tgym ze wiesz, prucie to ostateczność, poczekaj chwilkę może ktoś wymyśli inne rozwiazanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-08-25 13:21:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-10-02 14:27:41
Posty: 78
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 733zero46zero68
Obecne moto: FZ6-S
Poczytałem o tym alarmie trochę, podzwoniłem po zakładach i majstry ręce rozkładają jeżeli chodzi o programowanie. Cięcie to ostateczność i byłbym cholernie wdzięczny za jakieś mniej radykalne rozwiązanie.
Strach moto dotknąć, bo jak się rozwyje, to nie ma nawet jak wyłączyć.

-- 2017-08-26 19:33:51 --

Alarm zaczął normalnie działać. Zgupiałem już do końca.
Jednak i tak postanowiłem go wywalić i założyć inny. Mam pytanie: kupić nową wiązkę i do niej zakładać alarm, czy pruć starą i na niej operować?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org