Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-04-02 21:44:32 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-29 15:41:27
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 2003 z1000SX
Rafal Odo napisał(a):
Mi za samą robociznę krzyknęli 300-400 PLN, ciągle się zastanawiam czy wymiana ma sens w moim przypadku, przewody gumowe są zdrowe i jazda przeważnie spokojna. Zauważyłeś jakąś różnicę przy hamowaniu ?
Ja z mojej strony mogę powiedzieć, że nie czułem różnicy przy spokojnej jeździe. Dzisiaj ostro pojeździłem i naprawdę czuję bardziej hamulce. Dwa palce na klamce i ostry hebel bez wysiłku. Na gumowych przewodach musiałem używać więcej siły. Po za tym lepiej czuć klamkę . Hamowanie jest bardziej przewidywalne. Wymiana jest bardzo prosta. Klucz dynamometryczny i spokojnie czytając instrukcję montażu to jedna z prostszych operacji przy moto. Moje gumowe wyglądały idealnie ale tak jak było wyżej. Przewody co 4 lata do wymiany. W oplocie masz to z bani ;-) .

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-02 21:44:32 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-04-03 19:27:15 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-04-19 17:48:32
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: V-STROM 1050
lukasz_lee napisał(a):
Wymiana jest bardzo prosta. Klucz dynamometryczny i spokojnie czytając instrukcję montażu to jedna z prostszych operacji przy moto.

Gdyby nie było to moto z ABS, obawiam się, że z pompą ABSu może pójść coś nie tak jak trzeba podczas wymiany przewodów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-03 19:56:35 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2016-09-29 15:41:27
Posty: 5
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600 2003 z1000SX
Rafal Odo napisał(a):
lukasz_lee napisał(a):
Wymiana jest bardzo prosta. Klucz dynamometryczny i spokojnie czytając instrukcję montażu to jedna z prostszych operacji przy moto.

Gdyby nie było to moto z ABS, obawiam się, że z pompą ABSu może pójść coś nie tak jak trzeba podczas wymiany przewodów.


Jedynie co można sobie zrobić z ABS to gdyby ktoś podczas wymiany bawił się klamką bez płynu i zapowietrzył pompę. Po za tym nie wiem co może pójść nie tak...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org