Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-03-26 21:23:30 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-03-13 14:09:45
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
Witam, wiecie może co trzeba odkręcić i ściągnąć by dokręcić główkę ramy w fz6? Trzeba ściągać lagi?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-26 21:23:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-03-29 16:49:44 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-05-02 23:15:17
Posty: 3
Lokalizacja: Chorzów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
Nie lagow nie musisz tylko ta nakretka w srodku polki i te 2 male ktore mocuja polke do lagow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-29 20:04:58 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-03-13 14:09:45
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
Niemowlaka od legow to te srebrne od góry czy boczne na imbus?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-29 21:53:58 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2008-02-24 19:17:18
Posty: 263
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nikon
Obecne moto: XV535-XJ600-FZS600
oomenikk1 napisał(a):
Niemowlaka od legow to te srebrne od góry czy boczne na imbus?

Zacznij pisać bez pośpiechu. Tak, żeby było można Cię zrozumieć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-29 22:28:22 
Niemowlak

Dołączył(a): 2018-03-13 14:09:45
Posty: 35
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
Które sruby łącza lagi z półką? Imbusy?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-29 23:02:23 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2017-05-02 23:15:17
Posty: 3
Lokalizacja: Chorzów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fz6
Te na imbus musisz poluzowac i odkrecic te na srodku polki. Tych na lagach nie ruszaj bo je rozkrecisz znaczy lagi :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-30 09:36:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
oomenikk1, w serwisówce masz wszystko opisane krok po kroku. jeśli jesteś na etapie zadawania pytań które śruby odkręcić żeby lagi na pólkach poluzować, to bez urazy ale dla bezpieczeństwa swojego i swojego moto wydrukuj sobie te instrukcję z serwisówki.

ps: jak będziesz dokręcał potem te półki to rób to kluczem dynometrycznym - z doświadczenia wiem ze łatwo ułamać półki jak za mocno te śruby skręcisz, natomiast wymienić półkę tak żeby stara stacyjka została wcale nie jest tak prosto.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-30 10:35:34 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
misiakw
Nareszcie rozsądna wypowiedź :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-06 18:48:15 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 481
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Jako, że jest zima to próbuję naprawić kilka drobnych bolączek fazera. Chodzi mi o łożysko główki ramy, bo mam niewielki luz. Będę go kasował jeśli się da. A pytanie brzmi: Jaki rodzaj jest tam łożysk? Kulkowy czy wałeczkowy. Czy bywały takie i takie. Pytam, bo jeśli się nie uda skasować luzu to będę wymieniał je tylko na necie niby w większości są wałeczkowe. Moto to FZ6 SAHG ABS z 2006 czyli S2. Będę wdzięczny za info.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-06 22:34:19 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Ori są kulki, jeśli łożysko już pracowało a masz luz to nie da się tego już skasować poprawnie bo jest zużyte.
Wałeczki są lepsze pod tym względem i wszystkie zamienniki na wałkach są oparte


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-07 17:26:10 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 481
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
No to czeka mnie sporo pracy :cry: A wystarczy mieć dwa łożyska i uszczelniacze? Czy jeszcze są potrzebne jakieś dodatkowe podkładki, przekładki itp do zmiany na wałeczkowe?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-01-07 23:10:32 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Janusz81 napisał(a):
No to czeka mnie sporo pracy :cry: A wystarczy mieć dwa łożyska i uszczelniacze? Czy jeszcze są potrzebne jakieś dodatkowe podkładki, przekładki itp do zmiany na wałeczkowe?


kupujesz w pudełku komplet elementów do wymiany i tyle, np. tourmax. Są tam wszystkie elementy poza smarem
Najlepiej jak tego nie robiłeś pooglądaj na tubie kilka poradników. Największy ból to ściągnąć dolną bieżnię łożyska, reszta to pikuś


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org