Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-08-22 23:18:22 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-08-22 23:07:54
Posty: 10
Lokalizacja: Śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
Hej, założyłem wydechy mivv oval full carbon do swojej FZ6N S2 z 2008r przebieg to 25 tysięcy( z góry mówię że na pewno oryginalny ponieważ dobrze znam poprzedniego właściciela który kupił go w salonie). Nowe świece irydowe, Motul 7100 pełen syntetyk. Zauważyłem przy sprawdzaniu oleju iż zaczął troszeczkę go spalać, na miarce przy seryjnych wydechach zawsze miałem 8,5 "x" z dziesięciu. Katalizator został, wymieniłem same końcówki. Po przejechaniu niespełna 1.5 tysiąca kilometrów miarka pokazuje 7/7,5 x. O dziwo nic nie kopci, wydechy po przejechaniu palcem w środku zostawiają jednak ciemny brud. Ostatnio śmigam jednak po dziadkowemu w niskich zakresach obrotów z zapiętym wysokim biegiem. Dolałem może z setkę i jest 9/10 na bagnecie. Żadnego wycieku nie ma. Chyba tyle. Ktoś ma jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-08-22 23:18:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-08-22 23:31:04 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1073
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
wg mnie to 100ml na 1500km to tyle co nic
być może że jeśli wcześniej tego nie było to wpływ ma temperatura, olej pracuje w wyższej temperaturze i więcej go odparowuje (obecne upały)
nalot na wydechu to raczej osad z niespalonej mieszanki (kiedyś robiłem eksperyment z samochodem, zauważyłem że jak jeździ żona to na końcówkach wydechu nie ma żadnego nalotu a jak ja to rury są czarne, dzieje się tak bo przy ostrym traktowaniu silnik nie spala całości paliwa)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-08-23 00:04:38 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Motul był na pewno ORI?

-- 2020-08-22 23:04:40 --

Motul był na pewno ORI?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-08-23 10:50:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-08-22 23:07:54
Posty: 10
Lokalizacja: Śląsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6N S2
Wojt@s napisał(a):
Motul był na pewno ORI?

-- 2020-08-22 23:04:40 --

Motul był na pewno ORI?


Na 100% z intercars.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-08-23 13:53:57 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Przypuszczam, że to tylko niefortunny zbieg okoliczności. W układach z katalizatorem, sam tłumik końcowy nie odgrywa jakiejś bardzo znaczącej roli w charakterystyce przepływu gazów w wydechu, tutaj główną rolę odgrywa sam kolektor wydechowy i pierwsza komora rozprężna, którą tutaj jest właśnie katalizator.

A po zmianie końcówki nie zacząłeś może jakoś mimowolnie mocniej dawać w palnik? :roll:

Możesz spróbować z innym olejem, np. Silkolene Pro4, albo Bel-Ray EXS.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org