Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2024-02-19 21:47:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-12-15 18:00:50
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Panowie, dziękuję Wam bardzo za wypowiedzi i pomoc, ale już sobie poradziłem :D, Podkusiło mnie i pomyślałem że wtryskam tam KONTAKT PR, który mam w domu, a jak coś będzie nie tak to wypłucze alkoholem. Stacyjka chodzi prawie jak nowa :D, wystarczy lekko docisnąć, przekręcić i praktycznie za każdym razem daje radę :), także dziękuję Wam, jest już ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-19 21:47:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2024-02-19 23:17:09 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2322
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Gratulacje. Może warto teraz wypłukać alkoholem do sucha i "nasmarować" grafitem w proszku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-20 07:04:33 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 485
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Jakby wykonał całą procedurę tak jak doradzaliśmy to poszłoby to szybko i dobrze, a tak to mi się wydaję że chciał to zrobić na tzw hura. Bez obrazy dyko25 :)
Kontakt PR sam w sobie jest lekko tłusty więc na jakiś czas pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-20 11:38:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Riccardoa napisał(a):
A jakaż to elektronika siedzi w tej stacyjce?

elektronika sama w sobei nie, ale masz styki odcinające zasilanie, pewnie chodziło o to żeby nieskorodowały lub nie zrobić zwarcia bo bedzie ciągle prąd płynął. poniżej foto stacyjki z Hondy, wyciągnałem bo własnie zabieram się za wymianę łożysk główki
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-20 12:26:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-12-15 18:00:50
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Nie jedźcie po mnie heh, myślę że zostawię to teraz, póki chodzi a jak będą kłopoty za jakiś czas to zacznę robić według Waszych porad od początku :). pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-22 11:49:16 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3829
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
dyko25 napisał(a):
Nie jedźcie po mnie heh, myślę że zostawię to teraz

nasmaruj kluczyk ołówkiem tak zeby był szary i kilka razy wsadź-wyjmij ze stacyki. to posty tani ruch a pomoże ci. serio. jak ktoś wspomniałł, smar do styków jest tłusty, jak ci się do tego pył przyklei to dość szybko wrócisz do stanu z przed czyszczenia. jak ten smar "zapchasz" grafitem który używany jest do smarowania zamków, to mniej pyłu ci sklei.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-24 21:43:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2023-12-15 18:00:50
Posty: 23
Płeć: Mężczyzna
Misiakw- zrobiłem tak jak radziliście wcześniej, żeby nie było że się pytam a potem nie słucham ;) - starłem trochę tego grafitu i wsypałem to do stacyjki, muszę powiedzieć że nie jest jakoś strasznie lepiej niż po samym kontakcie, ale za to mam nadzieję, że może tak szybko się nie pogorszy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2024-02-25 01:28:08 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2322
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
No właśnie o to chodzi ;) jakbyś olejem silnikowym zalał tą stacyjkę to pewnie też by dobrze działała tylko Cię potem lepsza połówka zadźga jak będziesz kluczykiem wszystkie ciuchy znaczył tłustymi ciemnymi plamami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org