Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-03-15 18:17:12 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-15 17:56:57
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym że próbowałem wrócić do oryginalnego tłumika i gdy go podłączyłem wraz z linkami do exapa i uruchomieniu silnika na początku odpalił i chodził normalnie na ssaniu w okolicach 2000 tys. obrotów i jak się rozgrzał to obroty zaczęły wzrastać do prawie 4000 tys. obrotów i nie spadają. Trochę się wystraszyłem i zdjełem tłumik z linkami i założyłem poprzedni na którym w zeszłym sezonie latałem i było wszystko w porządku. Poczekałem aż silnik ostygnie i go ponownie odpaliłem, sytuacja się nie zmieniła. Kręcenie regulacją obrotów nic nie daje. Może jest to inna przyczyna takiej sytuacji niż ten tłumik. Może ktoś miał podobny problem to byłbym wdzięczny za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-15 18:17:12 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2018-03-16 11:28:48 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 614
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
miro122 napisał(a):
Witam wszystkich. Mój problem polega na tym że próbowałem wrócić do oryginalnego tłumika i gdy go podłączyłem wraz z linkami do exapa i uruchomieniu silnika na początku odpalił i chodził normalnie na ssaniu w okolicach 2000 tys. obrotów i jak się rozgrzał to obroty zaczęły wzrastać do prawie 4000 tys. obrotów i nie spadają. Trochę się wystraszyłem i zdjełem tłumik z linkami i założyłem poprzedni na którym w zeszłym sezonie latałem i było wszystko w porządku. Poczekałem aż silnik ostygnie i go ponownie odpaliłem, sytuacja się nie zmieniła. Kręcenie regulacją obrotów nic nie daje. Może jest to inna przyczyna takiej sytuacji niż ten tłumik. Może ktoś miał podobny problem to byłbym wdzięczny za pomoc.


Automatyczne ssanie się zatarło, przy listwie wtryskowej, mechaniczny popychacz sterowany cieczą chłodzącą


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-16 20:17:01 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-15 17:56:57
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
Dzięki. Rozebrałem tą listwe i ten rozdzielacz. Przeczyściłem i złożyłem po odpaleniu i rozgrzaniu zszedł na 1000 obrotów ale pojawił się kolejny problem, po odkerceniu manetki na full dochodzi do 6-7 tyś obrotów i dalej się nie wkręca, jakby się dusił. Może ktoś coś poradzi co zrobić.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-17 10:32:31 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 614
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
Ale jak "dusił"? Przerywa, czy raczej wyje ale nie idzie dalej. Jaki dym?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-17 11:29:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-15 17:56:57
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
Nie idzie dalej powyżej 7000 tyś. Dym nie czarny i nie niebieski taki trochę ciemnawy. Nie wiem może czegoś nie złożyłem jak należy albo nie podpiełem, bądź trzeba coś wyregulować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-17 14:19:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 614
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
miro122 napisał(a):
Nie idzie dalej powyżej 7000 tyś. Dym nie czarny i nie niebieski taki trochę ciemnawy. Nie wiem może czegoś nie złożyłem jak należy albo nie podpiełem, bądź trzeba coś wyregulować.


Powinieneś zacząć od tego co robiłeś. Jeśli grzebałeś przy airboxie sprawdź wszystkie wężyki czy na miejscu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-09 18:49:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-15 17:56:57
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
Kolejne problemy z Yamaszką.
Problem 1: Przy przyspieszaniu na każdym biegu bez ruszania sprzęgła po chwili zaczyna samo ciągnąć jakbym sam puszczał powoli klamkę, dzieje się tak jak temperatura oleju wzrasta ponad 85 stopni. Tak było jadąc w stronę Gniezna trochę korków i ciepło.
Problem 2: W drodze powrotnej moto nie przekraczało temperatury oleju powyżej 80 stopni więc nie odczułem ciągnięcia na sprzęgle ale pojawił się inny problem.Zatankowałem na Lotosie i po przejechaniu paru kilometrów motor zaczął dziwnie jechać. Zaczął szarpać [na każdym biegu],stracił moc i ciężko było go rozpędzić do 140. Lecz kiedy na prostych odcinkach drogi wciskając sprzęgło i odkręcając manetkę - wkręcał się normalnie na obroty.Po puszczeniu sprzęgła albo przez chwilkę jechał normalnie albo znowu się dusił i szarpał. Myślałem że złe paliwo zalałem ale później zalałem na Orlenie verwę 98 i troszkę był mocniejszy ale dalej szarpał i pomału się rozpędzał. Dziś zdemontowałem zbiornik paliwa i go przeczyściłem i paliwo też lecz objawy nie zniknęły po przejechaniu parenastu kilometrów. Na postoju pod garażem zauważyłem że momentami obroty falują [spadają lekko poniżej tysiąca i wskakują lekko powyżej tysiąca]. Proszę o jakąś pomoc bo nie wiem czy to może być wina sprzęgła [czy ma jakiś wpływ], czy może świece [któraś szwankuje i wrażenie jest jakby palił na 3 cylindry], może wtryski [jakiś się przytyka przez jakiś paproch] a może coś innego. Może te dwa objawy z dwóch dni są powiązane.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-18 19:40:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-12-26 01:08:50
Posty: 94
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
Helo .
Moim zdaniem paliwo albo prąd, czyli świece. Sprzęgło albo się slizga albo nie łapie.... Ale nie dlawi się. Inny zupełnie objaw . Ciężko tak na odległość.... daj znać co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-19 09:15:20 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-15 17:56:57
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
Witam wszystkich. Po wymianie sprzęgła,oleju+filtra i świec [założyłem irydowe]. Pali i chodzi równo, sprzęgło nie ciągnie. Ale podczas jazdy przydusza go na biegach przy niższej prędkości . W zeszłym roku jadąc na 6 biegu i odkręcając manetkę ciągnął do przodu a teraz lekko szarpie i trzeba zredukować bieg żeby szedł. Zaznaczę że zmieniłem tłumik z nieoryginalnego na oryginalny z linkami i exapem. Myślę że jest to kwestia ustawień parametrów D i C:01,C:02,C:03 i C:04. Może ktoś wie jak dopasować te parametry. Czy w serwisówce jakiejś będą odpowiednie ustawienia. Z góry dzięki jak ktoś coś podpowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-19 09:41:11 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 614
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
w standardzie jest
c1: -5
c2: 20
c3: 20
c4: 2

http://www.yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=54048


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-19 10:53:52 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2018-03-15 17:56:57
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1 Fazer
Dzięki Tuzmen. Ustawiłem te parametry ale chodził na biegach najgorzej.Na youtub znalazłem ustawienia C1:20,C2:23,C3:23 i C4:20 i chodził o wiele lepiej. Nie wiem co się ustawia poszczególnymi C.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-04-19 11:46:46 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 614
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
miro122 napisał(a):
Dzięki Tuzmen. Ustawiłem te parametry ale chodził na biegach najgorzej.Na youtub znalazłem ustawienia C1:20,C2:23,C3:23 i C4:20 i chodził o wiele lepiej. Nie wiem co się ustawia poszczególnymi C.


w linku którym podałem ładnie jest opisane do czego to służy, po krotce w 4 przedziałach pracy silnika reguluje się tu dawki paliwa. Nie ustawia się tutaj dawek per cylinder.

W swojej Fz1 miałem problem z cewkofajami, włożyłem od R1-rn12 i problem znikł


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org