Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
FZ1 prędkość maksymalna https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=74&t=18401 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | darekfz1 [ 2015-06-13 22:33:33 ] |
Tytuł: | FZ1 prędkość maksymalna |
Witam Ile poleci fazerek FZ1 w wersji seryjnej - pytam, bo ostatnio widziałem, na wiadomym portalu, jak gościu fazerkiem ciśnie licznikowo 295km/h. Się zastanawiam czy nie był po jakimś tuningu. pozdrawiam darek |
Autor: | t1studiospl [ 2015-06-14 16:44:21 ] |
Tytuł: | Re: FZ1 prędkość maksymalna |
W serii poleci licznikowo do 290 kmph w warunkach laboratoryjnych bez oporu powietrza (mi taki vmax wyszedl na hamowni). W realnych warunkach - na trasie - mozna dobic do okolo 275. Podstawa to lekki motocyklista, standardowa szyba i niepełny bak ;) Nalezy tez pamietac o przeklamaniach licznikowych spowodowanych: - mniejsza zebatka zdawcza (np. tryb z 16 a nie 17 zebami) - predkosc nie jest brana z "koła" a z obroow walka; - wspolczynnikiem opony (np. 190/55 zamiast oryg. 190/50); Z drugiej strony, latwo z fazerowego pieca wykrzesac dodatkowe KM/Nm - uklad wydechowy, EXUP, ECU i wtedy faktycznie jest szansa na dodatkowe km/h. Maksymalna prędkość rzeczywista (~GPS), w realnych warunkach, z przecietnym kierownikiem to okolo 255kmph. |
Autor: | antinet [ 2015-06-20 09:04:08 ] |
Tytuł: | Re: FZ1 prędkość maksymalna |
Ja swoją leciałem 270km/h ale to nie był jej vmax |
Autor: | Piotrekscania [ 2016-05-13 07:34:59 ] |
Tytuł: | Re: FZ1 prędkość maksymalna |
265km/h przy lekkim wietrze z wyższą szybą przy mojej masie 110kg. Wersja po odblokowaniu jest. Przed odblokowaniem 235km/h. |
Autor: | Fojt [ 2016-05-27 01:12:37 ] |
Tytuł: | Re: FZ1 prędkość maksymalna |
Filtr K&N Wydech Yoshi TRC, szyba MRA z deflektorek (nie odpadł) 275km/h. Kierownik ma 75kg i 186cm :P |
Autor: | koperta4512 [ 2016-05-27 21:58:55 ] |
Tytuł: | Re: FZ1 prędkość maksymalna |
t1studiospl napisał(a): Nalezy tez pamietac o przeklamaniach licznikowych spowodowanych: - mniejsza zebatka zdawcza (np. tryb z 16 a nie 17 zebami) - predkosc nie jest brana z "koła" a z obroow walka; - wspolczynnikiem opony (np. 190/55 zamiast oryg. 190/50); Oraz o uślizgu tylnej opony przy większych prędkościach :wink: |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |