Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2019-06-24 22:12:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-09-23 10:14:43
Posty: 74
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fz1 fazer
Witam
Jak w temacie.
Ma ktoś doświadczenie z tą oponą? Szczególnie interesuje mnie jak jest z jej trwałością?
Pytam, bo jest ona następca pilot power 3, na których jeździłem do tej pory, więc naturalnym wydawało mi się kupno RSów. W ciągu ostatnich dwóch weekendów przejechałem łącznie nieco ponad 2 700 km, w tym połowa z żoną na tyle i trzema kuframi i trochę się zdziwiłem, bo połowy bieżnika już nie ma...
Przed zakupem przeczytałem pół internetu, gdzie pisali że jest lepsza od PP3, ( w tym trwalsza, lepiej trzyma na mokrym, mimo niemal zerowego bieżnika...)
Może przyczyną takiego zużycia jest fakt, że Fazerek był obciążony pasażerem i kuframi? Doszła do tego wysoka temperatura powietrza, asfaltu no i prędkość...
Fazerka używam nie tylko do samotnych przelotów po zakrętach, ale też do turystyki i nie wiem czy nie przegiąłem z tymi RSami, chociaż to jak trzymają - czysta poezja.
Może jednak trzeba będzie tył wymienić na piloty roady 5...
pozdrawiam
Darek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-24 22:12:36 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2019-06-24 22:18:28 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
darekfz1 napisał(a):
W ciągu ostatnich dwóch weekendów przejechałem łącznie nieco ponad 2 700 km, w tym połowa z żoną na tyle i trzema kuframi i trochę się zdziwiłem, bo połowy bieżnika już nie ma...

Przy takim użytkowaniu Pilot Power to najgorsze co możesz wybrać. To jest opona która ma kleić kleić i jeszcze raz kleić - co za tym idzie zużywać się. Przebiegi 10tys to są dobre wyniki. Przy jeździe z pasażerem i kuframi nie dociągniesz nawet 6...
Z tego co wiem to w RS`ach poprawiło się...klejenie - nie żywotność :P

Do takiej jazdy polecam Ci to co ja mam czyli Roada 5 2ct+ - idealne trzymanie a dzięki miękkiej mieszance na całości i twardemu środkowi - po 15tys km jest praktycznie zerowe zużycie. Guma idealna na mokre, na suche, na tor, z pasażerem i bagażem itp itd. No i myślę że zrobię spokojnie 30parę tysięcy na niej ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-24 22:45:33 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-09-23 10:14:43
Posty: 74
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fz1 fazer
Cytuj:
To jest opona która ma kleić kleić i jeszcze raz kleić

i klei...

Cytuj:
Do takiej jazdy polecam Ci to co ja mam czyli Roada 5 2ct+

i pewnie tak się to skończy, ze jeszcze ze dwa takie weekendy i przód zostanie a na tył powędruje pilot road 5, albo powrót do pilotów powerów 3, bo zjechałem dwa takie komplety i w sumie złego słowa nie mogę powiedzieć...

pozdrawiam
Darek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-06-25 10:13:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
darekfz1 napisał(a):
powrót do pilotów powerów 3, bo zjechałem dwa takie komplety i w sumie złego słowa nie mogę powiedzieć...


Przez długi czas miałem podobne podejście - Pirelli Diablo Rosso II były idealne jeśli chodzi o trzymanie, choć w trasie znikały dość szybko, tak po 8-10 tys robiłem. ale potem pojawiła się wersja 3, i potem jeszcze kolejne opony, ceny dwójek spały na tyle, że uznałem że lepsze wrogiem dobrego, wole zakładać swoje sprawdzone oponki i po prostu częściej je zmieniać, nie tłucze już tak po portfelu jak kiedyś. A teraz to już w ogóle FZ6 tylko w trasy lata więc na tył wpadnie Pirelli Angel.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org