Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-05-07 18:36:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-07 18:29:27
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Witam.mam taki problem w yamaha fz1 2009r. Brak iskry oraz pompa paliwa nie chodzi .
Napięcie na pompe 11.25 na zapłonie jak kręcę rozrusznikiem to spada do 6v. Nie działa opcja zczytania bledow z licznika. Brak lampki imo.

Komp stacyjka z całym imo zmieniane.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone .

Jakieś rady?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-07 18:36:57 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2020-05-07 21:28:31 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Gidu napisał(a):
Napięcie na pompe 11.25 na zapłonie jak kręcę rozrusznikiem to spada do 6v.


Wymień akumulator, bo takiej agonii już dawno nie widziałem ;).
Możesz go oczywiście najpierw naładować, ale raczej nie wróżę mu świetlanej przyszłości.

Ewentualnie możesz podłączyć jeszcze na kablach np. od aku samochodu i zobaczyć jak zareaguje. Ale z tego co piszesz, akumulator masz w tragicznym stanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-07 23:53:18 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-07 18:29:27
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Aku jest ok. Kręci normalnie . Ale inny od auta tez na kable był podłączony i to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-08 00:10:55 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Co konkretnie wymieniałeś? ECU, moduł immo, stacyjkę?

Jutro zerknę na schemat. Ale generalnie na mając Un akumulatora powyżej 12,5V, to spadek rzędu 11,2V na pompie wygląda jakby gdzieś nie było styku. Yamahy mają średnie instalacje elektryczne, lubią się np. luzować styki w złączach, albo gubić styk na rozgałęzieniach instalacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-08 00:46:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-07 18:29:27
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Zmieniłem kompa stacyjka z antena kluczyk.

No ale dziwne że nie ma lampki imo i nie można błędów z licznika zczytac. Nooo i brak iskry i pompa nie żyje przez za małe napięcie .

Myślę czy nie zmienić wiązki na początek . Wygląda okej Ale może coś w środku się przetarlo.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-08 21:00:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-01 21:49:55
Posty: 71
Lokalizacja: DJA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMWR1200R GS650 FZ1
instalacja do sprawdzenia. jakiegoś zasilania brakuje. 99% usterek to instalacja.

-- 2020-05-08 21:05:45 --

Nooo i brak iskry i pompa nie żyje przez za małe napięcie .

:shock: :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-13 12:28:47 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-07 18:29:27
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Wiązka zmieniona i bez zmian ....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-13 21:12:01 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2017-03-01 21:49:55
Posty: 71
Lokalizacja: DJA
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMWR1200R GS650 FZ1
jak nie będzie widział sterownik obrotów wału pompa też może nie ruszyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-13 21:36:30 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Gidu napisał(a):
Wiązka zmieniona i bez zmian ....
Zacznijmy od tego - dlaczego zmieniałeś ecu i stacyjkę? Były wzięte z jednego moto? Miałeś czerwony kluczyk do tego zestawu?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-13 23:02:43 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-07 18:29:27
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Kupiłem z Niemiec bez iskry . Myślałem że imo... zmieniłem zestaw na kupiony z allegro. Kluczyk tylko czarny


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-14 00:03:32 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
A jeszcze takie pytanie. Czy przypadkiem, mając ABS, nie wsadziłeś ECU od moto bez ABS-u i vice versa? Bo jeżeli dobrze kojarzę, kiedyś był na forum temat o podmiance kompa i złącza są inaczej skonfigurowane w wersjach z i bez ABS-u.


Ogólnie, strzelam na ślepo, że kupiłeś moto z uwaloną anteną immo i chyba aktualnie najlepszą opcją był by powrót do fabrycznych podzespołów i ewentualne przeprogramowanie "nowego" modułu, o ile posiadasz kluczyk serwisowy do oryginalnej stacyjki.

Albo po prostu podmienić wszystko na fabryczne graty i wsadzić emulator immo, żeby go zwyczajnie zdezaktywować. I to chyba najtańsza opcja bo do zamknięcia w okolicach 100 zł ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-14 12:48:44 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-05-23 07:52:53
Posty: 500
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Gidu dawaj nr tych modułów co miałeś a co wsadziłeś :)
Lipa, że czerwonego klucza nie było.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-16 00:03:29 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-07 18:29:27
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Albo po prostu podmienić wszystko na fabryczne graty i wsadzić emulator immo, żeby go zwyczajnie zdezaktywować. I to chyba najtańsza opcja bo do zamknięcia w okolicach 100 zł ;)[/quote]

Cis więcej o tym ? Jak to ogarnąć ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-16 11:50:34 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Gidu napisał(a):
Albo po prostu podmienić wszystko na fabryczne graty i wsadzić emulator immo, żeby go zwyczajnie zdezaktywować. I to chyba najtańsza opcja bo do zamknięcia w okolicach 100 zł ;)


Cis więcej o tym ? Jak to ogarnąć ?[/quote]

Coś takiego: https://www.autotronika.pl/pl/katalog/immo_off/yamaha/emulator-immo-yamaha.html Wpinasz się po prostu w instalację, wszystko jest opisane w instrukcji. Generalnie działa to w ten sposób, że dajesz na moduł zasilanie, z modułu na linii kodowej masz przycisk, który gdzieś tam musisz sobie upchnąć, i to jest największa bolączka tego układu. Przed odpaleniem, wciskasz przycisk, włączasz zapłon, puszczasz przycisk i odpalasz :P.
Z drugiej strony, jeżeli dobrze wykombinujesz z przyciskiem, to może nawet skuteczniejsze zabezpieczenie niż sam immo :D.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-16 12:06:46 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-07 18:29:27
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ1
Będzie to z linku działać w moim moto ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org