Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2017-10-24 17:38:40 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-10-26 15:03:27
Posty: 213
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF 1000FA
Jakbyś miał jakieś namiary chętnie popatrzę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: FZ8 FAZER by Piwek
PostNapisane: 2017-10-24 17:38:40 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2017-11-04 00:16:07 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-05-20 22:13:24
Posty: 71
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: S1000R
xcracer napisał(a):
Teoretyzując...można nie mieć głowy do grzebania przy moto w razie W lub po prostu nie być w stanie. Może też zaistnieć sytuacja, że organy do tego uprawnione uniemożliwią nam jakiekolwiek ingerencje w moto po zdarzeniu.

To oczywiście gdybanie ale sytuacja jak najbardziej możliwa.

Tak czy inaczej efekt jest świetny, osobiście bardzo mi się podoba ale ze względu na powyższe nie zastosuję w swoim moto :)

Szkoda, że na rynku nie ma żadnych LEDów z homologacją :)


Przy wypadku raczej nikt nie będzie tego sprawdzał. Ubezpieczyciel też się nie doczepi. Sprawdziłem to w samochodzie gdzie mam założone bixenony. Co prawda lampy są oryginalne, lecz w aucie nie ma spryskiwaczy ani samo poziomowania. Ubezpieczyciel po szkodzie zwrócił kasę za lampę taką jaka była zamontowana mimo iż po numerze VIN w aucie tego nie było.
Więc jedyny problem to przegląd.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-05 00:13:23 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
stiven napisał(a):
xcracer napisał(a):
Teoretyzując...można nie mieć głowy do grzebania przy moto w razie W lub po prostu nie być w stanie. Może też zaistnieć sytuacja, że organy do tego uprawnione uniemożliwią nam jakiekolwiek ingerencje w moto po zdarzeniu.

To oczywiście gdybanie ale sytuacja jak najbardziej możliwa.

Tak czy inaczej efekt jest świetny, osobiście bardzo mi się podoba ale ze względu na powyższe nie zastosuję w swoim moto :)

Szkoda, że na rynku nie ma żadnych LEDów z homologacją :)


Przy wypadku raczej nikt nie będzie tego sprawdzał. Ubezpieczyciel też się nie doczepi. Sprawdziłem to w samochodzie gdzie mam założone bixenony. Co prawda lampy są oryginalne, lecz w aucie nie ma spryskiwaczy ani samo poziomowania. Ubezpieczyciel po szkodzie zwrócił kasę za lampę taką jaka była zamontowana mimo iż po numerze VIN w aucie tego nie było.
Więc jedyny problem to przegląd.


Moja znajoma miała potrącenie rowerzysty i na moich oczach policeman sprawdzał lampy w aucie czy homologowane


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-06 13:04:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
tuzmen napisał(a):
Moja znajoma miała potrącenie rowerzysty i na moich oczach policeman sprawdzał lampy w aucie czy homologowane

Lampy... nie żarówki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-06 14:40:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 1466
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ready to remont
Piwek napisał(a):
tuzmen napisał(a):
Moja znajoma miała potrącenie rowerzysty i na moich oczach policeman sprawdzał lampy w aucie czy homologowane

Lampy... nie żarówki :)


Myślisz że jak by świeciły na niebiesko to by nie zauważył? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-06 15:12:19 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
Przepisy się zmieniają, lampy xenox - te ori nie wymagają juz wręcz spryskiwaczy - ale żarniki są montowane bodaj 25W - niech ktoś mnie poprawi, bo z tą mocą mogę się mylić, choć jestem pewien w 90%...

Co za tym idzie - takie żarówki można montować tam, gdzie chcemy - "xenon" do 25W - i to nie jest mój wymysł.
Jeżeli włożymy "niebieską" żarówkę, to każdy "Pan" się jorgnie, że coś nie halo. Ja takich bym nie założył, ale żarówka z bardzo białym światłem jest już nie do odróżnienia.

Ma miejscu żaden "Pan" nie będzie tego sprawdzał, bo dotrzeć do nich nie jest łatwo - jeszcze gorzej w autach, w których często trzeba zdemontować zderzak, żeby wyjąć reflektor...

Zupełnie inną sprawą jest fakt, że policja może zatrzymać dowód rejestracyjny na podstawie swojego podejrzenia...

Kolejną sprawą jest jeszcze fakt, że ja np mam w doopie, czy oślepiam, czy nie (a nie oślepiam, bo sprawdziłem) - ważniejsze jest dla mnie, żebym był dobrze i z daleka zauważalny dla innych uczestników drogi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-06 15:31:56 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-10-26 15:03:27
Posty: 213
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF 1000FA
Odnośnie wkładanie co się chce i gdzie się chce to tak nie do końca ;)

Dana lampa była homologowana z określonym źródłem światła tzn. przykładowo przedni reflektor z halogenową żarówką H7. I jeśli to źródło światła zmienimy na własną rękę to lampa jako całość nie ma już homologacji. Tzn. diagnosta ma prawo odmówić podbicia przeglądu, a pan policjant zabrać dowód. Tyle w kwestii formalnej.

W kwestii xenonów o niższej mocy(25W) to zgadza się. W przypadku tych słabszych samochód nie musi być wyposażony w spryskiwacze reflektorów. Tak jest np. w przypadku Skody Rapid, która posiada takie lampy.

W przypadku lamp z żarnikami xenonowymi o mocy 35W(czyli tych standardowych "mocniejszych") nic się nie zmienia i spryskiwacze być muszą.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-06 15:35:48 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
Oczywiście zgoda, że homologację ma lampa z danym źródłem światła - co nie zmienia faktu, że na ulicy ewentualnie sprawdzają oznaczenia lamp, nie żarówek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-16 10:34:33 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
Piwek napisał(a):
co nie zmienia faktu, że na ulicy ewentualnie sprawdzają oznaczenia lamp, nie żarówek


jeśli nie zauważą problemu. miałem małą ledową nie homologowaną żaróweczkę pozycji w moto - niebieskawą. w nakedzie wyjęcie żarówki wymaga odkręcenia całej lampy (4 śrubki) - i robiłem to kiedyś na ulicy bo niebieski chciał się upewnić że pozycyjne ma homologacje. tak więc jak trafisz na służbistę to zonk. tylko tez nie za wielki - jak masz pod siedzeniem żarówkę z homologacją to przy gościu zmieniasz, i jedziesz dalej, z dowodem bez klopotu. a w domu wracasz do leda i tak w kółko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-16 11:59:08 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2016-01-31 22:18:37
Posty: 384
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: NJU Mobile
Obecne moto: FZ6
Piwek napisał(a):
...................................

Kolejną sprawą jest jeszcze fakt, że ja np mam w doopie, czy oślepiam, czy nie (a nie oślepiam, bo sprawdziłem) - ważniejsze jest dla mnie, żebym był dobrze i z daleka zauważalny dla innych uczestników drogi.


A gdybyś jednak oślepiał, to dalej miałbyś to w doopie?

Żeby być z daleka zauważanym to jeszcze można przywalić jakieś stroboskopy i żółtą bombę na kasku zamiast kamerki. To tak samo niezgodne z przepisami jak kombinacje z żarówkami a bezpieczeństwa nigdy za wiele.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-16 12:38:53 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-10-26 15:03:27
Posty: 213
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF 1000FA
misiakw napisał(a):
Piwek napisał(a):
co nie zmienia faktu, że na ulicy ewentualnie sprawdzają oznaczenia lamp, nie żarówek


jeśli nie zauważą problemu. miałem małą ledową nie homologowaną żaróweczkę pozycji w moto - niebieskawą. w nakedzie wyjęcie żarówki wymaga odkręcenia całej lampy (4 śrubki) - i robiłem to kiedyś na ulicy bo niebieski chciał się upewnić że pozycyjne ma homologacje. tak więc jak trafisz na służbistę to zonk. tylko tez nie za wielki - jak masz pod siedzeniem żarówkę z homologacją to przy gościu zmieniasz, i jedziesz dalej, z dowodem bez klopotu. a w domu wracasz do leda i tak w kółko.


Ma sens taka żonglerka? Mi osobiście by się nie chciało :)

Oświetlenie jest jedynym elementem moto, w którym nie uznaję modyfikacji. Miałem już trochę przebojów/sporów z ubezpieczycielami i niepotrzebne mi kolejne na własne życzenie. Nerwy mam już co raz słabsze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-11-16 14:14:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
xcracer napisał(a):
Ma sens taka żonglerka? Mi osobiście by się nie chciało

nie musieć odbierać dowodu rej z wydziału komunikacji :)

xcracer napisał(a):
Oświetlenie jest jedynym elementem moto, w którym nie uznaję modyfikacji. Miałem już trochę przebojów/sporów z ubezpieczycielami i niepotrzebne mi kolejne na własne życzenie. Nerwy mam już co raz słabsze

zgadzam sie z tobą, tez jestem przeciwny modufikacjom w tym zakresie. najbardziej przeciwny stuacji gdy ktoś ma almpę z anglika (np ja niestety) i wpadnie na pomysł wsadzenia mocniejszej żarówki. serio, jak oślepiony kierowca z naprzeciwka zahaczy takiego gościa na moto bo tak dobrze że nie zobaczy świata poza nim (no i fiksacja wzroku przyjdzie w pakiecie) to może wtedy gość zmieni zdanie. oby miał na to szanse.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-05 12:43:42 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
Moto szuka nowego domku, jak ktoś zainteresowany, to serdecznie zapraszam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-12 11:56:00 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2016-09-22 10:45:51
Posty: 499
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: sześć082x6 2x4 2x7
Obecne moto: BMW R1200R
Niunia wyszorowana, łańcuch aż się świeci, filtr wymyty i naoliwiony... wiosno - PRZYBYWAJ :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-03-12 12:20:41 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2015-10-26 15:03:27
Posty: 213
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: CBF 1000FA
Jakiej chemii używasz do czyszczenia moto?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org