Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-02-08 20:02:14 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-08 21:36:58
Posty: 61
Lokalizacja: Łomża
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1n
Witam,

Odstawiając moto w listopadzie do garażu podczas ostatnich przejażdżek zaniepokoił mnie fakt, że moje moto miało problem z osiągnięciem 200 km/h.

W tamtym sezonie był full serwis, łańcuchy, świece, filtr powietrza.

Prosiłbym o posiadaczy N i nie tylko o ew. ich uwagi jak u was to wygląda. Czytałem jakiś artykuł chyba na tym forum i tam ludzie pisali z kosmosu cyfry typu 260, z pasażerem 247, 245, 250... Ale wszystkie to były modele z owiewką.

Do 190 idzie szybko później czasami odliczy do 205 ale to juz dłuuuuuga prosta.


Te 220 czy ile nie jest mi potrzebne bo do poruszania wystarczy mi elastyczne 160-170 ale zastanawia mnie taki wynik.

Silnik nie przerywa, benzyna 98, przyśpieszenie to nie wiem, mi powoduje banan na twarzy kolega jak wsiada mówi, że R1 wyrywa z butów a to "nie jedzie" wiec obiektywnej opinie próżno szukać.

Na minus działa to, że troszku pakuję i jak świnia na rzeź swoje 115 kg mam, opór powietrza też stawiam nie mały bo w barach szeroko, dynia też nie mała, i pomimo, że mam dopasowaną skórzaną kurtkę z 4bikera czuć napór.

Moto ma wydech Ixila ale zakładany jeszcze w Szwajcarii więc nie wiem czy wymagał dostrajania itd. , zębatkę mam standardową Supersproxa tyle zębów co oryginał.

Mam się czym przejmować? Czy gdzieś za mała wydajność?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-08 20:02:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-02-08 21:52:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-10-11 08:03:21
Posty: 137
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kawasaki z1000sx
Hej
Ja mam wersję S więc moja opinia średnio się przyda, ale za to gabaryty nie gorsze 193/120. Powinien pójść więcej. Wersja z owiewką bez problemu osiąga 200 na niemieckich autostradach :) Oczywiście najlepsza będzie opinia kogoś z N.

LwG


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-08 23:02:35 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-02-14 21:16:19
Posty: 239
Lokalizacja: Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 788200614
Obecne moto: Brak...
W tamtym sezonie, bez problemu 245... tyle ze gabaryty sporo mniejsze... moto z 2009r akrapovic. Sprawdz filtr powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-09 00:02:48 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-23 19:01:13
Posty: 216
Lokalizacja: Dęblin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6
Coś faktycznie mniej na necie widziałem nka szła coś ok 250.A ta 98 to lepszy power ma dać czy spalanie stukowe :)?Może pomogła by regulacja przepustnic?Niech wypowiedzą się fachowcy ja na regulacje przepustnic daje moto na wiosnę to nie wiem czy będzie jakaś różnica.
Co do r1 przy niej 600 wszystkie to ślimaki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-09 09:29:02 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-12-30 17:33:20
Posty: 62
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Black Edition
N'ka 250?! :lol: To chyba nie ta bajka :P ja jechałem równe 200 na swojej i nie chciałem już dalej kręcić, bo zwyczajnie się bałem że mnie zdmuchnie,ale przy tej prędkości jest jeszcze zapas z obrotów,także myślę, ze ok 240 przy bezwietrznej pogodzie n'ka jest w stanie pójść :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-09 11:27:31 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-01-23 19:01:13
Posty: 216
Lokalizacja: Dęblin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6
Kendi to widziałem w necie może miał zębatkę zmienioną ale jak mówisz 240 powinna a koledze ledwo 200 idzie coś jest nie tak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-09 11:44:37 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-07 14:05:09
Posty: 188
Lokalizacja: Poznan
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Suzuki gsf 1250 ABS
Moze masz słabsza wersje 78km a te ktore lecą po 240km/h to wersja 98km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-09 18:59:01 
Wesoły Grzybiarz

Dołączył(a): 2012-02-13 22:51:28
Posty: 987
Lokalizacja: WCI
Płeć: Mężczyzna
Telefon: ma ten kto powinien
Obecne moto: ZX636R 04
Porównujcie przełożenia i wykresy z hamowni a nie słowne deklaracje albo z youtube'a filmy.
Ja w miejscu na lodzie 300 jadę kawą - tylko co to za miarka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-09 19:13:08 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-02-14 21:16:19
Posty: 239
Lokalizacja: Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 788200614
Obecne moto: Brak...
miąchal napisał(a):
Porównujcie przełożenia i wykresy z hamowni a nie słowne deklaracje

Jak wroce do domu zrobe skan z hamowni i wrzuce wykres, spoko luz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-09 20:20:01 
FZS 600 z owiewką ... leci 220km/h, więcej się bałem kręcić ale pewnie dużo więcej by nie poszedł.


Góra
  
 
PostNapisane: 2014-02-10 09:12:45 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-02-05 00:56:56
Posty: 30
Lokalizacja: Dobre Miasto
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 04
Moją N'ką udało się ~230 (180cm/82kg) moto całe w oryginale. Może by i poszedł odrobine więcej ale bardziej przytulić się do baku nie dało. Zanjomy miał problem z TP'sem i miał podobny problem, brak mocy i niski v-max. Miałeś tak od początku posiadania moto?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-10 21:25:51 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-10-08 21:36:58
Posty: 61
Lokalizacja: Łomża
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz1n
Hmm mam wersję 98 KM, bo to 2006. Czy miałem tak wcześniej, no właśnie nie wiem, max. 210 się zdarzało, ale "autostrady" "niemieckie" zazwyczaj nie pozwalały na więcej. Nie wiem jak porównać przyśpieszenie, mam kolegę mechanika i handlarza moto, który jeździł kilkoma FZ6S prywatnie tak po 2-3 mies. każdą, i jak porównywał to mówił, że wszystko ok a nawet lepiej niż jego S-ka. To moje pierwsze moto i po 3 sezonach ciągle dla mnie dobrze przyśpiesza, przy 170 można spokojnie wyprzedzić, więcej takiemu 27 letniemu kartoflowi jak ja nie było trzeba, ale w listopadzie próbowałem trzymać manetkę na ograniczniku i 207 to max co wyskoczyło bo 6 km stałej jazdy.

Jedyne co czasem mam to lekkie szarpanie przy stałym poziomie obrotów tak 3-6 tys. na biegach 2-5. Przy odkręcaniu i znika. Ale to tak okresowo, w lipcu jest, w sierpniu nie ma itd.

TPS to chyba po VIN można sprawdzić bo to pod akcję podchodziło. Ciekawe czy akcja aktualna i czy wymienią na gębę, bez pokazywania jak moto się dusi i nie da rady przejechać metra...

Moto stoi a ja muszę na wiosnę dumać. Filtr i świeca odpada bo nowe.

No to lipa, załozyłem temat licząc, że powiecie, że u was 210 to max. a wy mówicie "masz problem z piciem, to już nie wino do obiadu" :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-17 12:06:02 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3827
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
mój (n z 2004) 208 łapał bez problemu większego, więcej go nie poganiałem bo w sumie to ja miałem większe opory niż on. raz, jak wracaliśmy z urbim chyba do 225 go kręciłem, ale to tak powyżej tych 215 to już nie gnał a się turlał, więc nie wiem czy więcej niż 230 bym nim uciągnął, nie sprawdzałem. słyszałem tezę gościa którego żonka na S'ce z 2006 leciała że jak testował to powyżej 240 obrotów było, ale silnik nie chciał wyżej wkręcać, ile w tym prawdy nie wiem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-09-16 19:51:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 91
Lokalizacja: KR
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
moja FZ6N 2008 r przy 98KM raz poleciałem 235 kmh i czułem jakbym testował w NASA...

od 0 do 170 elastycznie, 170-205 ok, powyżej 205 walka o przetrwanie...

brak owiewki i szyby sprawia wtłoczenie w sety i zadupek :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org