Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-03-20 21:57:54 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
sebamilan napisał(a):
W FZ6 zawory są ustawiane na płytkach w związku z czym nie ma niebezpieczeństwa że luzy będą maleć. Będą tylko rosły co generalnie jest dobre bo lepiej jak luz jest za duży niż jakby miał być zbyt mały.

Co do diagnozy to ta pierwsza powinna być na słuch. Jak zawory w FZ6 mają zbyt duży luz to silnik zaczyna klepać trochę jak diesel.


Niestety w każdym moto luzy zaworowe mogą maleć, dlatego producent zaleca kontrolę średnio co 24 tys km.

Wystarczy że gniazdo zaworowe zacznie "siadać" , talerzyk osadza się wyżej przez to zmniejsza się luz między końcem trzonka zaworowego>płytką>szklanką>krzywką wałka .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-20 21:57:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org