Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-08-03 21:15:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Posiadam fazera z 2003r. Ok. 4500 km temu zostały wymienione gaźniki, ponieważ okazało się, że fazer był zablokowany na 34 KM. Od tamtej pory niby było wszystko w porządku(jedyny mankament to odpalanie tylko z gazem na zimnym i na umiarkowanie ciepłym oraz nieco moim zdaniem nierówna praca na wolnych obrotach, ale poczytałem na forum i z tego co widzę, to wiele osób nawet po regulacjach ma takie objawy, dlatego uznałem, że "ten typ tak ma" i nic nie ruszałem.) Jednak ostatnio odpaliłem normalnie ze ssaniem, ubrałem się i jazda. Zdziwiło mnie, że jak odkręciłem na dwójce w zakresie mniej więcej 3-5 k obr. lekko się zdusił, ale dalej normalnie wyrwał do przodu. Ok. uznałem, że to gaźnikowiec, że jeszcze nie rozgrzany itd. Po jakimś czasie sytuacja powtórzyła się na trójce. Zauważyłem, że jeśli jadę np. po drodze z progami zwalniającymi i rozpędzę się na dwójce, potem hamuję, wrzucam jeden, odkręcam, a silnik jakby przerywał, przestawał pracować na wszystkie cylindry, zalewał świece, coś w tym rodzaju. Odkręcam bardziej, na wyższych obrotach jest wszystko w porządku. Nie ma reguły czy silnik jest ciepły czy zimny. Dzisiaj sytuacja zdarzyła mi się kilkakrotnie, najczęściej w w.w zakresie obrotów, ale tylko na niższych biegach, kiedy np. jadę 100 na 6 i odkręcam jest wszystko ok.. Świece i fajki wymienione. (świece NGK CR9E, mogą być czy lepiej CR 8E?, czym się różnią?)Dzisiaj dobrałem się do filtra powietrza (jest zamontowany K&N i pod niego robione były regulacje) i po ponownym montażu zauważyłem, że ze zbiornika, z jednego z otworków pod spodem kapie benzyna(zbiornik zalany pod korek). Po przyjeździe poluzowałem śrubkę, podniosłem zbiornik i było już sucho. Czy stamtąd powinno coś kapać czasem? Ogólnie silnik kiedy zaczyna się dusić, pracuje tak jakbym włączył ssanie w czasie jazdy (dzisiaj przetestowałem). Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Czy mogą to być zaworki iglicowe? Ogólnie usterki szukać raczej w układzie paliwowym czy elektryka? Problem nie występuje przy każdym przyspieszaniu, ale ostatnio przy każdej jeździe.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-03 21:15:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-08-04 09:22:00 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
świece, o których wspomniałeś różnią się ciepłotą....świecę z większą ciepłotą możesz założyć, niższą niż podawana przez producenta nie koniecznie :)

Być może paliwo kapało ze otworu, wężyka przelewowego....jak podniosłeś zbiornik to wtedy kapało, jak położyłeś przestało....normalny objaw :)

Ja bym szukał problemu w filtrze powietrza...Zobacz czy filtr powietrza jest dobrze połączony z gaźnikami, czy nie dostaje lewego powietrza.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 21:30:47 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Z powietrzem problemu nie ma. Na wysokich obrotach rwie jak trzeba. Poza tym teraz przejechałem się jeszcze i praktycznie bez zająknięcia, ale jest jedno ale, a mianowicie jak pisałem zmieniłem świece i fajki, ale nie wymieniałem przewodów. Teraz poczekałem aż zrobi się ciemno i z przewodów i tych kapturków fajek zauważyłem,że iskry skaczą. Czy one też mogą mieć wpływ na te czasowe "osłabienia"? Jutro kupię przewód i zobaczymy co będzie się działo. Żeby już ostatecznie wykluczyć sprawy prądowe, zapytam jeszcze o przerwę między elektrodami świecy. Ustawiłem na 0,75 mm. Czy tak jest ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-04 21:48:56 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2012-09-10 12:40:16
Posty: 761
Lokalizacja: GDA.... czwarte miasto :)
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
0,4 - 0,7 mm wg instrukcji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-05 20:50:40 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
piter3105
mogą mieć wpływ na czasowe osłabienie...zobacz na innych przewodach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-06 06:18:40 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Przewody wymieniłem, przebicie zniknęło, ale dalej ma takie chwilowe zdławienia. Wlewałem nawet jakiegoś ulepszacza do benzyny, bo podejrzewałem kiepskie paliwo, ale dalej to samo. Dzisiaj jadę do mechanika i zobaczymy czy coś wymyśli.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-08-06 22:39:19 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-01-29 22:31:17
Posty: 50
Lokalizacja: Ciechanów
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Problemem okazało się kiepskiej jakości paliwo...Gaźniki wyczyszczone, ustawione i chodzi ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org