Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-09-27 11:09:21 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-09-27 10:47:20
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Witam.
Posiadam fazera 600 2000rok. Kupiony w Anglii (nigdy więcej) po zakupie motor strasznie nie równo chodził falował na obrotach. Ciśnienia na cylindrach pożal się Boże 6,4,10,5.Zrobiłem głowicę ciśnienia jak w książce wszystkie cylindry po 13. Ale po odpaleniu silnik dalej faluje nierówno chodzi tak jak by nie mógł załapać na któryś gar. ale przy obrotach powyżej 2000tys silnik się wkręca chodzi na wszystkie gary. Zostały również wymienione króćce ssące, i zakupione drugie gaźniki gdyż w poprzednich nawet składów mieszanki nie szło wykręcić.
Rozkładam ręce gaźniki czyściłem 2 razy synchronizowałem i nic nie pomaga. Macie jakiś pomysł?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-27 11:09:21 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-09-27 19:07:05 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Pierwszy pomysł- to jest dział thundercata :P ale to może któryś mod się zlituje i przeniesie...

Rozumiem że luzy zaworowe ustawione tak jak być powinno? A w jakim stanie są świece, przewody, cewki? TPS? (jeśli jest w FZS bo nie pamiętam)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-27 22:19:20 
Moderator globalny

Dołączył(a): 2012-11-17 12:48:12
Posty: 478
Lokalizacja: Warszawa/ WZW
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 792076895
Obecne moto: Tcat
z tego co pamiętam to jest (TPS) i faktycznie to może być wina tpsa lub wiązki (tzn złaczka od tps) Resztę Wojtek podal:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-14 12:35:42 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-09-27 10:47:20
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
tez obstawialem na tps ale sa drugie gazniki wiec nie sadze ze mam takiego pecha. zawory swiece wszystko nowe bo robiona byla glowica cisnienia cylindrow ksiazkowe rozrzad bajka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-14 19:49:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Sprawdź piloty ( śruby od składu mieszanki ) , załóż nowe oringi, bardzo często łapie tamtędy lewe powietrze, poniżej 2000-3000 obr dzieją się cuda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-15 09:46:34 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-09-27 10:47:20
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
W srubach od skladow sa nowe oringi wsadzone, zawsze to wymieniam jak robie gazniki. Nawet nowe krocce ssace sa. Nie wiem rozkladam rece.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-15 09:56:05 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Jakie podciśnienie na wolnych obrotach?? jeśli robisz synchro carbtune to podaj tutaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-15 15:04:18 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-09-27 10:47:20
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
podcisnienia trudno określić motocykl nie trzyma wolnych obrotów ale kolo 1000obr powiedzmy ze jest w przedziale 28 23cmHg. 2000obr chodzi powiedzmy równo, zmiejsze mu obroty do 1000 zaczyna falować diametralnie spadają mu obroty i gaśnie. Obstwiałem że może któraś membrana zostaje ale niby wszystkie pracują i po dodaniu gazu podnoszą się. Czujnik TPS kręciłem w jedną w drugą to obroty albo spadają albo wzrastają ale poprawy brak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-10-23 15:24:18 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-09-27 10:47:20
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Zakupiłem Panowie drugie gaziorki z możliwością oddania w razie jak by się okazała że to nie gaźniki. Ale przynajmniej wykluczę gaźniki i będę szukał w innym miejscu. Jak założę i sprawdzę to dam znać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-14 11:52:24 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-09-27 10:47:20
Posty: 8
Płeć: Mężczyzna
Problem zażegnany, Kupiłem drugie gaźniki za 300zł a nie za 150zl z gwarancja na rozruch i problem znikną. Synchronizacja i jest ok.
Dzięki chłopaki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org