Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-12-19 23:37:03 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Panowie pytanie do was bo chcę założyć stalowy oplot na przód - to postanowione. Tylko ostatnio jak rozmawiałem z kimś ze sklepu motoryzacyjnego polecał mi zainwestowanie w typ F (czyli dwa przewody idące od pompy do każdego zacisku oddzielnie) ze względu na większą skuteczność hamowania niż w przypadku typu ST. Przez co pozbywamy się trójnika co według niego zwiększa skuteczność układu.
Czy to prawda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: FZS600+stalowy oplot
PostNapisane: 2013-12-19 23:37:03 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-12-19 23:43:00 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Dla mnie nie ma zauważalnej różnicy w dozowalności /sile czy w układzie F czy w układzie z trójnikiem. Bierz F, mniej połączeń , mniej możliwości wycieków.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-20 08:27:12 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Ok. dzięki za odpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-20 08:42:40 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2009-05-03 09:07:46
Posty: 341
Lokalizacja: dolnośląskie, Przyłęk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
F = taniej, S droższe ze względu na większą ilość końcówek śrub, podkładek....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-21 17:17:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-24 21:02:32
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8 SA
Ja mam od pompy poprowadzone po jednym przewodzie do każdego zacisku, oczywiście w oplocie i hample działają znakomicie, nie mogę im nic zarzucić :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-22 00:55:04 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
SztandeR miałeś to od razu czy sam zmieniałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-22 13:25:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-24 21:02:32
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8 SA
Miałem od początku jak kupiłem, dlatego nie mam porównania jak działa oplot a jak standardowe przewody.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-22 13:42:23 
Ja mam jeden przewód w oplocie kevlarowym, idzie do prawego zacisku i dopiero od niego dalej do lewego, hebel zyleta.


Góra
  
 
PostNapisane: 2013-12-25 14:16:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Dobrze serwisowane hamulce, tłoczki uszczelki płyn + bardzo dobre klocki np. EBC HH = hamulce działają jak katapulta i trzeba na nie uważać ;)
Jak dorzucisz tam oplot w systemie F (bo taniej) a skuteczność taka sama - to będziesz miał hiper siłę hamowania :D
Żebyś tylko pewnego pięknego razu nie zgubił motocykla za sobą a sam nie zaśpiewał "I belive I can fly" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 02:21:24 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
rhazz napisał(a):
Dobrze serwisowane hamulce, tłoczki uszczelki płyn + bardzo dobre klocki np. EBC HH = hamulce działają jak katapulta i trzeba na nie uważać ;)
Jak dorzucisz tam oplot w systemie F (bo taniej) a skuteczność taka sama - to będziesz miał hiper siłę hamowania :D
Żebyś tylko pewnego pięknego razu nie zgubił motocykla za sobą a sam nie zaśpiewał "I belive I can fly" :D

Sorry za offtop ale , tak mi się skojarzyło:
[ img ]

źródło


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 08:36:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
sasza7 , Suchy sprzedał kota w sobotę, w niedzielę klient postawił go do góry nogami :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 12:04:26 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2009-05-20 00:22:27
Posty: 401
Lokalizacja: Idzikowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat
Aż niemożliwie to wygląda:) Widać moto aż tak bardzo nie ucierpiało :) O kierowniku nic nie napisali


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 12:20:30 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 469
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
Tzw. dachowanie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-26 14:59:56 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Wojt@s napisał(a):
sasza7 , Suchy sprzedał kota w sobotę, w niedzielę klient postawił go do góry nogami

Wiem, znam tą historię ;)
Podkopnik napisał(a):
Aż niemożliwie to wygląda:) Widać moto aż tak bardzo nie ucierpiało O kierowniku nic nie napisali

z forum łódzkich motocyklistów:
Cytuj:
"moto całe/proste, tylko szyba i plastiki, lusterka poszły.
Nadgarstek w szynie. kask spełnił swoją rolę"

Ważne, że kierownika nie opuszcza humor "przynajmniej 'umiem' stoppie ;-P "

Dekle, tłumik i owiewki boczne całe :D

Także Panowie pamiętajcie żeby poćwiczyć hamowanie jak już założycie stalowy oplot ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-29 14:08:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-24 21:02:32
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8 SA
Tyle benzyny uciekło, ehh :D
Panowie, jak już jest temat klocków, to jakie polecacie? Żeby nie były zbyt drobie i po tysiącu km nie musiał kupować kolejnego kompletu? :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org