Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-03-09 16:38:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
u mnie na raz robię, wymianę oleju i filtra (u nich wychodzi mi taniej niż robienie samemu bo olej mam na litry a nie bańkę 4) , filtr powietrza, czyszczenie i synchro gaźników, luzy zaworowe, rozrząd z napinaczem, teraz doszedł ślizgacz, do tego sprawdzenie świec i kabli WN, filtr paliwa wymienię sobie sam, DUUUUUUUUŻY serwis


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-09 16:38:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2014-03-09 22:58:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-03-20 01:42:34
Posty: 32
Lokalizacja: Ostrów Maz
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZS 600
A jeżeli cyka na zimnym i ciepłym silniku z wymienionym łańcuchem ? Zauważyłem że chyba wszystkie fazery tak pracują jakby drobniaki w środku się przewalały.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-09 23:26:58 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-11-06 09:54:15
Posty: 161
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 Fazer S2
matekboss napisał(a):
A jeżeli cyka na zimnym i ciepłym silniku z wymienionym łańcuchem ? Zauważyłem że chyba wszystkie fazery tak pracują jakby drobniaki w środku się przewalały.


Akurat fazer bardzo kulturalnie pracuje na tle konkurencji na przyklad spod znaku Suzuki. Jeśli słychać jakieś stulanie zarowno na zimnym jak i na ciepłym to może warto zobaczyć czy luzy zaworowe są w normie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-10 19:56:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2012-08-26 15:31:33
Posty: 416
Lokalizacja: Firlej/Newport
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 726578606
Obecne moto: fzs 600 99r.
J@ck zostawisz tam u mechaników poł swojej wypłaty :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-10 20:18:12 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
j@ck ten filtr paliwa za 7zł, to naprawdę formalność przy tym co zleciłeś :D

Takie pytanie techniczne, jak sprawdzić kable WN, z tego co piszą to jest to widoczne w nocy, jeszcze inne objawy, kiedy to się wymienia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-10 20:41:45 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
kris 1990 jestem przygotowany na to ale czego się nie robi dla pasji, nie jestem gościem który robi druciarstwo, ma być porządnie i bezpiecznie.
arthi
wiem, że to grosze ale dla mnie to czysta przyjemność pogrzebać przy sprzęcie, chociaż tyle jestem w stanie zrobić z dużego srewisu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-10 20:45:29 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-03-14 00:38:27
Posty: 78
Lokalizacja: Grójec
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: GSXR K9 1000
arthi napisał(a):
Takie pytanie techniczne, jak sprawdzić kable WN, z tego co piszą to jest to widoczne w nocy, jeszcze inne objawy, kiedy to się wymienia?


Najpopularniejsza metoda to właśnie, w nocy albo w zaciemnieniu pryskać mgiełką na kable. Jeżeli są przebicia do widać iskry.

A co do objawów to ja w tamtym roku wymieniałem kable + fajki. Długo nie mogłem dość co jest nie tak.
Niby kable ok, żadnych iskier itp ale moto przy przyspieszaniu nie miało mocy i terkotał jakby jeden gar nie palił. Po wymianie kabli i świec - śmiga


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2017-03-07 21:53:38 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2015-03-16 21:27:55
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6N 2005
Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu, więc piszę tutaj.
Więc sprawa wygląda następująco: FZ6 2005r
W swoim fazerku postanowiłem wymienić łańcuszek rozrządu. Mam kilka pytań do osób które mają ten zabieg za sobą.
1. W jaki sposób zablokować wal korbowy żeby dało się odkręcić śrubę trzymającą koło zębate rozrządu na wale?
1a. Czy koło zębate jest osadzone na wale pływająco, czy jest na klinie?
1b. Cz kreska z literka I na blasze impulsatora oznacza GMP pierwszego cylindra i czy powinna pokrywać się w miejscu łączenia dwóch połówek silnika?
2. Czy koła zębate wałków rozrządu przykręcone są do wałków i pasują tylko w jednym położeniu, czy jest możliwość regulacji?
2a. Czy kreski na kołach zębatych wałków rozrządu powinny pokrywać się z płaszczyzną głowicy?
3. Jakie są momenty dokręcenia śruby koła zębatego na wale rozrządu i mostków wałków rozrządu.
Jeśli ktoś pomoże będę bardzo wdzięczny. Posiadam serwisówke w wersji elektronicznej, jest ona jednak bardzo nieczytelna.
Z góry dziekuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org