Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-07-18 23:04:50 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Siema, jadąc (50-60km/h) dzisiaj po moto z kumplem, fazer stracił moc i zaczął się dusić po czym zgasł. Zatrzymałem się i chciałem zobaczyć co jest, okazało się, że nie chodzi na wszystkie gary, więc ponownie go zgasiłem. Poruszałem fajkami i znów odpaliłem, chwilę chodził jak wcześniej (źle), po czym powoli zaczął załapywać na wszystkie. Pochodził tak jeszcze chwilę i zaczął pracować normalnie ale za to obroty spadły poniżej 1000. Ruszyłem i zacząłem jechać do domu, momentami się dusił ale już coraz mniej, jakby mu przechodziło. Odstawiłem moto pod dom, aż do tej pory. Przed chwilą pojechałem go odstawić do garażu i problemu z nierównymi obrotami nie ma ale ciężko odpalił i obroty znowu poniżej 1000, ale wydawało mi się, że wkręca się normalnie. Jeśli ktoś rozumie coś z tego co napisałem to proszę o pomoc, może być, że to już świece?? mają ponad 20kkm. Zastanawiałem się czy nie zmienić, kabli WN, fajek i świec. Jest ktoś w stanie ogarnąć problem??

-- 2015-07-19 09:57:17 --

https://youtu.be/zrjOx7K_whM
dzisiaj zrobiłem filmik aby przedstawić sytuację


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-18 23:04:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-07-19 11:13:42 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-16 19:48:23
Posty: 59
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fortepianino fzs 600
jakimś szpecem to nie jestem, ale ja po ostygnięciu i odpaleniu bym dotknął wszystkich kolektorów, zobaczył który zimny (lub chlodniejszy) i na tym garze zamieniłbym swiece ze sobą, ale pewnie juz to robiles.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-19 11:17:27 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
wydawało mi się, że 1 i 4 są zimniejsze od środkowych ale to może być złudne, miałem to zrobić ale świece i silnik były za gorące :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-20 23:52:22 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
Obstawiałbym świece chyba, a przewody i fajki można sprawdzić spsikać wodą ze spryskiwacza (jak płyn do szyb) i zobaczyć po ciemku czy nie iskrzy, u mnie w fazie było widać przeskakujące iskry na starych przewodach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-21 08:07:57 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
jak nie chodzi na któryś gar to wykręć świece jak będzie upaćkana to wiesz który...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-25 12:26:24 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Nie pali ma 1 i 4 cylinder. Wymiana wszystkich świec nic nie dała, stare wyglądają ok. Chodzi jak 125 i kompletnie nie jedzie a jak złapie ma wszystkie gary to postawił mnie na koło. Kupiłem kable WN i będę wymieniał, ale zastanawiam się czy to czasem nie cewka, problem polega na tym, że nie wiem jak to jest podlaczone, chyba czeka mnie rozbieranie


Ostatnio edytowano 2015-07-26 14:38:04 przez J@ck, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-25 15:31:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
jesli masz sprawdz filterek paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-25 15:32:52 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Mam i jest nowy ma jakieś 3 miesiące, dzisiaj jak będę się bawił to sprawdzę, chociaż myślę, że to nie to, dziwi mnie, że nie chodzą 2 i to zewnętrzne


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-25 19:40:05 
Niemowlak

Dołączył(a): 2015-05-20 17:18:48
Posty: 25
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 508270900
Obecne moto: FZS1000
sprawdz czy pa;iwo do nich dochodzi swiece powinny byc mokre jesli nie spalaja mieszanki


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-26 14:46:35 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
problem paliwowy odstawiam na dalszy plan, ze względu na to, że jakby nie dostawał paliwa to nie palił by parami 1 i 2 lub 3 i 4, a wewnetrzne chodzą. Nie działają 1 i 4 tak jak są połączone cewki, więc idę w tą stronę. Zamówię cewkę i będę sprawdzał 40 zł to nie majątek. Zdemontowałem starą cewkę i wyciągnąłem kable, zdziwiło mnie, że tak ciasno siedzą, w środku jest coś na wzór silikonu i teraz moje pytanie, jak wymienić kable WN niczego nie uszkadzając?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-27 08:07:58 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
ściągasz bak i w zasadzie na patelni masz obie cewki po lewej stronie podczepione pod szynę złotą przykręcaną do ramy. Jak odłączysz wszystkie kable to i zasilanie cewek wyciągasz wszystko poza moto i masz pełny dostęp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-07-27 13:59:29 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Dzięki Top to wiem, mi chodziło o to jak wymienić kable WN bez inwazji w cewkę. Poczytałem trochę tematów i chyba odpuszczę wymianę kabli, za dużo kombinacji a może nie wyjść jak powinno


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-07 15:48:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-16 19:48:23
Posty: 59
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fortepianino fzs 600
te, kolegen, i co? naprawiłeś moto? co tam było? może te króćce spękane? ;) widziałem młody sprzedawał swojego to trza było podmienić ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-07 15:52:51 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Jeszcze nie zrobiłem bo teraz jeżdżę tirem i nie mam czasu, ale może jutro się uda. Mam nowa cewkę wiec jak tylko wymienię to dam znać czy to akurat to było przyczyną

-- 2015-08-08 09:43:05 --

po wymianie cewki, moto chodziło bez zmian. Zostawiłem go tak na chwile aby posprzątać klucze i usłyszałem, że wszystko wraca do normy. Zaczyna łapać na wszystkie gary, aż zaczął chodzi prawidłowo. Przejechałem się i jak na razie jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-09 16:07:38 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Dzisiaj już nie jest ok. :-( zrobiłem jakieś 70 km z jakimś niedostatkiem mocy. Niby chodził prawidłowo ale jednak jakby się dusił. Później dałem trochę w palnik i problem powrócił. Znowu przestał chodzić na 2 gary. Zgasilem doczekałem 3 min i zapaliłem juz normalnie. Przy ruszenia kompletny brak mocy aż zgasł. Do domu wracałem jakieś 60km/h i dalej nie miał mocy aż do jakiś 10 km przed garażem. Znowu odzyskał całą moc. Szedł jak durny. W domu postanowiłem sprawdzić napięcie w moto.
Aku-13,1 i spadały
Włączony zapłon 12,8
Zapalone moto 14,3-14,4
Zapalone ze światłami (oba zmostkowane ) 12,7-12,8 na wolnych
Zapalone ze światłami od 2k obr - 14.0
Oddalone moto z jednym światłem 14,2
Napięcie pompy paliwowej na odpalonym 14,1-14,2
Napięcie na zgaszonym 11,7-11,9.
Najdziwniejsze w tym wszystkim było to, że po rozłączeniu wtyczki pompy moto chodziło normalnie, jakieś 5 min a później zaczęło się znowu to samo nie chodził na wszystkie cylindry. Zgasilem moto i podłączyłem pompę, przekrecilem zapłon i pompa tyrkotala dość długo. Czy to może być już koniec pompy paliwowej?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org