Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-08-09 21:51:33 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-19 21:53:11
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa Sól
Płeć: Kobieta
Obecne moto: Ducati Hypermotard
Właśnie chciałam nadmienić że zazwyczaj główną przyczyną takiego szarpania są albo świece albo pompa paliwowa a jak z odpalaniem gada od razu czy trochę go przemęczysz zanim odpali??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-09 21:51:33 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-08-09 21:53:14 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Jak nie odpalam kilka dni to troszkę się męczy ale jak już raz odpali to potem raczej ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-18 17:26:44 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Pytanie dla znawców tematu. Skąd wychodzą przewody które doprowadzają prąd do cewki. Po wymianie cewki moto zachowuje się jakby miało problem z prądem. Na dziurach potrafi przerwać na dosłownie sek i później jak jest już równo to jedzie dobrze. Kolejny dziwny objaw to przerywanie nasila się w zakrętach w lewo, wtedy jest to dużo częstsze


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-18 21:29:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Klemy od akumulatora sprawdzałeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-19 08:34:18 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
J@ck napisał(a):
Pytanie dla znawców tematu. Skąd wychodzą przewody które doprowadzają prąd do cewki. Po wymianie cewki moto zachowuje się jakby miało problem z prądem. Na dziurach potrafi przerwać na dosłownie sek i później jak jest już równo to jedzie dobrze.

Czerwono-jakieś przewody są podłączone przez czerwony przycisk, bezpiecznik, stacyjkę i kolejny bezpiecznik do plusa akumulatora.
Te drugie prosto z modułu zapłonowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-19 18:18:31 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
klemy ok. Prąd niby cały czas płynie, ale sprawdziłem boczek gdzie jest przekaźnik od paliwa i o dziwo jest jakieś dziwne rozwiązanie. przekaźnik był owinięty taśmą izolacyjną. po rozwinięciu owej taśmy odpadła mi przednia część przekaźnika (obudowa z całym nr danej części a w środku jest dolutowany jakiś przewód, później wstawię zdjęcia)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-19 22:22:57 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Mam ten przekaźnik jak coś, nasi tam byli widać :lol: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-19 22:37:17 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Załącznik:
uploadfromtaptalk1440016235379.jpg [958.53 KiB]
Pobrane 422 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-19 22:40:10 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Załącznik:
uploadfromtaptalk1440016447383.jpg [730.69 KiB]
Pobrane 403 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-19 22:41:01 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
Sory, że takie zdjęcia ale dodaje z telefonu. Może coś wam to powie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-19 22:43:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
W niedziele Ci sprawdzę bo raczej mam, to wyślę w pon.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-20 10:25:33 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-02-04 15:11:08
Posty: 438
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
Ten przekaźnik, odpowiada za wyłączenie silnika gdy np rozstawi się nóżkę na biegu.
Płytka wygląda bardzo źle, także to może być to czego szukasz :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-20 10:31:19 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3823
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
na płytce widać przerdzewiałą cała ścieżkę którą ktoś "puścił bokiem" za pomocą tego pręta. widać też rdzę na innych elementach, więc pod spodem pewnie też masz rdze. nie zdziwiłbym się jak być znalazł źródło problemu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-08-26 20:39:49 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
odpukać w niemalowane ale jak narazie moto zapierdziela jak przed awarią, mam nadzieje, że to właśnie ten przekaźnik padł i teraz po wymianie będzie wszystko w porządku i nie będę miał kolejnych wydatków. Dzięki bardzo za pomoc w rozwiązaniu problemu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-09-01 12:34:53 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
No i pukanie w malowane nic nie dało. Wracałem z pracy i jak dałem do 12k obr. Moto stracił moc i zaczął ponownie przerywać i się dusić. W takim stanie dojechałem do domu. znowu nie chodzi na 1 i 4 cylinder. Wyciągnąłem fajki, po kolei. Jak wyciągnę 2 lub 3 to moto gaśnie, a jak 1 i 4 kompletnie zero reakcji. K....a pomóżcie bo opadłem z sił.

-- 2015-09-27 11:20:22 --

problem zażegnany, zwarcie instalacji, instalacja wyciągnięta i poprawiona, zaizolowana, poprowadzona pod a nie nad ramą. Problem znalazłem po osłuchaniu silnika, mianowicie, przy pomiarach napięcia na cewce. Coś mi pstrykało wraz z zanikiem prądu. Ruszając kable doszedłem do wniosku, że to jednak musi być zwarcie i tak oto tym sposobem na "ucho" znalazłem przyczynę 2 miesięcznej przerwy w jeżdżeniu. Problem tkwił pod zbiornikiem paliwa. Zdjęcie zbiornika i wypruciu instalacji okazał się piękny widok jak na zdjęciach.


Załączniki:
DSC_0253.JPG [127.59 KiB]
Pobrane 453 razy
DSC_0252.JPG [128.35 KiB]
Pobrane 446 razy
DSC_0250.JPG [105 KiB]
Pobrane 432 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org