Forum Motocykli Yamaha
https://www.motocykl.org/

stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry
https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=76&t=18592
Strona 2 z 2

Autor:  MadziaNS [ 2015-08-09 21:51:33 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Właśnie chciałam nadmienić że zazwyczaj główną przyczyną takiego szarpania są albo świece albo pompa paliwowa a jak z odpalaniem gada od razu czy trochę go przemęczysz zanim odpali??

Autor:  J@ck [ 2015-08-09 21:53:14 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Jak nie odpalam kilka dni to troszkę się męczy ale jak już raz odpali to potem raczej ok

Autor:  J@ck [ 2015-08-18 17:26:44 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Pytanie dla znawców tematu. Skąd wychodzą przewody które doprowadzają prąd do cewki. Po wymianie cewki moto zachowuje się jakby miało problem z prądem. Na dziurach potrafi przerwać na dosłownie sek i później jak jest już równo to jedzie dobrze. Kolejny dziwny objaw to przerywanie nasila się w zakrętach w lewo, wtedy jest to dużo częstsze

Autor:  Wojt@s [ 2015-08-18 21:29:03 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Klemy od akumulatora sprawdzałeś?

Autor:  sasza7 [ 2015-08-19 08:34:18 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

J@ck napisał(a):
Pytanie dla znawców tematu. Skąd wychodzą przewody które doprowadzają prąd do cewki. Po wymianie cewki moto zachowuje się jakby miało problem z prądem. Na dziurach potrafi przerwać na dosłownie sek i później jak jest już równo to jedzie dobrze.

Czerwono-jakieś przewody są podłączone przez czerwony przycisk, bezpiecznik, stacyjkę i kolejny bezpiecznik do plusa akumulatora.
Te drugie prosto z modułu zapłonowego.

Autor:  J@ck [ 2015-08-19 18:18:31 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

klemy ok. Prąd niby cały czas płynie, ale sprawdziłem boczek gdzie jest przekaźnik od paliwa i o dziwo jest jakieś dziwne rozwiązanie. przekaźnik był owinięty taśmą izolacyjną. po rozwinięciu owej taśmy odpadła mi przednia część przekaźnika (obudowa z całym nr danej części a w środku jest dolutowany jakiś przewód, później wstawię zdjęcia)

Autor:  Wojt@s [ 2015-08-19 22:22:57 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Mam ten przekaźnik jak coś, nasi tam byli widać :lol: :mrgreen:

Autor:  J@ck [ 2015-08-19 22:37:17 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Załącznik:
uploadfromtaptalk1440016235379.jpg [958.53 KiB]
Pobrane 422 razy

Autor:  J@ck [ 2015-08-19 22:40:10 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Załącznik:
uploadfromtaptalk1440016447383.jpg [730.69 KiB]
Pobrane 404 razy

Autor:  J@ck [ 2015-08-19 22:41:01 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Sory, że takie zdjęcia ale dodaje z telefonu. Może coś wam to powie

Autor:  Wojt@s [ 2015-08-19 22:43:23 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

W niedziele Ci sprawdzę bo raczej mam, to wyślę w pon.

Autor:  sasza7 [ 2015-08-20 10:25:33 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

Ten przekaźnik, odpowiada za wyłączenie silnika gdy np rozstawi się nóżkę na biegu.
Płytka wygląda bardzo źle, także to może być to czego szukasz :D

Autor:  misiakw [ 2015-08-20 10:31:19 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

na płytce widać przerdzewiałą cała ścieżkę którą ktoś "puścił bokiem" za pomocą tego pręta. widać też rdzę na innych elementach, więc pod spodem pewnie też masz rdze. nie zdziwiłbym się jak być znalazł źródło problemu...

Autor:  J@ck [ 2015-08-26 20:39:49 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

odpukać w niemalowane ale jak narazie moto zapierdziela jak przed awarią, mam nadzieje, że to właśnie ten przekaźnik padł i teraz po wymianie będzie wszystko w porządku i nie będę miał kolejnych wydatków. Dzięki bardzo za pomoc w rozwiązaniu problemu

Autor:  J@ck [ 2015-09-01 12:34:53 ]
Tytuł:  Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry

No i pukanie w malowane nic nie dało. Wracałem z pracy i jak dałem do 12k obr. Moto stracił moc i zaczął ponownie przerywać i się dusić. W takim stanie dojechałem do domu. znowu nie chodzi na 1 i 4 cylinder. Wyciągnąłem fajki, po kolei. Jak wyciągnę 2 lub 3 to moto gaśnie, a jak 1 i 4 kompletnie zero reakcji. K....a pomóżcie bo opadłem z sił.

-- 2015-09-27 11:20:22 --

problem zażegnany, zwarcie instalacji, instalacja wyciągnięta i poprawiona, zaizolowana, poprowadzona pod a nie nad ramą. Problem znalazłem po osłuchaniu silnika, mianowicie, przy pomiarach napięcia na cewce. Coś mi pstrykało wraz z zanikiem prądu. Ruszając kable doszedłem do wniosku, że to jednak musi być zwarcie i tak oto tym sposobem na "ucho" znalazłem przyczynę 2 miesięcznej przerwy w jeżdżeniu. Problem tkwił pod zbiornikiem paliwa. Zdjęcie zbiornika i wypruciu instalacji okazał się piękny widok jak na zdjęciach.

Załączniki:
DSC_0253.JPG [127.59 KiB]
Pobrane 454 razy
DSC_0252.JPG [128.35 KiB]
Pobrane 446 razy
DSC_0250.JPG [105 KiB]
Pobrane 432 razy

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/