Forum Motocykli Yamaha https://www.motocykl.org/ |
|
stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry https://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=76&t=18592 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | MadziaNS [ 2015-08-09 21:51:33 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Właśnie chciałam nadmienić że zazwyczaj główną przyczyną takiego szarpania są albo świece albo pompa paliwowa a jak z odpalaniem gada od razu czy trochę go przemęczysz zanim odpali?? |
Autor: | J@ck [ 2015-08-09 21:53:14 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Jak nie odpalam kilka dni to troszkę się męczy ale jak już raz odpali to potem raczej ok |
Autor: | J@ck [ 2015-08-18 17:26:44 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Pytanie dla znawców tematu. Skąd wychodzą przewody które doprowadzają prąd do cewki. Po wymianie cewki moto zachowuje się jakby miało problem z prądem. Na dziurach potrafi przerwać na dosłownie sek i później jak jest już równo to jedzie dobrze. Kolejny dziwny objaw to przerywanie nasila się w zakrętach w lewo, wtedy jest to dużo częstsze |
Autor: | Wojt@s [ 2015-08-18 21:29:03 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Klemy od akumulatora sprawdzałeś? |
Autor: | sasza7 [ 2015-08-19 08:34:18 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
J@ck napisał(a): Pytanie dla znawców tematu. Skąd wychodzą przewody które doprowadzają prąd do cewki. Po wymianie cewki moto zachowuje się jakby miało problem z prądem. Na dziurach potrafi przerwać na dosłownie sek i później jak jest już równo to jedzie dobrze. Czerwono-jakieś przewody są podłączone przez czerwony przycisk, bezpiecznik, stacyjkę i kolejny bezpiecznik do plusa akumulatora. Te drugie prosto z modułu zapłonowego. |
Autor: | J@ck [ 2015-08-19 18:18:31 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
klemy ok. Prąd niby cały czas płynie, ale sprawdziłem boczek gdzie jest przekaźnik od paliwa i o dziwo jest jakieś dziwne rozwiązanie. przekaźnik był owinięty taśmą izolacyjną. po rozwinięciu owej taśmy odpadła mi przednia część przekaźnika (obudowa z całym nr danej części a w środku jest dolutowany jakiś przewód, później wstawię zdjęcia) |
Autor: | Wojt@s [ 2015-08-19 22:22:57 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Mam ten przekaźnik jak coś, nasi tam byli widać :lol: :mrgreen: |
Autor: | J@ck [ 2015-08-19 22:37:17 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Załącznik:
|
Autor: | J@ck [ 2015-08-19 22:40:10 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Załącznik:
|
Autor: | J@ck [ 2015-08-19 22:41:01 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Sory, że takie zdjęcia ale dodaje z telefonu. Może coś wam to powie |
Autor: | Wojt@s [ 2015-08-19 22:43:23 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
W niedziele Ci sprawdzę bo raczej mam, to wyślę w pon. |
Autor: | sasza7 [ 2015-08-20 10:25:33 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
Ten przekaźnik, odpowiada za wyłączenie silnika gdy np rozstawi się nóżkę na biegu. Płytka wygląda bardzo źle, także to może być to czego szukasz :D |
Autor: | misiakw [ 2015-08-20 10:31:19 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
na płytce widać przerdzewiałą cała ścieżkę którą ktoś "puścił bokiem" za pomocą tego pręta. widać też rdzę na innych elementach, więc pod spodem pewnie też masz rdze. nie zdziwiłbym się jak być znalazł źródło problemu... |
Autor: | J@ck [ 2015-08-26 20:39:49 ] |
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry |
odpukać w niemalowane ale jak narazie moto zapierdziela jak przed awarią, mam nadzieje, że to właśnie ten przekaźnik padł i teraz po wymianie będzie wszystko w porządku i nie będę miał kolejnych wydatków. Dzięki bardzo za pomoc w rozwiązaniu problemu |
Autor: | J@ck [ 2015-09-01 12:34:53 ] | ||||
Tytuł: | Re: stracił moc i przestał chodzić na wszystkie cylindry | ||||
No i pukanie w malowane nic nie dało. Wracałem z pracy i jak dałem do 12k obr. Moto stracił moc i zaczął ponownie przerywać i się dusić. W takim stanie dojechałem do domu. znowu nie chodzi na 1 i 4 cylinder. Wyciągnąłem fajki, po kolei. Jak wyciągnę 2 lub 3 to moto gaśnie, a jak 1 i 4 kompletnie zero reakcji. K....a pomóżcie bo opadłem z sił. -- 2015-09-27 11:20:22 -- problem zażegnany, zwarcie instalacji, instalacja wyciągnięta i poprawiona, zaizolowana, poprowadzona pod a nie nad ramą. Problem znalazłem po osłuchaniu silnika, mianowicie, przy pomiarach napięcia na cewce. Coś mi pstrykało wraz z zanikiem prądu. Ruszając kable doszedłem do wniosku, że to jednak musi być zwarcie i tak oto tym sposobem na "ucho" znalazłem przyczynę 2 miesięcznej przerwy w jeżdżeniu. Problem tkwił pod zbiornikiem paliwa. Zdjęcie zbiornika i wypruciu instalacji okazał się piękny widok jak na zdjęciach.
|
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |