Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-07-27 14:19:33 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Kontrolka po wyjęciu ze stacyjki "mruga" 24 h.
Następnie przestaje nadawać sygnał (co nie oznacza że immobilizer jest nieuruchomiony).

* Problem pojawia się wtedy gdy kontrolka zacznie migać, gdy kluczyk będzie w pozycji ON - oznacza wtedy pojawienie się błędu który należy usunąć.

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-07-27 14:19:33 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-07-27 15:16:24 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-07-27 09:02:04
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR
super, dzięki za informacje. Już miałem prosty kluczyk dorabiać żeby sprawdzić czy immobilizer działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-05 12:14:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-11-11 19:12:24
Posty: 72
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
A ja zastanawiam się czy przypadkiem antena od immobilizera mi nie pada.
A oto opis problemu

Wcześniej nosiłem kluczyk od auta[z immobilizerem] na jednym kółku z kluczykiem od moto [też z immobilizerem], pewnego dziona pojechałem na stację zatankować, zalałem moto poszedłem zapłacić-wracam, chce odpalić i dupa-moto kręci ale nie zapala. odepchnąłem się z dala od dystrybutora, siedzę i dziwię, ale zauważyłem że mimo testu jaki moto robi przed uruchomieniem kontrolka immo miga, więc wiedziałem że problem leży w immobilizerze. Ale gdzieś czytałem żeby nie nosić kluczyków z różnymi immo razem blisko siebie, więc odpiąłem kluczyk od auta, dalej nic. Ale po około 5 minutach ponawiam próbę i moto pali. Teraz noszę jedynie kluczyk od moto z kluczykiem od blokady na moto-ale problem czasem się pojawia ten sam. Wkładam kluczyk- chcę odpalać a tu miga kontrolka immobilizera i zastanawiam się czy spróbować z czerwonym kluczykiem przeprogramować czarne czy też pada antena i koszty się szykują. Najdziwniejsze jest to że jak odczekam chwilę to problem znika i można moto odpalić. macie jakieś pomysły??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-07 11:52:58 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-08-29 13:52:33
Posty: 5
Lokalizacja: Rypin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n
Gumis napisał(a):
Swieci sie kontrolka immobilajzera i ze niby plyn chlodzacy osiagnol maksymalna wartosc i nie da sie odpalic ;o


U mnie kontrolka miga jak szalona .. Nie słychać pompy paliwa, bezpieczniki sprawdzone, ale to raczej nie w tym rzecz. Miesiąc temu cykała dobrze. Mam słaby aku 10.90 V, ale myślę, że to nie jest wina tego. Mam dwa kluczyki - czarny i czerwony. Czerwonego nigdy nie wkładałem i nie wkładam, żeby mi się nic nie rozkodowało [ nie znam się ] Tak czy inaczej nie kręci, a polać by się chciało..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-07 17:54:43 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-02-14 21:16:19
Posty: 239
Lokalizacja: Puławy
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 788200614
Obecne moto: Brak...
A ja Wam powiem ze zgublilem czarny kluczyk i jakos nie moge sie zebrac zeby dorobic zapasowy :oops: Jezdze na czerwonym juz dluzszy czas i na prawde nic sie zlego nie dzieje, wszystko cyka. (Tak wiem, szybko dorob sobie kluczyk bo jak zgubisz to bedzie placz :!: )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-07 18:59:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-11-11 19:12:24
Posty: 72
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6
w sumie teraz to już wiem że większością moich problemów z immobilizerem w fazerze był przetarty kabel - radzę by przejrzeć kabelki bo u mnie raz działał raz nie działał, raz odpalał raz nie odpalał aż się doszukałem tej przyczyny :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-07 19:19:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-08-29 13:52:33
Posty: 5
Lokalizacja: Rypin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6n
Jednak panowie na SB mieli rację :) Wina aku, chociaż próbowałem kablami od samochodu [już nie pierwszy raz] i nigdy tak nie było. No ale cóż. Udało się dziś przepalić garki. Dzięki panowie! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-09 22:38:14 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-01-09 22:32:11
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer FZ1000
mam podobny problem
http://www.youtube.com/watch?v=D78fX_HePSw&hd=1

Po kolei.
Motocykl stał przez kilka miesięcy nieużywany, Gdy już go poskładałem pojechałem na na krótką przejażdżkę, akumulator był dość słaby, choć światła jeszcze świeciły to jednak musiałem odpalić z innego akumulatora. Po przyjechaniu podpiąłem ładowarkę na noc by akumulator się naładował. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba nacisnąłem na przycisk alarmu gdy kluczyk był w stacyjce. Na drugi dzień motocykl już nie odpala, nie robi autotestu przy przekręconym kluczyku, przełącznik odcięcia zapłonu jest w pozycji włączony. Sprawdziłem też bezpieczniki koło akumulatora, jest ich tam chyba 8, wszystkie sprawne. podpięcie JUMpera do odpalania nic nie daje, więc to nie akumulator, tym bardziej ze tylne światło pozycyjne i chyba kierunkowskazy migają Motocykl posiada chyba fabryczny immobiliser, kiedyś był też monitorowany. Czy może mi ktoś powiedzieć, jak odblokować immo?

Czy jest jakaś sekwencja którą trzeba po naciskać na pilocie by odblokować?
Pozdrawaim LWG :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-01-10 00:37:48 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3833
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
krakn napisał(a):
Czy jest jakaś sekwencja którą trzeba po naciskać na pilocie by odblokować?

alarm nie jest w standardzie z tego co mi wiadomo, więc o zależy od alarmu. odepnij go od całości - może to on miesza, podczas ładowania coś mu się porypało i teraz odcina. nigdy nie testowałem w moto, ale w samochodzie miałem kiedyś problem z immo, rozrusznik kręcił tylko silnik nie odpalał, więc jeśli w moto jest tak samo, to suberowało by alarm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-06-10 14:38:16 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2014-06-10 14:29:19
Posty: 6
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
Witam, mam taki sam problem jak Gumis czyli po przekreceniu stacyji pompa paliwa nie pracuje, kontrolka immo mruga a na wyswietlaczu wyswietla sie "HI" ze niby temperatury jest za wyskoa, nawet po calonocnym staniu moto w garazu. Drugi problem to taki że podczas jazdy kontrolka od immo zaczyna mrugać pare razy potem zaswieca sie ciaglym na pare sekund badz do momentu gdy wcisne sprzegloi obroty spadna. Macie jakieś pomysły co to może być? Czy jest to sprawka immo?? Zgóry dzieki za info.

-- 2014-06-11 16:08:09 --

Dobra, wkoncu udalo mi sie znaleźć przyczynę tych mrugających kontrolek, nieodpalania itd, okazało się że jak dotarłem do kabli od immo przy stacyjce to czerwony był prawie urwany, na moje szczescie ok 15mm za immo :D , polutowałem poskladalem i jak narazie jest ok. Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org