Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2010-06-15 18:20:54 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-06-09 12:21:16
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa, Pomiechówek
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 04r.
:lol:
ale z dwoma lepiej widzę i lepiej mnie widać!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-06-15 18:20:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2010-09-09 01:05:24 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-09-06 21:10:21
Posty: 11
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600 01r 52kkm
Witam,

Ogrzebię niezbyt stary wątek, moze mi ktoś pomóc zrobic porządek ze światłami? bo pierdzelnik mam niezły,

moto jest z francji (podobno) więc wersja europejska (licznik w km)
po prawej stronie mam tą dodatkową zarówkę postojowych i żarówkę H4
po lewej żarówkę H1

Oczywiście strony podaję tak jakbym siedział na moto.

Proszę napiszcie jak to powinno być, bo mi na logikę wychodzi, że H1 (po lewej) to będą krótkie a po prawej H4 długie (w H4 działa tylko żarnik od długich)

miałem straszny galimatias (popodłączane odwrotnie przez jakiegoś "umyślnego")
i nie wiem czy dobrze kombinuję, dodatkowo muszę jutro kupić H1 bo padła i nie wiem jaką w sensie od długich świateł czy od krótkich bo H1 występują w dwóch wersjach.

Najchętniej to bym to cholerstwo przerobił na dwie żarówki H4 i tyle, ale nie mam pomysłu na mocowanie H4 w miejscu H1.


Sprawa druga to nie działa mi postojowe przednie (tylne jest ok.) Jest jakiś dodatkowy bezpiecznik od niego, bo żarówka ok.


---- Dodane ----

Hmmm.... przeczytałem wszystko co było na temat lamp i dalej głupi jestem,
wszyscy piszą że jeśli jest drogowe światło po prawej to wersja lampy jest UK,
a ja bym nieśmiało zapytał skąd ten wniosek? Bo mam taką lampę i jest na niej jak wół homologacja E13 czyli luksemburg, na UK była homologacja E11 !


---- Jeszcze jedno ----
Przeszukałem cały chyba internet i nie udało mi się znaleźc europejskiego relfektora ani jednego,
cos mi tu nie gra :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2010-09-11 08:16:36 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-16 23:16:18
Posty: 64
Lokalizacja: Tychy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Srebrny FZS 99
Ja mam anglika i co najwyżej na swoim przykładzie mogę Ci opowiedzieć jak co mam. Powiedzmy, że siedzę na moto i... lewa lampa ( z kieliszkiem ) to światła mijania z żarówką H1 ( nie zmieniaj na H4 bo jest znacznie słabsza od H1, a fazery cierpią na słabe światła przednie ). Prawa to standardowa żarówka H4 ( światła drogowe ). Po prawej stronie mam też żarówkę od postojowych, więc jak włączam światła mijania to w prawej zapala się postojówka.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-12 20:46:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-24 19:19:17
Posty: 24
Lokalizacja: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 782694944
Obecne moto: Yamaha FZ6 S2 fazer
zima , troche wolnego czasu wiec chciałbym zrobić sobie zeby swieciły dwa swiatła. naszło mnie na ksenony - zostawmy tutaj kwestie ich legalnośći. interesuje mnie tylko sposób ich podłączenia. z lewej zwykła H1 wiec nie ma problemu natomiast z prawej H4 i kwestia swiateł drogowych. wiem że azzapalanie żarnika co chwile nie wpływa na jego żywotność, dodatkowo potrzebuje on chwilki na zapalanie. dlatego H4 musi byc bi-ksenonem. jak proponujecie podłączenie takiego zestawu? bo ten sposób http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/ ... 2-a.htmlda mi że prawy reflektor bedzie cały czas świecił tylko jak rozwiązać problem zmiany na światła drogowe czyli przesuniecia przesłony.

bardzo prosze o pomoc i podsunięcie możliwych rozwiązań :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-12 22:37:19 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
Nie widzę w tym problemu. Robisz tak jak jest opisane a jak kupisz bixenon to przesłona się przesunie i będzie swiecić jako długie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-12 23:14:55 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
konradson napisał(a):
zima , troche wolnego czasu wiec chciałbym zrobić sobie zeby swieciły dwa swiatła. naszło mnie na ksenony - zostawmy tutaj kwestie ich legalnośći. interesuje mnie tylko sposób ich podłączenia. z lewej zwykła H1 wiec nie ma problemu natomiast z prawej H4 i kwestia swiateł drogowych. wiem że azzapalanie żarnika co chwile nie wpływa na jego żywotność, dodatkowo potrzebuje on chwilki na zapalanie. dlatego H4 musi byc bi-ksenonem. jak proponujecie podłączenie takiego zestawu? bo ten sposób http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/ ... 2-a.htmlda mi że prawy reflektor bedzie cały czas świecił tylko jak rozwiązać problem zmiany na światła drogowe czyli przesuniecia przesłony.

bardzo prosze o pomoc i podsunięcie możliwych rozwiązań :)


Jeśli masz FZ6 (a tak widzę w opisie) to masz żarówkę H7 (mijania) i H4 (wykorzystywana jako światło drogowe). :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-12 23:41:50 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-10-24 19:19:17
Posty: 24
Lokalizacja: Kolbuszowa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 782694944
Obecne moto: Yamaha FZ6 S2 fazer
na 100 % jest to zaróweczka H1 kolego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-13 22:55:34 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
konradson napisał(a):
na 100 % jest to zaróweczka H1 kolego :)


To przyznam szczerze że nie spotkałem się z FZ6 który miał H1 .

Ps. może ktoś potwierdzić ? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-01-25 16:39:48 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-01-02 23:10:36
Posty: 7
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Fz6-S
ja takiego Fazera juz kupilem z dwiema lampami swiecacymi efekt moim zdaniem jest lepszy jak dwie sie swieca :) tylko u mnie polaczony jest jeden kabelek przy lampach (lewa do prawej) ale swieca sie dwie lampy mijania a jak wlacze dlugi to jedna swieci sie na dlugich a droga na krotkich swiatlach


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-02-25 22:37:31 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-01-22 16:28:03
Posty: 14
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fazer
witam jak przerobic lampe przednia tak zeby swiecila dwa swiatła mijania

Opcja szukaj nie boli. Naucz sie ja wykorzystywac!
Nemo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-01 12:17:37 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-11-16 22:17:08
Posty: 27
Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: malinka
Alister napisał(a):
Na amerykańskim forum znalazłem taki sposób na świecące dwa przenie światła.

http://www.fz6-forum.com/forum/how-tos/1666-bd43s-07-headlight-mod-part-2-a.html

Zrobiłem tak jak jest w opisie i na tych zdjęciach i działa wyśmienicie :)
Na krótkich świecą się obie lampy, na długim jedna nadal się świeci (ta oryginalna krótka) a w drugiej zapala się włókno od długich a gaśnie krótkie (ta przerobiona) . Na blindzie świeci wszystko co tylko może :)

Czas pracy około 1h - 1,5h :) - ale jaki efekt, warto było.

Do tego mam założone jeszcze dwa ksenony, o jasności 4300. Teraz w nocy śmiga się jak w dzień :)



PS. Żeby zobaczyć zdjęcia na forum, trzeba być zalogowanym.

Pozdrawiam

Zabieram się za przeróbki i chciałbym się dopytać o szczegóły.
-jak długiego kabelka użyłeś i jakiej grubości ?
-czy końcówki da się zakupić w sklepie elektrycznym czy samemu trzeba zrobić?


po przeróbkach jestem właśnie więc służę pomocą :)
kabelek wystarczy 1m a i to jest za dużo. ja użyłem grubości 1,5 jedyny problem to końcówka która nie za bardzo była dopasowana do kostki w która się wpinałem ale po małej korekcie (zgnieceniu kleszczykami) weszła :)
tak jak na obrazku wpinamy się w odpowiednią dziurkę i prowadzimy kabel do światła h4. trochę trwa rozbieranie ukochanej ale zadowolenie gwarantowane :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-11 22:19:40 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-20 10:35:57
Posty: 47
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW K 1200 S
Fazer oryginalnie jest przystosowany do przeróbki swiateł. Mi to zajelo 30 min wystarczy kabel z wtyczką wlożyc w wolny otwór od lewej lampy i podpiąć się pod druga lampe. Nie trzeba nic rozbierac. To z zagranicznego forum jest trudniejszą opcją. Moim sposobem nie trzeba podpinac sie pod jakies kostki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-13 19:09:01 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-07-27 09:02:04
Posty: 7
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FJR
masz rację, że można przeciągnąć kabelek z prawego światła do lewego i będzie działać. Ale jak włączysz długie to w jednej żarówce święcą się dwa żarniki a to już nie jest chyba wskazane z dwóch powodów - może zabraknąć prądu na alternatorze i prawdopodobnie może się się szybciej przepalić od temperatury. Ja sobie poradziłem zwykłym przekaźnikiem. Działa bardzo fajnie gaśnie jeden żarnik jak przełączam na długie a na drogowych palą się obydwa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-14 20:54:19 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-04-20 10:35:57
Posty: 47
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW K 1200 S
Podobno z moim rozwiazaniem yamaha oryginalnie wypuszczala motocykle w niekorych panstwach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 19:57:25 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2009-07-25 19:42:11
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 600-22-55-24
Obecne moto: FZ6 S2 GT
lukimaster napisał(a):
konradson napisał(a):
na 100 % jest to zaróweczka H1 kolego :)


To przyznam szczerze że nie spotkałem się z FZ6 który miał H1 .

Ps. może ktoś potwierdzić ? :D



Yamaha FZ6 S FAZER 2004-2010 posiada żarówkę H7 i H4 nie ma możliwości na że jest H1
Wersja europejska patrząc na motocykl z przodu po lewej H7(mijania) po prawej H4(drogowe)
Wersja Angielska odwrotnie dlatego bedzie oślepiać kierowców z przeciwka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org