Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-03-18 21:13:27 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Brosik napisał(a):
lukimaster napisał(a):
konradson napisał(a):
na 100 % jest to zaróweczka H1 kolego :)


To przyznam szczerze że nie spotkałem się z FZ6 który miał H1 .

Ps. może ktoś potwierdzić ? :D



Yamaha FZ6 S FAZER 2004-2010 posiada żarówkę H7 i H4 nie ma możliwości na że jest H1
Wersja europejska patrząc na motocykl z przodu po lewej H7(mijania) po prawej H4(drogowe)
Wersja Angielska odwrotnie dlatego bedzie oślepiać kierowców z przeciwka :)


Dlatego napisałem że nie spotkałem się z wersją H1. Ale temat jakoś dziwnie umarł :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-18 21:13:27 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-03-28 06:37:35 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Aby nie zakładać nowego posta zapytam tutaj

przerabiał ktoś takie światła w fzs 600 z lat 1998 a 2000???

wczoraj podniosłem zbiornik i dostałem sie do kostek w tej plastikowej puszce i zonk kostki sa inne niz w linku podanym w tym temacie nie znalazłem tam zadnego miejsca na wprowadzenie dodatkowego pina do zasilania włokna zarowki H4 zeby swieciły obydwa na krotkich

myślałem nad zmostkowaniem przy uzyciu przekażnika tak aby w momecie zapalania długich włókno w żarówce H4 z krotkich sie nie świeciło

zastanawiam sie czy instalacia wytrzyma ciagły pobór wiekszy o 55W z H4 czy nie bada sie topiły kostki itp

Z racji ze bede kożystał z moto bardzo czesto po zmroku zalezy mi na dobrym oświetleniu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-03-28 10:02:25 
Człowiek Szafka

Dołączył(a): 2008-12-03 13:04:26
Posty: 2647
Lokalizacja: Pulki k.Puław
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 693183962
Obecne moto: VFR 800 FI 2000r
arczi137 ja miałem zwykłym kablem połączone obie żarówki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-22 23:00:59 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jestem pierwszy, który poddał się tuningowi u arcziego :) i muszę przyznać, że jestem super mile zaskoczony!
jedyne co musiałem zrobić to wybrać miejsce na wypełnieniu, w którym ma być guziczek :)
Jeździłem dziś cały dzień standardowo na jednej lampie, a po zmroku cyk i druga żarówka poszła w ruch.
Efekt: znacznie lepsza widoczność drogi! :) A poza tym sami też jesteśmy lepiej widoczni na drodze!
Ogólnie polecam poświęcić popołudnie na taki bajer...bo jest to bardzo użyteczny bajer!

ARCZI137 jesteś MAGIK!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-04-23 10:54:39 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2011-03-26 14:44:55
Posty: 355
Lokalizacja: Ślaskie, Katowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs 600
Rhazz - nie jestem magik, tylko lubie coś widzieć wieczorem i noca na drodze.

Prześadka z puszki z Xenonem na fazera z takim oświetleniem jak było przed przeróbka było mało przyjemne gdy wieczorem nie widziałem zakretu przed soba. Teraz na szczeście sie to zmieniło na + ....

Mam nadzieje ze inni też beda zadowoleni :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-02 22:10:14 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-05-07 19:54:35
Posty: 103
Lokalizacja: Więcbork
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S
Wracajac do podłaczenia drugiego swiatła poprzez kostke...
Za cholere nie moge sie wpiac zadnej wsuwka w ta wtyczke, wiec mysle o odcieciu kabla i przylutowania do niego kabla idacego do lampy.
Mysle, ze to tez dobre rozwiazanie, bo sama wtyczka spełnie tylo funkcje estetyczne czyz nie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-09 22:01:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2012-01-08 23:07:39
Posty: 68
Lokalizacja: ok.Zawiercia/Siemianowice
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1N
Próbowałeś wsuwką kątową?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-09 22:53:13 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-04-24 15:00:41
Posty: 458
Lokalizacja: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Blue 06
Ja otwarlem kostkę i do odpowiedniej wsuwki na chama dolutowałem od góry kabel :) Doslownie zalalem ja z gory cyną i działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-10 09:18:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-11-10 11:51:16
Posty: 34
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1 N
Witam. Połączyłem lampy zgodnie ze schematem dostępnym na forum (przez przekaźnik). Moim problemem jest to, że w ciągu pół roku wymieniłem już 4 przekaźniki bo prawdopodobnie się przepalały. Po podpięciu nowego wszystko działa tak jak powinno tj. świecą 2 lampy mijania a w momencie przełączenia na drogowe gaśnie żarnik mijania a zapala się drogowy (tak jak być powinno). Według mnie nie jest to normalne żeby co chwile wymieniać przekaźnik. W czym może leżeć problem? Czy też spotkaliście się u siebie z taką sytuacją? Czy kupowane przekaźniki zazwyczaj na "CPN-ie" są po prostu bardzo złej jakości? Jeśli ktoś może proszę podać firmę swojego przekaźnika lub rzuci linkiem co warto kupić.
P.S. przekaźnik zabezpieczyłem foliowym woreczkiem, szczelnie owinąłem wszystko taśmą izolacyjną więc raczej odpada kwestia zalania wodą w czasie mycia lub deszczu.
Dziękuję
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-12-30 22:38:21 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-04-29 16:20:12
Posty: 23
Lokalizacja: kotlina kłodzka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8 SA - 2012
sneer napisał(a):
Też bym sobie przerobił, bo z elektryką to max 30 min będzie, ale jak miałbym odbłyśnik wymieniać, to odpuszczę.

Hej, nikt nie przerabiał wersji europejskiej samodzielnie??? :?



Ja przerobiłem w 15 minut. Noszę się z zamiarem zrobienia toturiala (sooooory, do tych co na to czekają) już od dobrych paru miesięcy, ale jakoś tak mi schodzi....

teraz zima, zmieniłem aparat foto na taki z lepszym macro więc już niedługo się przyłożę i to opiszę :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-05 13:44:17 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
Na wiosnę i ja podepnę sobie światełka jak autor tematu :) Najgorzej będzie pewnie ze znalezieniem odpowiedniej wsuwki żeby pasowała do kostki. Przy okazji wymienię sobie żarówki na takie jak poleca kolega patej071: Philips Bluevision W5W 12V 5W + H4 i H7 Moto XP. Postaram się zrobić zdjęcia w nocy przed i po (również z widoku kierowcy). Mam nadzieję że będę mega zadowolony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-07 12:57:04 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-24 19:21:54
Posty: 388
Lokalizacja: stolica "Scyzorykowa"
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6S
Cześć.
Ma ktoś ściągnięte fotki z tego 'hamerykańskiego" forum? Nie działa na chwilę obecną a chciałem pomalutku zabrać sie do roboty ze światełkami.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-07 13:48:48 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
ups... faktycznie nie działa. niedobrze bo też nie mam :) ale mniej więcej pamiętam, do trzeciego pina podpinamy powinien być pusty (zielony kabelek o ile dobrze pamiętam)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-03 19:36:57 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2013-09-18 11:16:08
Posty: 2
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha FZ6 s2
Witam. Zrobiłem przeróbkę zgodnie z opisem ze strony USA. Faktycznie czas ok 1h. Potrzebujemy konektor/pin ISO normalny męski i lekko go trzeba oszlifować pilniczkiem oraz obciąć. Potem w kostkę na poz.3. Najgorzej jest dostać się do kostki. Trzeba wyciągnąć puchę od filtra powietrza. Ja osobiście całą instalację pociągnąłem przewodem 1mm2 z bezpiecznikiem 10A oraz wyłącznikiem który zamontowałem w obudowie owiewki tej małej. Fajnie świeci na dwa oka a do tego włączając długie, światło krótkie z H4 gaśnie i nadal mamy 55W poboru na tej żarówce. Zobaczymy w praktyce po zmierzchu ile światła przybyło. Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-03-08 13:44:00 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-04-10 10:08:54
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa / Płock
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 Fazer 05
Witam, pomożcie. Nie mogę dostać się do tej kostki co jest pod aku. Mam FZ6S z 2005 roku. Co trzeba jeszcze wyjąć po zdjęciu akumulatora? Nie mogę wyjąć obudowy aku bo przeszkadza mi ta cała puszka od filtra. A jej też chyba nie można całkiem odkręcić. Co powinienem zrobić?

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org