Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-30 16:20:49 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
quality napisał(a):
No tak tylko na sprowadzenie trzeba troche czekac za taka pierdola :/ Bo raczej zaden salon nie ma czesci na stanie ?

Pozdrawiam


Znajac zycie, nie maja na stanie. Czas oczekiwania to 3 dni, góra tydzień.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-30 16:20:49 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-07-11 15:11:42 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-22 17:48:53
Posty: 36
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
Może się to komuś przyda u mnie w S2 przy oryginalnym napędzie wygląda to tak:

https://picasaweb.google.com/112786118866437823265/11Lip2011?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJ7Tn6yBjs-98wE&feat=directlink

Mi się wydaje, że tego typu nakrętka + posmarowanie czymś do gwintu ja używam firmy LOCTITE powinno w zupełności wystarczyć. Oczywiście bez przesady z dokręcaniem, żeby nie zerwać gwintu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-11 17:39:14 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Tylko gorzej jak posmarujesz loctitem, później zakręcisz "na oko" bez klucza z odpowiednią siłą to potem będziesz tą nakrętkę zębami rozgryzał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-11 18:00:36 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-11-02 23:00:47
Posty: 121
Lokalizacja: KCH / KRK
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yzf 600R
Jeszcze tą nakrętkę blaszka taka trzyma, a u Ciebie Tomi.n jej nie widzę.
Ja na szczęście teraz wymieniałem napęd, okręcam dekiel a tu nakrętka poluzowana i się trzymała na blaszce..

Edit: Aha, już rozumiem :)


Ostatnio edytowano 2011-07-12 05:34:36 przez Majszel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-07-11 23:12:41 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-05-22 17:48:53
Posty: 36
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer S2
rhazz nie chodzi mi o klej firmy loctite , bo też taki posiadam tylko o preparat który zapobiega odkręcaniu się śrub. Nigdy nie miałem problemu z odkręceniem jakiejkolwiek śruby po posmarowaniu tym preparatem. Używam go bardzo często w szczególności stosuje go przy dokręcaniu zębatki wału głównego przy praktycznie każdym samochodzie, którego naprawiam. Tu nie chodzi oto, że nie można później odkręcić śruby ,tu chodzi oto aby ona się nie odkręciła pod wpływem drgań. Oczywiście są jeszcze różne rodzaje tego preparatu w zależności z jaką siłą później trzyma gwint, można je rozróżnić po numerze lub po prostu po kolorze.
Ja używam tego słabszego jest wystarczający.

Cytuj:
Jeszcze tą nakrętkę blaszka taka trzyma, a u Ciebie Tomi.n jej nie widzę.


Bo tej blaszki nie ma, dlatego zamieściłem zdjęcia, żeby można było zobaczyć różnicę jak jest zabezpieczona nakrętka w S2 tutaj jest zaklepywany rant nakrętki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-01 18:03:19 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-08-08 18:07:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fazer fzs 600
Witam, nie chcę zakładać nowego posta wiec pytam tutaj.
Mianowicie problem polega nie na luznej zebatce zdawczej, ale na wałku zdawczym (chyba tak to sie zwie)
Stawiam moto na główne nogi, zapinam bieg (na wyłączonym silniku oczywiście), i jak kręce tylnym kołem to w sumie nie powinno sie obracać ani ciut ciut, tak??? :idea: U mnie koło idzie tak troszke, w ten sposób że łańcuch przesuwa sie o ok. 1.5 cm w obie strony. Jest to denerwujace zwłaszcza jak zmieniam biegi z 1 na2, oraz 2 na3 podczas jazdy.Dalej juz tego nie czuje.
Czy ktoś już ten temat przerabiał może, czy jest możliwość wyregulować wałek?
Nie wiem o co kaman, będe wdzieczny za podpowiedz. :oops:

jest dokładnie jak na filmiku który znalazłem na youtube
http://www.youtube.com/watch?v=uERqvyfjv40&NR=1

Czy to normalne w fazerach?
thenx

Edytuj swoje posty
Nemo


sorki. Całe życie sie człowiek uczy a itak głupi umiera.Obiecuję że to był przed ostatni raz :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-02 14:42:35 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
przecie to normalne. masz luz. Tak samo jak w samochodzie ... zostawisz go na biegu i mozesz bujnąć parę centrymetrów do przodu/tyłu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-02 15:22:56 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-08-08 18:07:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fazer fzs 600
Na pewno masz racje, chodzi mi bardziej o to czy az takie duze powinny być. Pamietam że w suzuki gs 500 byly ale minimalne, no moze 4mm, a ja mam az 14mm.
http://www.youtube.com/watch?v=uKlm3hqayOw
Podaje link jak to wyglada, czy mozecie potwierdzic ze u Was tez takie sa, please :confused2:
Bo nie będe mógł spac w nocy :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-02 23:15:18 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
lucky luke napisał(a):
czy mozecie potwierdzic ze u Was tez takie sa, please

Tak samo.Luz na łańcuchu masz już zapewne ponad normę z tego co widać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-03 12:35:00 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-08-08 18:07:36
Posty: 7
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: yamaha fazer fzs 600
Łuki_79 napisał(a):
Tak samo.Luz na łańcuchu masz już zapewne ponad normę z tego co widać


Łańcuch i obie zębatki były wymienione 3 miesiace temu,tylko ten luz jest duży i przez to tak widać.
Dzieki za podpowiedz :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-04 00:45:02 
Niemowlak

Dołączył(a): 2010-03-20 15:05:59
Posty: 26
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 502139762
Obecne moto: FZS600- 2002r
seba.kwiat napisał(a):
Znalazlem taka aukcje gdzie koles opracowal jakas metode naprawy zerwanego gwintu hmmm ciekawe jaka ?
Koszt 450 zl faktura czyli pewnie i gwarancja tez.
Moze komus sie przyda http://allegro.pl/show_item.php?item=1396238165

Gdyby po jakims czasie aukcja z allegro zniknela link na nicka z allegro: http://allegro.pl/show_user.php?uid=1079309


Pojechałem sobie dzisiaj do Poznania na MotoBazar. Po wyjechaniu z giełdy silnik kręci biegi wchodzą ale stoję w miejscu. Zerkam na łańcuch luźny więc się domyśliłem , że spadła zębatka bo już raz to przerabiałem. Szybkie zdjęcie dekla a tam brak nakrętki i podkładki. Powrót na giełdę i szukanie lecz znalazłem tylko coś przypominającego podkładkę. Podszedłem do kolesi którzy byli rozłożeni koło bysa z napisem CERBOL czyli link powyżej bo to oni . Wszyscy nawaleni jak stodoły, jak im powiedziałem w czym problem z łaską jak jakieś buraki zaczęli sobie żartować , że bez nich tego nie zrobię i lepiej żebym zaczął pchać motor do Jeleniej Góry jak chcę wrócić w tym tygodniu. Powiedzieli że mają patent ale dopiero w poniedziałek bo musza wytrzeźwieć. Pożegnałem ich , pozdrawiając środkowym palcem. Zastosowałem patent który kiedyś zastosowałem (Tylko wtedy wracałem 10 km i wytrzymało nie byłem pewien na ile to wytrzyma tym razem bo mam do zrobienia 250 km). Założyłem dopasowaną podkładkę a na wałek gdzie jest gwint założyłem opaskę srytytkę. Wytrzymało 250 km jadąc z prędkościa do 150 km/h :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-04 08:33:44 
Legenda forum

Dołączył(a): 2008-04-10 22:54:31
Posty: 4037
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Czarny
Obecne moto: YZF 600R
marfi2 napisał(a):
a na wałek gdzie jest gwint założyłem opaskę srytytkę


Od dawna wiadomo, ze trytytki to powino byc podstawowe wyposazenie motocykla :mrgreen:

:beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-01 12:23:52 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2010-07-27 14:29:44
Posty: 164
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: cbr600 f4i
Kucze, wymianiłem napęd jakieś 7tkm temu, wczoraj odkręcam pokrywe i widzę że nakrętka poluzowana, i trzyma się tylko na podkładce... Po wymianie napędu dokręciłem regulaminowo 70Nm jak serwisówka nakazuje i mimo to odkręciła się... Dokręciłem znowu 70Nm, ale obstawiam że znów się poluzuje... Wiec co robić? Z treści tego wątku wyłaniają się takie rozwiązania:
- klej - dla mnie odpada bo nie chcę mieć potem kłopotów z odkręcaniem
- magik z allegro - odpada z racji kosztów i odległości - 450 pln i Poznań - btw: oferta jest ciągle na Allegro - ktoś wie co on tam robi?
- mocniej dokręcić - ale jak mocno?
- szersza nakrętka - czy jest dostępna w aso, czy oni dalej sprzedają takie jak w oryginale?

Co byście poradzili?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-01 12:58:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2011-09-20 15:57:28
Posty: 46
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Fazer 600sprzedany
Z tą nakrętka to widzę grubszy temat jest, mam ten sam problem tylko u mnie nakrętka została pozbawiona gwintu :? Cud, że zębatka nie spadła, bo ja to chyba na tym przejechałem ładnych parę kilometrów. Dorzucam fotkę
A i mam pytanie czy ten gwint na wałku na który się nakręca tą nakrętka ma być długości siegającej do tego miejsca co się zębatke montuje? (mam nadzieję, że zrozumiale ot napisałem). Bo kurde teraz się zastanawiam czy wałka mi nie zeszlifowało - bo u mnie jest mniej więcej w połowie :(


Załączniki:
20120401(004).jpg [250.58 KiB]
Pobrane 561 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-04-29 11:48:35 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-01-02 01:14:22
Posty: 86
Lokalizacja: Nurnberg/Białystok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8 Fazer
yamaluba napisał(a):
Z tą nakrętka to widzę grubszy temat jest, mam ten sam problem tylko u mnie nakrętka została pozbawiona gwintu :? Cud, że zębatka nie spadła, bo ja to chyba na tym przejechałem ładnych parę kilometrów. Dorzucam fotkę
A i mam pytanie czy ten gwint na wałku na który się nakręca tą nakrętka ma być długości siegającej do tego miejsca co się zębatke montuje? (mam nadzieję, że zrozumiale ot napisałem). Bo kurde teraz się zastanawiam czy wałka mi nie zeszlifowało - bo u mnie jest mniej więcej w połowie :(


Jeśli dobrze zrozumiałem pytanie, to nie. Gwint nie dochodzi do wielopustu na wałku.

Właśnie wymieniałem napęd więc trochę odświeżam temat.
Nowa nakrętka (szeroka, 12mm) + podkładka zabezpieczająca w ASO to koszt 90 zł, po 10% rabacie:)
U mnie po demontażu dekla okazało się że jeżdżę bez nakrętki od X kilometrów, miałem farta:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org