Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2015-05-10 10:30:14 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-11-30 16:37:03
Posty: 27
Lokalizacja: Wodzisław Śląśki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
a jaka jest średnica tych płytek do fz6 `05, bo znajomy ma jakieś ale nie wiadomo czy ten rozmiar. wyszukałem że 7,48 mm ??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-10 10:30:14 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2015-05-10 16:12:00 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-08 14:19:56
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Fazer 2005
siwy170 napisał(a):
a jaka jest średnica tych płytek do fz6 `05, bo znajomy ma jakieś ale nie wiadomo czy ten rozmiar. wyszukałem że 7,48 mm ?

Dokladnie tak - ja w polowie zeszlego sezonu kupowalem plytki do swojego i sa to 7.48mm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-10 23:18:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-11-30 16:37:03
Posty: 27
Lokalizacja: Wodzisław Śląśki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
convict a masz jakieś rady, wskazówki co do sprawdzenia, wymiany? bo bede chyba sie za to brał... wg manuala to wydaje sie nie trudne... chyba ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-11 09:34:20 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-07-08 14:19:56
Posty: 22
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S Fazer 2005
Przede wszystkim musisz miec:
- klucz dynamometryczny
- dobrej jakosci szczelinomierz (nie taki za 35zl z Lidla ;) )
- przyda sie mikrometr (nie jest totalnie niezbedny ale warto miec - plytka plytce nie rowna)
- reszte podstawowych narzedzi jak ampule, nasadki etc.
- kilka puszek piwa
Bez takiego minimalnego wyposazenia nie podchodz nawet do roboty ;)

Pomierzyc luzy mozesz przy tylko zdjetej pokrywie (zdejmij tez chlodnice - bedzie latwiej). Natomiast sama wymiana plytek wiaze sie rozpieciem rozrzadu (zdejmujesz tylko napinacz i odkreciasz zebatki na walkach). Przy odkrecaniu i przykrecaniu walkow pamietaj *koniecznie* o tym zeby robic to na krzyz - tak zeby zminimalizowac napiecia (tez wspomniane jest o tym w manualu). Dokrecajac - dokrecaj ze wskazana sila w manualu - nic na oko. Najgorsze co moze sie trafic to urwany gwint w glowicy...

Najwiecej zabawy bedziesz mial przy zamieszaniu plytkami tak zeby zminimalizowac ilosc do kupienia. No chyba ze budzet az tak bardzo Cie nie trzyma.

Powodzenia i w razie watpliwosci dawaj znac :)

//EDIT
Tu masz moj watek jak robilem zawory u siebie:
viewtopic.php?f=76&t=16654


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-28 22:29:39 
Niemowlak

Dołączył(a): 2014-11-30 16:37:03
Posty: 27
Lokalizacja: Wodzisław Śląśki
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6
i po sprawie :) jak sie okazało to wszystkie płytki w normie. rocznik 2005 przebieg 30 tys. czas pracy około 5 h jeśli chodzi o kontrolę bez wymiany i złożenie. I mam teraz takie pytanie, wyszło IN 0,15 a EX 0,25 - czyli im mniej to bliżej wymiany, czy źle myślę? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org