Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-07-27 11:30:43 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-05-29 12:25:15
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
hej,

wymienialem linke sprzegla i pojawily mi sie takie bledy - 12, 23, 30 i 41 i moto nie chcialo zapalic. sprawdzilem kostki i zagadal, ale nastepnego dnia kilka razy zgasl i mrugal check. wczoraj i dzis jezdzilem i wszystko ok, no ale chcialbym wiedziec co te bledy znacza i co sprawdzic, by nie miec przygody gdzies daleko od domu. jest ktos w stanie pomoc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Blad 12, 23, 30 i 41
PostNapisane: 2020-07-27 11:30:43 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2020-07-27 14:47:11 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 7
Lokalizacja: KRAKÓW
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6N S2
Mrozu napisał(a):
hej,

wymienialem linke sprzegla i pojawily mi sie takie bledy - 12, 23, 30 i 41 i moto nie chcialo zapalic. sprawdzilem kostki i zagadal, ale nastepnego dnia kilka razy zgasl i mrugal check. wczoraj i dzis jezdzilem i wszystko ok, no ale chcialbym wiedziec co te bledy znacza i co sprawdzic, by nie miec przygody gdzies daleko od domu. jest ktos w stanie pomoc?



niby r1 ale może pomóc :)


D: 30 = diagnostyka cewki zapłonowej 1 cylindra;

D: 41 = diagnostyka wtórnej dyszy wtryskiwacza 2

12 - błąd czujnika położenia wału korbowego;

23 - błąd odczytów czujnika ciśnienia atmosferycznego - ciąg autodiagnostyczny D: 02;


Załączniki:
yamaha_fault_codes.pdf [31.08 KiB]
Pobrane 10 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-28 08:31:55 
Niemowlak

Dołączył(a): 2019-05-29 12:25:15
Posty: 27
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ1
czyli jest szansa, ze poprostu ruszylem kostki, bo przy takich bledach to on nie powinien zapalac ani jezdzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-28 23:18:17 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2020-05-29 19:40:48
Posty: 7
Lokalizacja: KRAKÓW
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YAMAHA FZ6N S2
Mrozu napisał(a):
czyli jest szansa, ze poprostu ruszylem kostki, bo przy takich bledach to on nie powinien zapalac ani jezdzic.


szansa jest zawsze - ja nie jestem specem :) powodzonka

ewentualnie możesz sprawdzić styki kabelki itd i zobaczyć czy coś to da :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-07-29 16:05:12 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 805
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
12 - crankshaft position sensor error
23 - error sensor readings of atmospheric pressure - self-diagnosed string D: 02
30 - Error drop sensor (triggered or faulty sensor), - self-diagnosed string D: 08
41 - fault or short circuit in the wiring of the sensor falls, self-diagnosed string D: 08

Możliwe, że masz luźną jakąś kostkę, jeżeli gasł Ci po wymianie, samo się raczej nie naprawiło. Odpal go i poruszaj złączami, może któreś nie ma dobrego styku i w pewnych warunkach gubi sygnał.

Jeżeli dobrze kojarzę, ale może mi się z FZS-em kićkać, czujnik przechyłu i czujnik ciśnienia atm. są niedaleko siebie pod siedzeniem kierowcy, możliwe, że jest tam gdzieś i zbiorcze złącze, w którym siedzi też czujnik położenia wału.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org