Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-11-07 17:37:09 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Czy to normalne w tym sprzęcie, bo czytałem, że jest bardzo elastyczny od samego dołu a mój jest jakis taki ospały do 4tys obrotów a poniżej 2 to ciężko nawet na najnizszych biegach jechać i przez to często mi gaśnie przy ruszaniu... wcześniej miałem kawasaki zr7 to na 1 biegu szedł ostro do przodu od obrotów biegu jałowego a ty trzeba poczekac aż sie silnik rozpędzi albo ruszać na półsprzęgle :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-07 17:37:09 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-11-07 20:41:42 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Exup działa ?? dopalanie spalin działa??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-07 21:33:52 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-01-02 01:14:22
Posty: 86
Lokalizacja: Nurnberg/Białystok
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ8 Fazer
Tak czytam zachowanie twego lytra przy niskich obrotach i z pewnością jest coś nie tak. Nie jeździłem litrem, ale nie wyobrażam sobie, żeby taki silnik, o wysokim momencie obrotowym i prawie 150 kucach trzeba było z miejsca piłować na pół sprzęgle żeby chciał jechać.

Zastanawia mnie czy jest tak od początku kiedy nim jeździsz czy może chodził normalnie i coś siadło??

Bo jeśli masz tak od początku to po za tym co napisał Wojt@s mam jeszcze jeden pomysł.
Może poprzedni właściciel założył inne zębatki (z tylu mniejszą, z przodu większą) żeby uzyskać niższe spalanie przy wysokich autostradowych prędkościach. A ty się teraz męczysz jeżdżąc w mieście.

Przynajmniej możesz to prosto i szybko sprawdzić, liczysz zęby na obu zębatkach, sprawdzasz ile powinno być i jedna poszlaka wykluczona.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-07 22:05:51 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-11-13 16:55:41
Posty: 279
Lokalizacja: okolice Tarnowa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: WR 426 SM MX
E tam - musiałby zębaki pozamieniać miejscami, żeby moto nie mogło ruszyć... :D

Z dwójki rusza płynnie.

A mnie się wydaję, że należy posprawdzać filtr paliwa lub w ogóle całą drogę paliwa z baku do gaźników, bo dziwnie brzmi to co piszesz....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-07 22:12:49 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
No coś musi być ewidentnie nie tak. Ja co prawda jeżdżę na 1000 dopiero 2 tyg, ale u mnie na 1 i 2 przy ostrym odkręceniu manetki - raz że moto idzie w górę, albo pali gumę (bo guma łysa), a potem wyrywa tak że trzeba się mocno trzymać :)
Także coś jest ewidentnie nie tak


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-07 23:55:10 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-12-26 01:08:50
Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
partyzant napisał(a):
Czy to normalne w tym sprzęcie, bo czytałem, że jest bardzo elastyczny od samego dołu a mój jest jakis taki ospały do 4tys obrotów a poniżej 2 to ciężko nawet na najnizszych biegach jechać i przez to często mi gaśnie przy ruszaniu... wcześniej miałem kawasaki zr7 to na 1 biegu szedł ostro do przodu od obrotów biegu jałowego a ty trzeba poczekac aż sie silnik rozpędzi albo ruszać na półsprzęgle :?

u mnie było podobnie - pojawiał się taki objaw że zaczął mulić i szarpać, nie gasnął ale szarpał z dołu. objawy wynikały jak się spodziewałem (przebieg) bo najbliższym czasie miałem już zaplanowane czyszczenia i synchro gaźników oraz świeczki. Po zrobieniu "higieny" śmiga znów jak potrzeba :)
Normalnie od dołu równo się wkręca do 6-7 k obrotów. A później zaczyna się pierwsza świetlna ;)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-08 11:36:49 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-05-13 09:28:52
Posty: 95
Lokalizacja: stolyca
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Jeżdżę sprzętem od czerwca i ma tak od początku. Co do exupa to nie wiem czy działa, jak to sprawdzić? a synchro i czyszczenie gaźników pewnie zrobire dopiero na wiosnę, może to rozwiąże problem... Jeśli chodzi o zębatki to wydają się oryginalne, przy 100 km/h na 6 biegu mam ok 4200 rpm


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-08 13:19:01 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2332
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Ja mam równo 4, więc wychodziłoby że masz coś pokombinowane :) (chyba że ja mam) :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-11-08 22:30:20 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
partyzant
zdejmij pokrywkę od EXUPa, masz ja z lewej strony przy kosie...tam jest mechanizm ...zobacz przy dodawaniu gazu czy w ogóle linki chodzą...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org