Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2014-02-10 19:08:41 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Myślałem że problem został wyeliminowany bo przez cały czas gdy motocykl stał w garażu nie pojawiły się wycieki, wczoraj i dzisiaj przepaliłem sprzęta i szok znów cały kolektor mokry i wszystko dookoła (z lewej strony) - kapie z dołu silnika... Co to może być :?: :?: :?:
Na dwóch pierwszych zdjęciach widać nawet krople która zaraz kapnie na kolektor, płyn jest czarny ale po roztarciu w palcach nabiera żółtej barwy jak olej...

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-10 19:08:41 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2014-02-10 19:24:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Taki zielonkawy kolor wskazywałby na płyn chłodniczy, ale znowu w takim miejscu to wygląda na uszczelkę miski, albo uszczelkę popychacza pod deklem. Rozbierz dekiel z zębatki powycieraj wszystko na błysk i zlokalizuj dokładnie skąd leci - wtedy będzie wiadomo co to


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-10 19:26:22 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Sęk w tym że oleju ubywa w dość szybkim tempie i muszę robić częste dolewki :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-10 19:38:07 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
No czyli pewnie uszczelka albo miski albo pod deklem ;) Groszowa sprawa jak zlokalizujesz wyciek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-10 19:44:56 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Trochę mnie uspokoiłeś bo już miałem przed oczami komornika :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-10 21:46:39 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Z fotek wynika że albo uszczelka miski/albo uszczelka popychacza a czarny scenariusz uszczelniacz wałka zdawczego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-11 08:25:19 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Tak wygląda zębatka zdawcza i jej okolice...
Jaki koszt poszczególnych napraw u mechanika mniej więcej? (WWA)

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-11 19:49:54 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-11-20 22:30:54
Posty: 304
Lokalizacja: Białystok
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 507754004
Obecne moto: FZS 600 2000r
a ja bym wszystko dokładnie umył zmywaczem dmuchając od razu powietrzem odpalił i wtedy patrzył skąd to leci bo tak to można zgadywać. zaczynaj szukać od najwyższego miejsca gdzie jest mokro. nie wiem jak w 1000 ale w 600 od dołu miedzy kolektorem a misą jest jeszcze czujnik poziomu oleju :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-17 16:54:23 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Oddałem moto na szczegółowy serwis do warsztatu MK MOTO (Warszawa - Nowa Iwiczna)

Wyciek był pod deklem, w chłodnicy szambo i świece miałem jakieś "ósemki" a powinny być "dziewiątki" i powiedział mi mechanik że myśli iż moto przywędrowało do Polski z Włoch.

To tak na gorąco relacja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-18 15:54:53 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
O co chodzi z tymi świecami? Jakby ktoś mógł wytłumaczyć :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-18 16:03:03 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-08-26 04:04:34
Posty: 690
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600R
O ciepłotę ;) (po szczegóły odsyłam do wujka google). Miał założone np. NGK CR8E, a powinien CR9E.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-18 16:05:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-12-26 01:08:50
Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
glenroy napisał(a):
O co chodzi z tymi świecami? Jakby ktoś mógł wytłumaczyć :).

oznaczenie świecy ngk cr9e :) na przykład. Zawsze warto włożyć takie jak powinny być a czasami ktoś chce coś poprawić i wkłada inne. BTW Zawsze woże ze sobą świeczkę zdjętą z moto przy wymianie. Czasami się przydaje ;)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-18 17:45:47 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2013-07-31 23:23:16
Posty: 312
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
Tutaj jest to dość dobrze opisane:

http://www.e-ngk.pl/cieplota_swiec_zaplonowych.php

Sam przeczytałem bo nie bardzo wiedziałem o co chodzi, teraz jestem mądrzejszy :)

Dzisiaj taki ładny dzień chłopaki już latają po Stolicy a mój sprzęt u mechanika ehh jeszcze poczekam z rozpoczęciem sezonu.

Jedzie ktoś na targi (hala przy ul. Marsa) do WWA?

link do wydarzenia: http://www.wystawa-motocykli.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2014-02-18 18:55:09 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
DominWK napisał(a):
Tutaj jest to dość dobrze opisane


Dzięki za wytłumaczenie :) W zasadzie zawsze kupowałem części po numerach katalogowych i jakoś się w to wszystko nie zagłębiałem, a wychodzi, że tutaj jedna cyferka na świecy ma kolosalne znaczenie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org