Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: irydowki
PostNapisane: 2018-03-15 10:31:54 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 780
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
najt napisał(a):
tuzmen napisał(a):
A kiedy robiłeś serwis zaworów? Jak masz stare świece to podmień na chwilę, się okaże czy irydówki...

No właśnie o to chodzi, że nie mam innych świec bo z takimi ją kupiłem. Zawory wypadałoby przejrzeć bo faktycznie zaczynam też coś słyszeć i o ile przebieg założyć jak prawdziwy w 100% no to wychodzi według serwisówki przegląd zaworów



Przecież napisałeś że na zwykłych było ok, trochę chaos w tym zeznaniu

ahamay napisał(a):
Czy ktoś miał przypadek, że po wymianie na świece irydowe motocykl losowo przestał odpalać? (FZS 600).

Na zwykłych świecach wszystko ok, a na irydówkach raz zapali, a dwa razy nie. Nie zawsze, zazwyczaj jak się nagrzeje, zgasi się to może nie odpalić, kręci, kręci i dopiero po jakimś czasie załapie.


Jak nie robiłeś serwisu, nie wiesz kiedy był robiony to na jakiej podstawie uważasz że to świece.
Wg mnie przyczyną może być zupełnie wszystko lub nic, jak już tak precyzyjnie rozmawiamy :)

-- 2018-03-15 10:40:01 --

Ech chyba ja coś pomieszałem wypowiedzi.
Jak masz problem tylko na ciepłym to serwis cie nie ominie. Przyczyn też może być wiele.
- gaźniki
- cewwki, fajki, świece
- zawory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: irydowki
PostNapisane: 2018-03-15 10:31:54 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

 Tytuł: Re: irydowki
PostNapisane: 2018-03-15 12:41:59 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2014-12-18 22:28:32
Posty: 494
Płeć: Mężczyzna
tuzmen napisał(a):
Jak nie robiłeś serwisu, nie wiesz kiedy był robiony to na jakiej podstawie uważasz że to świece.
Wg mnie przyczyną może być zupełnie wszystko lub nic, jak już tak precyzyjnie rozmawiamy

-- 2018-03-15 10:40:01 --

Ech chyba ja coś pomieszałem wypowiedzi.
Jak masz problem tylko na ciepłym to serwis cie nie ominie. Przyczyn też może być wiele.
- gaźniki
- cewwki, fajki, świece
- zawory

Serwis był robiony kompletny we własnym zakresie (wszystkie kostki też przejrzane/przeczysczone) natomiast warsztat kompleksowo robił gaźniki, zawory w normie (bliżej dolnej granicy).

Na komplecie NGK CR8E i CR9E, oba używane, motocykl pali zawsze.

Cewki jedynie sprawdzane na oporność i ok, fajki i kable oryginalne, jedynie obcinane były końcówki kabli WN.

Być może to wina kabli WN i fajek w takim razie? Stawiam na to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: irydowki
PostNapisane: 2018-03-15 13:57:02 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 780
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
ahamay napisał(a):
tuzmen napisał(a):
Jak nie robiłeś serwisu, nie wiesz kiedy był robiony to na jakiej podstawie uważasz że to świece.
Wg mnie przyczyną może być zupełnie wszystko lub nic, jak już tak precyzyjnie rozmawiamy

-- 2018-03-15 10:40:01 --

Ech chyba ja coś pomieszałem wypowiedzi.
Jak masz problem tylko na ciepłym to serwis cie nie ominie. Przyczyn też może być wiele.
- gaźniki
- cewwki, fajki, świece
- zawory

Serwis był robiony kompletny we własnym zakresie (wszystkie kostki też przejrzane/przeczysczone) natomiast warsztat kompleksowo robił gaźniki, zawory w normie (bliżej dolnej granicy).

Na komplecie NGK CR8E i CR9E, oba używane, motocykl pali zawsze.

Cewki jedynie sprawdzane na oporność i ok, fajki i kable oryginalne, jedynie obcinane były końcówki kabli WN.

Być może to wina kabli WN i fajek w takim razie? Stawiam na to.


Często słyszę że problem z fajkami/kablami pojawia się przy ich rozgrzaniu, więc może być to.
Ewentulanie te świece mają złą wartość cieplną


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: irydowki
PostNapisane: 2018-03-15 14:12:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-22 12:05:30
Posty: 52
Lokalizacja: Płock/Sierpc
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
tuzmen napisał(a):
Ech chyba ja coś pomieszałem wypowiedzi.

No troszkę :lol:
Może ja się niepotrzebnie "wtrancam" do tematów dotyczących kilofazera, ale pomyślałem, że o irydówkach się wypowiem skoro posiadam :D
Ale jak już tak dobrze Ci idzie to mam takie objawy: przy zimnym rozruchu jak macam kolektor wydechowy to trzeci robi się ciepły z opóźnieniem (czyli nie pali). Świece zamieniałem miejscami - bez zmian. W trakcie nagrzewania zaczyna trochę klepać po prawej stronie (pasuje do 3 cylindra), jak już złapie wyższą temperaturę - cisza i chodzi wzorowo. Nie robiłem nigdy nic ani przy gaźnikach ani przy zaworach.
Jakoś mi to szczególnie nie przeszkadza bo ten lag tego cylindra trwa tyle, że zdążę założyć kask i rękawice to już jest spoko.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: irydowki
PostNapisane: 2018-03-15 14:22:24 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2016-03-01 21:03:14
Posty: 780
Lokalizacja: Warka
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tiger 1050
najt napisał(a):
tuzmen napisał(a):
Ech chyba ja coś pomieszałem wypowiedzi.

No troszkę :lol:
Może ja się niepotrzebnie "wtrancam" do tematów dotyczących kilofazera, ale pomyślałem, że o irydówkach się wypowiem skoro posiadam :D
Ale jak już tak dobrze Ci idzie to mam takie objawy: przy zimnym rozruchu jak macam kolektor wydechowy to trzeci robi się ciepły z opóźnieniem (czyli nie pali). Świece zamieniałem miejscami - bez zmian. W trakcie nagrzewania zaczyna trochę klepać po prawej stronie (pasuje do 3 cylindra), jak już złapie wyższą temperaturę - cisza i chodzi wzorowo. Nie robiłem nigdy nic ani przy gaźnikach ani przy zaworach.
Jakoś mi to szczególnie nie przeszkadza bo ten lag tego cylindra trwa tyle, że zdążę założyć kask i rękawice to już jest spoko.


Moja rada, jak kupujesz nowe moto to zaglądasz wszędzie tam gdzie trzeba robić coś okresowo:
- płyny (oleje, chłodziwo, DOT4 )
- filtry (olej, powietrze)
- zawory + synchro gaźników/wtrysków (w tej kolejności)

Robisz to bez względu czy moto działa czy ma problem.
Jak już to zrobisz to wtedy możesz coś dalej kombinować jeśli coś źle działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: irydowki
PostNapisane: 2018-03-15 15:30:10 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2016-07-22 12:05:30
Posty: 52
Lokalizacja: Płock/Sierpc
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 03
tuzmen napisał(a):
Moja rada, jak kupujesz nowe moto to zaglądasz wszędzie tam gdzie trzeba robić coś okresowo:
- płyny (oleje, chłodziwo, DOT4 )
- filtry (olej, powietrze)
- zawory + synchro gaźników/wtrysków (w tej kolejności)

Robisz to bez względu czy moto działa czy ma problem.
Jak już to zrobisz to wtedy możesz coś dalej kombinować jeśli coś źle działa.

Masz rację, zgadzam się, ale nie będę się rozpisywać w tym temacie. Cóż, po prostu życie..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: irydowki
PostNapisane: 2018-03-15 16:22:20 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2014-04-17 20:05:25
Posty: 69
Lokalizacja: Bytom
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 1000
A nie masz przypadkiem za niskich obrotów?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org