Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Yamaha MT- ...
PostNapisane: 2019-11-06 12:25:33 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Pierwszy wątek w forum głównym MT :D , dzięki serdeczne za utworzenie go :D
Seria MT jest bardzo zróżnicowana od MT-01 o pojemności prawie 1700cm3 do małych maszyn- 125cm3. Gdzieś w necie zalazłem rozwinięcie skrótu MT - "Master of Torque" i na pewno było to stosowne określenie do MT-01 który miał 150Nm momentu obr :!: :!: :!:
Oznaczenie cyfrowe też z latami zmieniono, bo MT-01 to był chyba pierwszy model MT stąd 01 a później cyfra określa już pojemność silnika.
Mam nadzieję, że jest nas wielu i forum będzie przydatnym miejscem do wymiany informacji o naszych motocyklach :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Yamaha MT- ...
PostNapisane: 2019-11-06 12:25:33 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2019-11-06 13:12:37 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
W Stanach mt07 i mt09 do niedawna były sygnowane fz, dopiero ostatnio zunifikowano nazewnictwo i teraz wszędzie nazywają się zbieżnie. Z tą pojemnością też nie jest tak do końca zgodnie z nazwą, mt03 miało na początku pojemność 660cc (1 cylinder z xt660), dopiero później zmieniono silnik na 2-cylidrowy 320cc. Mt07 to 690cc 2 cylindry i mt09 850cc 3 cylindry. No i potworek mt10 z litrowym 4-cylindrowym silnikiem z erłana. Ponoć mt01 nie specjalnie się prowadził i mimo ogromnego momentu nie był zbyt szybki. Juz chyba w tej koncepcji silnika z cruisera w ramie naked duzo większym sukcesem był BT1100 bulldog... Swoją drogą mega mi się podoba.

Ciekaw jestem czy Yamaha wprowadzi na rynek tracera 1000 na bazie mt10...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-06 22:49:36 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 372
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Doczekałem się :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-07 15:18:06 
Niemowlak

Dołączył(a): 2016-04-03 10:04:04
Posty: 39
Lokalizacja: Tczew
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: TRACER 9 BMW R1250GS
Ja też


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2019-11-13 21:29:43 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
marcingda napisał(a):
PGdzieś w necie zalazłem rozwinięcie skrótu MT - "Master of Torque" i na pewno było to stosowne określenie do MT-01 który miał 150Nm momentu obr :!: :!: :!:


Yamaha stosowała też to określenie w trakcie kampanii reklamowej serii MT. Nie chodzi w tym o wartość momentu obrotowego, tylko o jego dostępność. Silniki w motocyklach serii MT są dość narwanymi konstrukcjami, ze względu na stromo narastający moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotowym :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-03-19 21:42:53 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2015-09-06 10:51:09
Posty: 66
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT-10
Dołączam się do podziękowań za dział MT ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-28 21:37:02 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 1156
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
https://www.youtube.com/watch?v=5Xqx_Xx_mKw
Pojawiło się ciekawe omówienie Tracera 900 GT, pytanie do kolegów którzy tak jak ja mają ten sprzęt: jaka jest Wasza opinia i czy zgadzacie się z zaletami / zarzutami wobec tego modelu?
Chciałbym poznać Wasze punkty widzenia, spostrzeżenia :)

Pozdrawiam :beer: :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-28 22:41:23 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Kurcze uwielbiam recenzje Krzysztofa dot. ciuchów kasków itd, ale recenzje moto jak na razie wychodzą im średnio. O ile Krzysztof jeszcze wie o czym mówi to ten Alek sprawił że dotrwałem tylko do połowy filmu, żyrafa też nie miała pomysłu co tam powiedzieć, bo to nie jej bajka. Jedyne czego się dowiedziałem od Alka to że nie lubi tempomatu i że tłoki się kręcą.

Zgadzam się z uwagami, kijowa szyba która generuje turbulencje na kasku, utrudniony dostęp do kluczyka i podnóżki pasażera zaraz za piętami kierowcy są dokładnie tymi punktami na które sam zwróciłem uwagę. No i prawda, że fazer 600 robi wźźź-wźźź. Na szczęście plusów w tracerze jest więcej niż minusów. Dużo nim nie pojeździłem, raz 1.5h testówką - chyba nawet tym właśnie egzemplarzem co w filmie, i kolegi na odcinku 15-20km. Mam wrażenie że ten sprzęt z racji pochodzenia od mt09 najlepiej się czuje kiedy się na nim dzikuje, przy spokojnej jeździe jest trochę szorstki, ma nerwowy gaz, wkurza szyba i cichy wydech... Aaaale jak się przyciśnie, tooo on zaczyna inaczej gadać.

Co do quick shiftera, on pracuje gładko ale tylko na pełnej p...dzie i na wyższych obrotach, czyli wtedy kiedy powinno się go używać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-28 23:16:16 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Blue7, jak oglądałem ten film to od razu pomyślałem o Tobie w kwestii jazdy z Plecaczkiem :D
ja tego problemu nie mam, żona przez 23 lata (!!!) naszej znajomości przejechała się raz i więcej nie wsiadła :D
czasami dzieciaki się dopominają, mają co prawda kompletne stroje ale ze względów bezpieczeństwa jeśli już to tylko w pobliżu domu
co do tracer-a
na pewno zgodzę się, że jest kłopot z kluczykiem w rękawicach zwłaszcza jeśli blokada kierownicy
, chyba wczoraj przeklinałem (.... dlaczego te ch.. nie zrobiły systemu bez kluczykowego)
fabryczna szyba z całą pewnością nie nadaje się do szybkiej turystyki, choć ją mam to leży nieużywana w garażu
czy wydech jest cichy, czy źle brzmi? mógłby lepiej ale nie jest źle, dużo jeżdżę przez wioski i małe miejscowości , słychać mnie bo sporo osób patrzy się z zainteresowaniem a też kilka razy zdarzyło się, że jakaś babcia pogroziła parasolką :D
z gazem jest faktycznie coś nie tak ale mi to tylko przeszkadza przy dynamicznej jeździe po polnych drogach gdzie są wertepy, problem praktycznie znika na trybie B
dla mnie największą wadą Tracer-a jest złe prowadzenie przy dużych prędkościach (i wpływ wiatru) i podnoszenie koła przy ruszaniu - tych wad GT nie ma ze względu na dłuższy wahacz
ostatnia sprawa z mojego punktu widzenia to dłuższa szóstka, fajnie by było mieć przy 180- 6tyś obr


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 21:42:23 
Mistrz Polski

Dołączył(a): 2013-12-07 11:23:36
Posty: 468
Lokalizacja: WWY
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Ninja 1000SX
A dla mnie największa wadą Tracera jest boczna stopka, pozycja wymuszająca pchanie bioder do przodu i szeroka kierownica - która u mnie powodowała lęki przy jeździe w miejskich korkach. Ja tym motocyklem zainteresowałem się tylko ze względu na kwotę za jaką na początku proponowali 51500, tempomat, QS, fabryczne kufry - ale po jeździe demo nawet o ofertę nie poprosiłem bo do tego był dla mnie za wysoki jeszcze. Wydaje mi się że o wszystkim powiedzieli oprócz stópki bocznej o której zapomnieli :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 21:48:55 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 372
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Ale co jest nie tak z tą boczną stopką?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 21:52:26 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Cimaj napisał(a):
A dla mnie największa wadą Tracera jest boczna stopka, pozycja wymuszająca pchanie bioder do przodu i szeroka kierownica - która u mnie powodowała lęki przy jeździe w miejskich korkach.

co jest nie tak z boczną stopką? Co do pozycji jest mega wygodnie, kierownica też jest OK, być może że mamy różne odczucia ze względu na wzrost. Dla mnie Tracer mógłby być trochę wyższy w celu zbliżenia do 90st ugięcia kolan. Tempomat i quickshifter to absolutnie zbędne dodatki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 22:02:17 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-08-05 08:39:48
Posty: 372
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Yamaha Tracer 900 GT
Marcingda nie zgodzę się co do tempomatu. Na dłuższe przeloty rewelacja. Można raz jedną raz drugą rękę zdjąć z kierownicy i położyć na tankbagu (ja tak robię) i ręce odpoczywają.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 22:09:18 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Tempomat fajna rzecz - tez ostatnio testuje. Tylko ze ja mam jakis "inteligentny tempomat" ktory nie pozwala sie wlaczyc kiedy jest duzy ruch, dynamiczna jazda, zmienna nawierzchnia, pogorkowaty teren i cos tam jeszcze jest w instrukcji. Co za tym idzie miga zamiast dzialac praktycznie bez przerwy :p
QS bym nie pogardzil bo skrzynia w mt nie nalezy do najdelikatniejszych kontrukcji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-05-29 22:24:59 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 1068
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: F800GS
Nie lubię tempomatu, nie używam nawet w samochodzie mimo że mam aktywny- absurd żeby auto hamowało za mnie! W moto też średnio widzę zastosowanie bo rzadko kiedy jedzie się ze stałą prędkością a nawet jak zmieniam pas to robię to dość dynamicznie i wtedy trzeba użyć gazu. Nie lubię wszelkich dodatków wspomagających kierowcę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org