Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2021-04-19 19:20:08 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-04-19 19:05:52
Posty: 2
Lokalizacja: Kolłobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT07
Witajcie,
Mam na imię Dawid i od miesiąca jestem posiadaczem MT 07 z 2017 roku ;)

Chciałbym uzyskać pomoc w pewnej martwiącego mnie kwestii. Kupując motocykl wiedziałem, ze akumulator kwalifikuje się do wymiany. Bardzo słabo kręcił - yuasa od nowości. Podczas sobotniej przejażdżki ok 120km od samego początku licznik zaczął fiksowac. Wskazywał dziwne prędkości - większe o 50km/h a 30 km od domu zaświeciła się kontrolka ABS, chwile później check engine...
Zatrzymałem się na poboczu i zgasiłem maszynę, sprawdziłem czy jest okej. Motocykl oczywiście zapalił i kierowałem się spokojnie w stronę domu. 15km od domu mignęła kontrolka oleju na czerwono. Mignęła dosłownie 2-3 razy.
Dziś kupiłem i wymieniłem akumulator. Motocykl pali od strzała, ale 3 kontrolki ABS, check engin, oraz czerwona oleju świecą się ciągłym światłem. Poziom oleju mieści się w skali. Co może być przyczyna? Najbardziej martwi mnie ta kontrolka oleju i check...
Czy to kwestia starego akumulatora, który wywalił choinkę na blacie? Wystarczy skasować błędy? Czy ktoś spotkań się z podobnym problemem?
Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam
Dawid


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-19 19:20:08 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2021-04-19 20:40:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 2284
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: XV250 R1200GS CBF600
Proponuję zacząć od kontaktu ze sprzedającym. Skoro to nowy nabytek i z historii eksploatacyjnej nic nie wiemy o tym motocyklu to możemy wróżyć z fusów, to może być wszystko. Od awarii tych elementów po kiepskie połączenie na jakiejś kostce. Zdecydowanie odradzam jazdę przy świecącej się kontrolce oleju. Gadaj ze sprzedającym, niech oddaje kasę albo naprawia, skoro stało się to bezpośrednio po zakupie.... Diagnostyka u mechanika, zacząć od odczytania kodów błędów, analizy, pomiarów zasilania. Ja bym walczył żeby to było na koszt sprzedajacego albo zwrot.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-20 09:54:26 
Legenda forum

Dołączył(a): 2011-02-15 15:47:22
Posty: 3805
Lokalizacja: 3miasto
Płeć: Pół człowiek pół muffin
Obecne moto: tiger 800
możesz też wykasować błędy, naładować akumulator i sprawdzić czy wrócą po odpaleniu, oraz sprawdzić czy klemy są dokręcone. W fz6 bez abs jak miałem mocno rozładowany akumulator licznik jeszcze odpalał, ale ECU juz miało za mało prądu przez co licznik pokazywał mi że mam wymienić eku - naładowanie pomogło. może u ciebie podobnie, problemy z klemami, regulatorem napięcia powodują że komputer wariuje, licznik się gubi i daje ostre "stop".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-22 00:33:28 
Niemowlak

Dołączył(a): 2021-04-05 11:13:03
Posty: 16
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 578437109
hej kolego akurat planuję kupić mt 07, jak tam Twoja maszyna ????


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2021-04-23 12:54:47 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2021-04-19 19:05:52
Posty: 2
Lokalizacja: Kolłobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: MT07
Witajcie,
Na szczescie usterka dotyczyła tylko akumulatora. Po skasowaniu błędów już się nie wyświetlają. Kamień z serca.

A motocykl jako model jak najbardziej polecam, do miasta sama frajda.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org