Forum Motocykli Yamaha http://www.motocykl.org/ |
|
[S] Thundercat, 1997, zadbany http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=9&t=17726 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wojtek_lbn [ 2015-03-08 17:59:42 ] |
Tytuł: | [S] Thundercat, 1997, zadbany |
Jak wyżej- na sprzedaż moja prywatna Yamaha YZF600R Thundercat. Rok produkcji: 1997, 75tys km przebiegu (licznik w milach)- potwierdzony i nie kręcony, przegląd i OC do września 2015. Jeździ prosto, zawieszenia sprawne, tarcze hamulcowe ok, klocki tył jak nowe, przód na 3tys. km. Silnik ok, jeździ bez zastrzeżeń, skrzynia biegów też w porządku. Opony z 2012r w stanie bdb, napęd na 10tys km albo i lepiej. Trochę dodatków (cały wydech, szyba, oploty, crashpady, filtr powietrza K&N). Ogólnie bardzo zadbany. Szczegóły dodam w drugim poście. NOWA CENA: 6400zł do minimalnej negocjacji, ale PO OGLĘDZINACH. Motocykl jest do obejrzenia w Lublinie. Jazda próbna po zostawieniu w depozyt kwoty sprzedaży. Nie mam nic do ukrycia więc jest możliwy demontaż owiewek, zbiornika- ale zrobię to sam. Kontakt: 793-703-110, wojteq01@gmail.com, PW Świeże zdjęcia: https://plus.google.com/photos/11784469 ... 77CWwqG1QQ Filmik- motocykl bez owiewek przy okazji przeglądu https://www.youtube.com/watch?v=yM8g_mh0A6Y I same owiewki https://www.youtube.com/watch?v=xoCgyxJqgWk |
Autor: | wojtek_lbn [ 2015-03-08 19:36:11 ] |
Tytuł: | Re: [S] Thundercat, 1997, zadbany |
Oczywiście motocykl gotowy do sezonu. To teraz SZCZEGÓŁY: W kraju od 2010r – w moich rękach, import z UK gdzie miał 2 właścicieli Jest bezwypadkowy, natomiast 2 razy spotkał się z asfaltem- raz w Anglii (lewa strona, pęknięcie na górze czaszy), a ja śliznąłem go na prawą (ślady widoczne na foto i opisane w wadach). Przed trafieniem w moje ręce przestał 3 lata, dlatego też na dzień dobry dostał BARDZO DUŻY przegląd. Wtedy też dostał nowe pierścienie ślizgowe przedniego zawieszenia (z ASO), komplet uszczelniaczy (Tourmax), przewody hamulcowe w oplocie (Goodridge) i tarcze hamulcowe (używane oryginalne), oleje, płyny, świece, akumulator (Varta). Do tego czyszczenie wszystkiego, smarowanie łożysk itp. Itd. Ciągle regularnie serwisowany: - TERAZ: pełny przegląd i czyszczenie wszystkiego, serwis gaźników, czyszczenie i nasączanie filtra powietrza, - co roku olej (Motul 5100 10w40), aktualny ma ok. 2tys km przebiegu - gaźniki co roku - w lutym ’14: nowe świece NGK, płyn chłodniczy (Castrol), olej w przednim zawieszeniu (Yamalube), regeneracja przednich zacisków hamulcowych+ oczywiście nowy płyn - w kwietniu ’13: nowe opony (Michelin PilotPower 2ct z 2012r), klocki ham. Tył (Nissin), płyny hamulcowe, łańcuch rozrządu (DID) + regulacja zaworów - wcześniej też : nowe fajki świec (NGK), przewody wysokiego napięcia (Beru), łożyska+uszczelniacze w kołach, linki gazu i prędkościomierza i pewnie coś tam jeszcze- nawet śruby jak były brzydkie to kupowałem oryginały w ASO… - Owiewki- oryginalne w przyzwoitym stanie, wady- patrz niżej) - Napęd jeszcze na dobre 10tys km (X-ringowy DID 530, zębatki JT) - ZERO problemów z drugim biegiem! Moto posiada trochę dodatków: - kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej - lekki carbonowy tłumik MIG (mam przerobiony oryginał, ale jest zmęczony życiem) - filtr powietrza K&N, - ciemna szyba tzw. DoubleBubble (oryginał jest, ale też już widać po niej wiek) - przewody hamulcowe Goodridge w oplocie (jak ktoś by się upierał to też mam oryg. :D) - crashpady, - tankpad Puig, - wyświetlacz biegów, - białe zegary wyskalowane w km+czerwone podświetlenie (oryginalne tarcze mam, czarno-szare w milach+km) WADY: - moto z ’97 (bez problemu do udowodnienia), a w dowodzie i karcie jest ’96- mój błąd przy rejestracji. Nieszkodliwe, więc nie ruszałem tego. - jakieś lekkie rysy na deklach silnika - prawa boczna owiewka nosi ślady mojego ślizgu- górny róg (blisko zbiornika, zrobiona zaprawka) i napis Yamaha na dole, poza tym pęknięty lakier na zadupku (plastik nie pękł) i jakieś inne mniej widoczne ślady. Czacha była poprawiana (w tym spawana- ślady po szlifach), więc prawa strona czachy i czarne końce na górze (przy lusterkach) są malowane- wolałem tak, niż malować całość i słuchać później że moto po gruzie… Poprawione też pęknięcie przy ostatniej śrubie z lewej strony, więc końcówka też maźnięta. Poza tym jakieś ślady pozostawione przez 17 lat eksploatacji. - klocki z przodu na jakieś 3tys km Spalanie- max/min- w tamtym roku w trasie w 2 osoby 4,2l/100km, do 7l/100km przy ostrej jeździe. Normalnie 5,5-6l. Jeśli zapomniałem o czymś wspomnieć- pytać! Nie mam zamiaru nic ukrywać. |
Autor: | michalsz21 [ 2015-03-22 22:46:24 ] |
Tytuł: | Re: [S] Thundercat, 1997, zadbany |
Aktualne? |
Autor: | wojtek_lbn [ 2015-04-07 15:45:51 ] |
Tytuł: | Re: [S] Thundercat, 1997, zadbany |
Up! ogłoszenie ciągle aktualne, cena dla osoby z forum 6700 do jakiejś niewielkiej negocjacji! (Ale za grosze nie oddam bo drugi motocykl już i tak stoi w garażu :beer: ) |
Autor: | wojtek_lbn [ 2015-05-01 15:36:31 ] |
Tytuł: | Re: [S] Thundercat, 1997, zadbany |
Dalej aktualne. Wiem że realny przebieg boli, ale to nie powód żeby nawet nikt o niego nie zapytał :mrgreen: |
Autor: | wojtek_lbn [ 2015-07-11 17:02:50 ] |
Tytuł: | Re: [S] Thundercat, 1997, zadbany |
UP! Wznawiam ogłoszenie, kot dalej szuka nowego domu! Czas mija, a przydałoby się go sprzedać, także aktualnie cena wynosi 6400zł do jakiejś minimalnej negocjacji. |
Autor: | wojtek_lbn [ 2015-08-01 22:22:23 ] |
Tytuł: | Re: [S] Thundercat, 1997, zadbany |
Sprzedany, do zamknięcia |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |