Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2018-01-22 20:03:22 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Yamaha FZS 600 Fazer 5RT, 2002 r.

Link do ogłoszenia:
https://goo.gl/7utK5p

Motocykl sprowadzony z Włoch, został przeze mnie kupiony w warsztacie Motocykle Grześ z Lublina, posiadam go od sierpnia 2013 roku.

Motocykl jest doposażony w kilka akcesoriów:
- Szyba Touring MGG [Fabryczną oddaję z motocyklem]
- Wskaźnik zapiętego biegu [Robgie – nasz oswojony elektronik z forum Fazera  ]
- Akcesoryjną kierownicę WRP
- Akcesoryjne ciężarki kierownicy
- Podgrzewane manetki Oxford [Fabryczne oddaję]
- Akcesoryjne, regulowane dźwignie hamulca i sprzęgła [Fabryczne oddaję]
- Podwójne gniazdo USB schowane w przedniej owiewce
- Wydech Delkevic [jeżeli ktoś będzie nalegał postaram się wygrzebać fabryczny gdzieś ze złomu ]
- Filtr powietrza K&N
- Przewody hamulcowe w oplocie Goodridge [przód w układzie F + tył] – Fabryczne jadą z moto
- Stelaż GIVI z płytą Monokey – jako, że nie posiadam kufra, aktualnie jest zdemontowany z motocykla, ale jedzie razem z nim.

W kwestii serwisu i eksploatacji:
- Opony
Zamontowane w maju 2014, obecnie mają za sobą 14.000 km przebiegu.
Przód: Michelin Pilot Road 2, bieżnik 3mm (mierzony na środku opony), DOT 3513
Tył: Michelin Pilot Road 2, bieżnik 4mm (mierzony na środku opony), DOT 1414

- Hamulce
Przednie tarcze, obydwie po 4mm grubości
Tylna tarcza, grubość 5mm
Przednie klocki, wymienione w marcu 2017, Vesrah VD-248JL Sintermeral, mają niecałe 4.000 km przebiegu
Tylne klocki, wymienione w marcu 2017, Vesrah VD-240JL Sintermetal, tak samo jak przednie mają niecałe 4.000 km nalotu.
Płyn hamulcowy zalewany był nowy przy okazji wymiany przewodów, w sierpniu 2016.

- Napęd
W maju 2015 zamontowany został łańcuch DID 530VX z zębatkami JT, zestaw ma 11.000 km przebiegu

- Zawieszenie
W maju 2015 zostały wymienione uszczelniacze i olej w przednim zawieszeniu, uszczelniacze Athena, olej Motul 10W

- Układ chłodzenia
W marcu 2017 układ został wypłukany i zalany płynem Valvoline MaxLife AF

- Zawory
W marcu 2014 roku zostały wyregulowane, w lipcu 2017 przeszły kontrolę luzów. Od regulacji zrobiłem 15.000 km, od sprawdzenia niecały 1.000 km.

- Gaźniki
W lipcu 2017 roku przeszły gruntowny serwis – czyszczenie, regulacja składu mieszanki, poziomów, synchronizacja. Niecały 1.000 km nalotu.

- Olej
Motocykl jeździ na oleju Valvoline SynPower 10W40, wcześniej lałem Motula 5100 10W40.
Olej z filtrem na wiosnę będą do wymiany.

- Świece
Wymienione w listopadzie 2015 na Denso U27ESR-N, mają za sobą 6.000 km
Świece na wiosnę będą się już kwalifikowały do wymiany, nowe dorzucam do motocykla.


W kwestii stuka-puka:
- Na wiosnę do wymiany będzie olej z filtrem i świece, świece mam nowe, dorzucam do motocykla, do tego po zimowej przerwie można by profilaktycznie sprawdzić synchronizację gaźników.

- Kosz sprzęgłowy, jak na Yamahę przystało, wesoło sobie postukuje.

- Opony jeszcze sezon wytrzymają, w następnym rozsądnie będzie zacząć już o nich myśleć, nie tyle w kwestii wyeksploatowania, co ze względu na ich wiek.

- Owiewka przednia z prawej strony jest trochę przerysowana, przy kierunkowskazie została sklejona, nie wiem co się tam z tym stało, kupiłem go z takim kuku, naprawiłem, patrząc na same blizny i resztę motocykla, wygląda to na obcierkę, nie glebę.

Co tam poza tym?
Akumulator został wymieniony we wrześniu 2015 na Vartę YT12B-BS 12Ah, każdą zimę spędzał w ciepłym pokoju będąc regularnie doładowywanym.

W lipcu 2017 Fazer przeszedł poważniejszą kontrolę techniczną, sprawdzane były zawory, łożyska kół i główki ramy etc. etc.

Ograniczniki skrętu są nietknięte, co z resztą widać na zdjęciach. Na całym motocyklu jest oryginalny, fabryczny lakier.

Motocykl jeździł głównie „w koło komina”, nie jeździłem nim po torze, nie świrowałem, nie latałem „na gumie”, nie „paliłem laczka” i ogólnie w żaden sposób nie próbowałem sobie za jego pomocą podbudowywać swojego ego , służył przede wszystkim za sprzęt do codziennej eksploatacji i weekendowych wycieczek.
Czemu sprzedaję?
Bo chcę kupić VFR 800 (od razu uprzedzę, że żadne zamiany nie wchodzą w grę). Z Fazerem naprawdę nie będzie mi się łatwo rozstać, bo to świetny motocykl, poświęciłem mu naprawdę dużo pracy i czasu, mogę z czystym sumieniem za niego poręczyć i gdybym miał tylko taką możliwość, najchętniej postawił bym sobie go w pokoju .

Dla zainteresowanych
Dane do https://historiapojazdu.gov.pl
Nr. Rejestracyjny: LPU7E83
Nr. VIN: JYARJ025000006150
Data pierwszej rej: 09.05.2002

A tutaj wgląd do prowadzonej przeze mnie historii serwisowej:
https://goo.gl/rzWmUE

Tutaj można sobie oglądnąć Yamaszkę na zdjęciach 
https://goo.gl/dkYbuw

W razie pytań, o ile czegoś mogłem nie dopowiedzieć w powyższej treści, proszę o telefon 603-821-655, jeżeli bym nie odbierał, prosił bym o SMS-a, oddzwonię możliwie szybko.

Cena, wyjściowo zaczynamy od 9.000 PLN, oczywiście wszystko, w rozsądnych granicach, jest do negocjacji .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2018-01-22 20:03:22 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2018-03-02 22:52:03 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 845
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
I pojechał :) temat można zamknąć.

Będę tęsknił, mam nadzieję, że spotkamy się na trasie i że będzie równie dzielnie służyć nowemu właścicielowi, żebyśmy na trasie mogli sobie uścisnąć dłonie, a nie dać po pysku :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org