Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2020-10-16 21:44:29 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2104
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10
Nie ma problemow z Hiflo chociaz do Twojego cuda szarpnalbym sie na Kn dozywotnio i olejek :)
Daj znac na pw zrobimy turbo cene :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-16 21:44:29 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2020-10-16 22:28:50 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2014-08-17 12:43:43
Posty: 979
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Tracer 900 GT 2019
marcingda napisał(a):
Czy ktoś z Was miał problem z filtrem powietrza HIFLO lub uzasadnione zastrzeżenia do jego jakości.
Kupiłem do Fazera Hiflo raz testowo i szczerze mówiąc byłem rozczarowany bo znacznie odbiegał od oryginału Yamahy. Uszczelka wokół filtra była zbyt luźna, ciężko to było założyć do airboxa przez to i i tak nie było dobrze bo łapał lewe powietrze. Nie miałem zastrzeżeń co do samego materiału filtrującego tyle co do jakości wykończenia filtra - no była różnica i wróciłem do oryginałów.
Do takiej rakiety jak Twoja wybrałbym KN i spokój na długo tym bardziej że lubisz pocisnąć ;)

Ps. nawet to ze Yamaha daje filtr elegancko zapakowany, zafoliowany w pudełku i wyjmujesz go jest zawsze czysty. Hiflo tak normalnie w kartonowym budżetowym pudełku bez żadnej ochrony przed kurzem czy nieczystościami. Może to pierdoły można powiedzieć ale czy znowu filtr to taki majątek ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-17 10:23:40 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 129
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
blue7 na wiosnę wymieniałem u siebie i był zafoliowany i idealnie pasował. Odnośnie firmy HIFLO to kilka razy słyszałem, że to spora fabryka i produkują też dla innych m.in. dla KN.
marcingda coś drogie te filtry :shock: Może lepiej zainwestować raz w KN + olejek bo to chyba najlepsze rozwiązanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-17 10:58:12 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 391
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: K1600GT
blue7 napisał(a):
Uszczelka wokół filtra była zbyt luźna, ciężko to było założyć do airboxa przez to i i tak nie było dobrze bo łapał lewe powietrze.

Janusz81 napisał(a):
marcingda coś drogie te filtry


no właśnie, to jest cenna uwaga, właściwe dopasowanie i uszczelnienie jest najważniejsze, co nam z filtra jak powietrze leci bokiem :!:
cena filtra do BMW jest wysoka bo niewiele firm je robi, widać brak konkurencji
w sumie ten filtr majątku nie kosztuje ale chcę ograniczać koszty bo sama wymiana oleju to wydatek na poziomie prawie 500zł z materiałami, a muszę w ciągu roku zrobić trzy
(szacunkowe koszty eksploatacyjne w następnym roku jeśli nic się nie zepsuje będą na poziomie 7 do 8tyś, będę miał 60tyś a więc regulacja zaworów i pewnie wymiana sworzni w przednim zawiasie)
nie narzekam na to bo moto kupiłem świadomie znając koszty ale jeśli uda się parę groszy zaoszczędzić to będzie super
może faktycznie taki filtr wielokrotnego użytku będzie lepszym rozwiązaniem
nigdy nie miałem takiego, mam od razu pytanie
co ile km należy go wyczyścić i nasączyć olejem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-17 11:16:53 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2104
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10
marcingda napisał(a):
nigdy nie miałem takiego, mam od razu pytanie
co ile km należy go wyczyścić i nasączyć olejem

Co 8-10tys w zupelnosci wystarczy. Czyszczenie i nasaczanie i wkladasz do moto. Dostalismy ostatnio nowe wytyczne z KN. Gwarancja filtra powietrza to 100tys mil :) ale nie znam nikogo komu sie kiedykolwiek zepsul takze dozywotni - to dobre okreslenie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-17 12:32:17 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 947
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Ze swojej strony powiem tylko żeby przy filtrze k&n uwazac z ilością przy nasączaniu bo wrazenie jest jakbyśmy dawali za mało - olejek nie zabarwia filtra tak szybko na czerwono, za pierwszym razem przesadzilem i dalem za dużo, nadmiar wyciekł z filtra i narobił syfu. Trzeba wycisnac na grzbiety po troszke i poczekac nieco dluzej az olejek sie wchłonie i rozejdzie. Poza tym dopasowanie, jakość i trwałość są super.

Co do częstotliwości to bedzie tez zalezalo od sposobu jazdy, ktos kto jezdzi po drogach szutrowych, po syfie i np za innym pojazdem ktory podnosi ten syf w powietrze, to czyszczenie przyda się częściej, jak głównie czyste autostrady to wiadomo, nie zdąży się tak zapchać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-17 15:44:53 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2013-11-03 13:05:03
Posty: 825
Lokalizacja: LPU
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Sprint ST 1050
Tak nic konkretnie w temacie, ale w Triumphie wymieniałem olej czterokrotnie, na czterech różnych filtrach, nie wywalałem ich, leżały sobie w garażu, postanowiłem sobie je porozcinać. Był to KN, HF, Mann i Mahle/Knecht. I powiem Wam, że po tym, co zobaczyłem w środku, to był ostatni raz, kiedy miałem w rękach KN-a, bo to ścierwo nieziemskie. KN ma chociażby 1/3 mniej włókniny filtrującej, niż HF, o reszcie konstrukcji nie będę się wypowiadał, bo jeżeli to filtry o niskim oporze przeływu, to HIFlo są chyba bezoporowe ;).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-17 18:16:20 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 391
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: K1600GT
Jeśli chodzi o filtry oleju to kupowałem różne, ostatnie lata zwykle HiFlo do czasu kiedy miałem jakiś felerny egzemplarz i ciekł. Do K1600 Mahle bo ten kupowany w BMW też jest tej firmy z tym że kosztuje x2.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-17 19:44:22 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2018-08-01 19:28:01
Posty: 947
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S 2006 ABS
Filtry powietrza suche i nasączane będą miały zupełnie różną strukturę wykonania, nie ma co tak porównywać k&n vs hiflo opierając się o grubość materiału filtrującego. Drobne pyłki mają się kleić do olejku wiec nie trzeba tyle włókniny żeby je wyłapać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-21 18:51:59 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2019-10-01 16:23:53
Posty: 391
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: K1600GT
rhazz napisał(a):
Nie ma problemow z Hiflo chociaz do Twojego cuda szarpnalbym sie na Kn dozywotnio i olejek
Daj znac na pw zrobimy turbo cene



Rhazz, filtr i chemia są już u mnie.
Dziękuję bardzo za "turbo cenę" i szybkie załatwienie sprawy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-21 20:12:10 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2104
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10
Zawsze chętny do pomocy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-22 07:59:15 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 39
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Jeżeli chodzi o FZ6, to jak już wcześniej ktoś z kolegów napisał tylko oryginalny, raz na sezon (w moim przypadku) wymiana oleju i filtra, a różnica 10-15zł na sezon pomiędzy filtrem oryginalnym a zamiennikiem to chyba nie wielka różnica :wink: .


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-22 21:18:19 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2020-01-05 20:24:48
Posty: 129
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6 S2
Keny napisał(a):
Jeżeli chodzi o FZ6, to jak już wcześniej ktoś z kolegów napisał tylko oryginalny.....

A to czemu niby? Coś się zepsuje jak założę np hiflo czy innego mahle? Nie sądzę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-23 19:54:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2017-09-16 17:34:40
Posty: 39
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZ6S S2
Dla mnie to zawsze zamiennik, poza tym niższa cena zawsze wiąże się z jakością zastosowanych materiałów. Przyglądałeś się kolego kiedyś np. zamiennikom filtra powietrza do FZ6 ?! Tu akurat łatwiej "organoleptycznie" zauważyć różnice zastosowanych materiałów jak i również jakości wykonania (precyzji) niż w filtrze oleju, którego to zastosowany materiał jest wewnątrz. Oczywiście jest to moje zdanie, każdy montuje to co uważa za stosowne dla siebie. Jak już wcześniej wspomniałem to 10-15zł na sezon, no ale cóż można oszczędzać na wszystkim :wink: . Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2020-10-23 20:33:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2104
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: MT-10
Keny napisał(a):
Dla mnie to zawsze zamiennik, poza tym niższa cena zawsze wiąże się z jakością zastosowanych materiałów

W dzisiejszym czasie placi sie za marke i opakowanie - nie za jakosc.
Filtry...to tylko filtry. Prawda jest taka ze jest KN potem dlugo nie ma nic a potem jest cala reszta z oemami na czele... :)
Ale kazdy wierzy w co chce :) 15zl wiecej za swiadomosc posiadania czegos lepszego - to nieduza cena :)
Przez 3 sezony jezdzilem na filtrach maxgear (ktore sam importuje z Chin) wiecie co sie dzialo? -nic :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org