Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2011-06-13 22:18:17 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
Ja dzis wymienilem naped sam pod domem. Łancuch DID 520VX 118 ogniw i zebatki Sunstar 16/45 (oryginalnie sa 16/46 ale innych nie bylo na biegu). Jako ze nie mam zadnej zakuwarki, a nie chcialem tego robic punktakiem poprosilem aby zakuli mi go w sklepie ( łańcuch jest oryginalnie nie zakuty, przynajmniej D.I.D.). Wymiana jest bajecznie prosta w FZ6 i nawet nie trzeba sciagac calego wahacza, ja go odkrecilem i zukosowalem tak zeby lancuch wyszedl, troche uwiera tam katalizator (jesli ktos go jeszcze tam ma) ale obylo sie bez rozkrecania wydechu. Wazne aby to wszystko w miare wyczyscic. Tak na marginesie powiem, zeby uwazac na ten smar ktory jest fabrycznie na lancuchu, bo lubi pochlapac oponke i jest potem lekcja driftu:) Calosc zajela mi 2,5 godziny, w tym wymiana napedu, 2 herbaty, 8 petów i kilka donioslych kur...w. Strat w ludziach nie bylo :)




Robgie napisał(a):
Pytanko takie mam czy łańcuchy zawsze są z zapinką czy są też fabrycznie zakute dokładnie do danego modelu? no i jesli ktos wie sprawdził itp jakiego nie kupować to też mile widziane info. generalnie przymierzam sie do DID



Zapinka jest chyba troche za slaba do 100 koni, chyba lepiej bedzie go zakuc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: Wymiana Napędu
PostNapisane: 2011-06-13 22:18:17 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2011-06-13 23:01:45 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
MR POTATO napisał(a):
Zapinka jest chyba troche za slaba do 100 koni, chyba lepiej bedzie go zakuc...

Z całym szacunkiem, ale wg mnie- bzdura. DID na pewno dobrze wie do czego się te łańcuchy zakłada, gdyby zapinki były za słabe (i to do 100KM? co to dzisiaj jest 100KM jak niektóre sprzęty mają to x2?) to na pewno by ich nie sprzedawali, przecież nikt by nie ryzykował renomy takiej firmy z powodu głupich zapinek...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-13 23:15:51 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2010-07-11 22:23:43
Posty: 253
Lokalizacja: Wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 608296219
Obecne moto: GSXR 1000 k7
wojtek_lbn napisał(a):
MR POTATO napisał(a):
Zapinka jest chyba troche za slaba do 100 koni, chyba lepiej bedzie go zakuc...

Z całym szacunkiem, ale wg mnie- bzdura. DID na pewno dobrze wie do czego się te łańcuchy zakłada, gdyby zapinki były za słabe (i to do 100KM? co to dzisiaj jest 100KM jak niektóre sprzęty mają to x2?) to na pewno by ich nie sprzedawali, przecież nikt by nie ryzykował renomy takiej firmy z powodu głupich zapinek...


Ja wyrazilem swoja opinie. Osobiscie czuje sie pewniej jak mam zakuty, to ze takie rozwiazanie jest pewniejsze nie podlega watpliwosci, ale moze i zapinka trzyma, ja napewno tego nie przetestuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-14 09:22:46 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
a to już jest druga strona medalu ;) ja nie sądze żeby zapinki były bardziej niebezpieczne, ale sam też wziąłbym zakuty na stałe mając wybór


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-14 23:39:30 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Pamiętam, że jak wymieniałem napęd to wszystko szło jak po maśle :D Do momentu zakucia łańcucha oczywiście bez zakuwarki :D Całość zajęła nam 1h, a walka z zapinką kolejne 2 :D Niczym się tego g***a nie dało zacisnąć. Dopiero takie małe mobilne imadło, do niego obie części łańcucha, zapinka na górę i dwie dupne żabki takie do odkręcania rur :D
Patent jak z bajki o sąsiadach, ale nam przynajmniej się udało!
A ile było przy tym przeklinania i kulania się po ziemi to jest nawet nie do opisania :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-06-15 09:35:32 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-04-02 23:33:03
Posty: 98
Lokalizacja: Poznań
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
Mi zakucie zajęło 5 min - młotek, punktak o dość szerokim zakończeniu, kowadełko (z kawałka szyny). Łańcuch na motocyklu, kowadełko dostawione do łańcucha, kilka razy młoteczkiem i voila! Trzeba to robić z czuciem, żeby nie przesadzić i łańcuch dalej się zginał, ale to żadna straszna robota.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-27 16:23:13 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
MR POTATO napisał(a):
Wymiana jest bajecznie prosta w FZ6 i nawet nie trzeba sciagac calego wahacza



To w jakiś moto trzeba ściągać wahacz do wymiany napędu? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-27 18:50:40 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
blaz
tak, chociażby w Thundercacie, bo jakbyś doczytał to wiedziałbyś że chodzi o założenie zakutego już wcześniej łańcucha zamiast zakuwania go na moto :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-27 19:13:08 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2010-07-18 21:10:47
Posty: 81
Lokalizacja: Żabia Wola, Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 691-931-328
Obecne moto: 2 x fzs600
Doczytałem wszystko, chodziło mi tylko o samo stwierdzenie które brzmi dla mnie troszkę dziwnie :roll:

No ale jak zakuwa się łańcuch przed założeniem na moto no to rzeczywiście trzeba wahacz rozkręcać, z tym się zgadzam :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-27 21:24:48 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-09-19 07:57:16
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gd.
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Kilofazer
Polecam zakuwanie łańcucha, w poprzednim moto zgubiłem zabezpieczenie od zapinki. To znaczy zapinka jest dobra,
ale tylko po to żeby kawałek podjechać do jakiegoś warsztatu który posiada zakuwarkę. Tak zrobiłem i nic mnie to
nie kosztowało. Wymiana napędu jest banalnie prosta, jedynym problemem jest wyczyszczenie komory zebatki
zdawczej gdzie wiadomo co siedzi.. i ewentualnie odkręcenie tejże zębatki. Z dokręceniem też może być
mały kłopot bo dokręcająć nakrętkę "kręci się silnikiem" i najlepiej jak ktoś siądzie na moto i trzyma hamulce.
Nie chcialo by mi się rozkręcać wahacza żeby założył łańcuch, ale jak ktoś lubi to czemu nie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-27 22:05:01 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
wprawdzie mam fazera, ale mam pytanie odnośnie łańcucha. Spotkałem się z indeksem 520, 530. To jest szerokość łańcucha, czy grupość? Jaka jest tolerancja?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-28 17:15:09 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-04-28 10:19:35
Posty: 653
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 603873840
Obecne moto: Thundercat
Lish napisał(a):
To jest szerokość łańcucha, czy grupość? Jaka jest tolerancja?


i szerokość i grubość, 530 jest znacznie masywniejszy, odległość między ogniwami jest chyba identyczna, ale elementy raczej nie są zamienne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-28 22:22:23 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
nie chodzi mi o części zamienne, poprostu spotkałem się i z 530 i 520 montowanymi do tej samen maszyny, chociaż np. 530 jest fabrycznie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2011-09-29 17:59:41 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Często zestawy do danego moto są dostępne na łańcuch 520 i 530. Różnica jest w wymiarach i wytrzymałości łańcucha i o ile w 50-60 konnym moto możesz bez obaw sobie założyć 520, to w 100 konnym znacznie lepszym wyborem będzie 530, bo po prostu sporo dłużej pojeździ ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2015-05-12 13:11:31 
Niemowlak

Dołączył(a): 2013-12-13 16:39:03
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Płeć: Mężczyzna
Telefon: xperia z1
Obecne moto: Thundercat yzf 600r
Witam koledzy.
Ja mam pytanko co do napedu do kota firmy UNIBEAR
Przykladowa aukcja
http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-yzf- ... 50930.html
lub
http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-yzf- ... 50910.html

Czy firma unibear jest dobra? czytalem duzo opinni i praktycznie wszystkie sa na ok do polecenia.
Wiadomo ze kazdy by chcial dida ale wycena w sklepie mnie wyszla 500pln :/ troche za duzo a unibear caly zestaw jest za 270-300zł
Moim kotem jezdze w miare dynamicznie i czesto stawiam na kolo czy unibear da rade na takie zabawy?
No i ktore lepsze xring czy oring?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Riccardoa


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org