Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-02-10 18:42:50 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Miałem na myśli gęstość, nie widzę informacji w książce serwisowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-10 18:42:50 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2013-02-10 19:45:05 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-04-12 17:17:50
Posty: 182
Lokalizacja: PGN
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 02r
arthi napisał(a):
Miałem na myśli gęstość, nie widzę informacji w książce serwisowej.

Masz podane w manualu :wink:
Załącznik:
manual.JPG [66.91 KiB]
Pobrane 733 razy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-10 22:44:34 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2012-04-02 22:16:27
Posty: 292
Lokalizacja: K-ce
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01
Ok, czyli 10W, dziękuję.

Robi się trochę offtopic, ale co to za manul mam inny owners manual i nie ma tam tego typu danych. Możesz podesłać linka na priv?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-11 00:38:49 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2010-08-13 11:38:35
Posty: 962
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Bo to nie owners manual tylko serwisówka. Są gdzieś na forum linki, poszukaj


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-12 22:24:07 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-01-02 22:44:13
Posty: 31
Lokalizacja: Nidzica
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: Thundercat 03
Mógłby mi ktoś napisać jakie klucze są potrzebne do wymiany uszczelniaczy w lagach w Thundercacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-23 10:24:48 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-05-09 19:23:35
Posty: 48
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
jest szansa na dodanie zdjęć do pierwszego posta?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-29 15:53:58 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2011-08-15 09:50:20
Posty: 6
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: YZF 600 Thundercat
Jak kolega wyżej również proszę o jakieś fotki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 00:40:01 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2010-12-20 16:17:33
Posty: 10
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fz6s
Na youtubie jest filmik jak gosc wymienia olej w xj http://www.youtube.com/watch?v=-sBYLI_G1s0 to jest to samo . Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-02 16:02:24 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-03 07:48:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lędziny
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2001
Jestem przed wymianą uszczelniaczy i płynu w lagach.

Nie jestem mechanikiem, ani nie bawiłem się wcześniej w skomplikowane naprawianie pojazdów, ale też nie jestem w ciemię bity i wiem jak wszystko działa i funkcjonuje. Z filmu to wygląda trywialnie i banalnie. Czy w rzeczywistości też tak jest i czy sam podołam takiej czynności?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-02 17:47:34 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2356
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
szaber napisał(a):
Jestem przed wymianą uszczelniaczy i płynu w lagach.

Nie jestem mechanikiem, ani nie bawiłem się wcześniej w skomplikowane naprawianie pojazdów, ale też nie jestem w ciemię bity i wiem jak wszystko działa i funkcjonuje. Z filmu to wygląda trywialnie i banalnie. Czy w rzeczywistości też tak jest i czy sam podołam takiej czynności?

Sam raczej nie podołasz, przydałyby Ci się jeszcze ze 2 ręce do pomocy :) Poza tym to nie jest zwykle takie łatwe jak wygląda na filmiku :) Jak myślisz - dlaczego temat o lagach ma tyle stron? - bo za każdym razem ktoś ma jakiś weselszy problem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-02 19:38:30 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-03 07:48:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lędziny
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2001
rhazz napisał(a):
Sam raczej nie podołasz, przydałyby Ci się jeszcze ze 2 ręce do pomocy :) Poza tym to nie jest zwykle takie łatwe jak wygląda na filmiku :) Jak myślisz - dlaczego temat o lagach ma tyle stron? - bo za każdym razem ktoś ma jakiś weselszy problem :P


Co racja to racja. Oczywistym że zabiorę się za to pod okiem mechanika, ale 200 zł które mam wydać na warsztat, wolę wydać na komplet narzędzi do kręcenia przy sprzęcie.

Fakt też że 80% tekstu w tym dziale jest o wykręcaniu lub nie wykręcaniu zaworków :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-03 13:21:38 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
wymieniałem wczoraj olej i uszczelniacze, powiem Ci tak, śrubę imbus 8 która jest od dołu lagi przy ośce odkręć zanim wylejesz olej i rozkręcisz lagi, zrobiłem to na końcu i później wlewałem olej z powrotem, to nie jest proste, najgorsze co może być to właśnie wymiana uszczelniaczy bo sama wymiana oleju jest banalnie prosta dla kogoś kto ma jakieś tam doświadczenie w mechanikowaniu


Ostatnio edytowano 2013-04-05 14:36:52 przez J@ck, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-03 17:02:24 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-05-09 19:23:35
Posty: 48
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS600
koledzy tu http://tinyurl.com/btpecdf znalazłem artykuł do fazera, może komuś się przyda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-11 10:09:13 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2013-03-03 07:48:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lędziny
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 2001
Odnośnie wlewania oleju do lag. Czy ktoś próbował ten sposób i czy jest on właściwy?
czas 4m50s
http://www.youtube.com/watch?v=5PYwEeR8uSU


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-15 00:01:07 
Funkiel Nówka

Dołączył(a): 2012-05-12 18:30:24
Posty: 1
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: KLX 650C Supermoto
W ogóle nie wiem dlaczego ten pierwszy post w tym temacie jeszcze istnieje. Kompletna bzdura dzięki której większość osób biorących się za wymianę oleju w lagach samemu i na szybko popełnia ten sam błąd czyli wykręca na siłę śrubę tłumika, która zabezpieczona jest kulką ze sprężyną i na dodatek zabita trzpieniem z zewnątrz. I potem trafia na warsztat moto i oczywiście problem bo oberwany gwint. Zamieszczam zdjęcie jak to wygląda jak ktoś na siłę odkręca śrubę od tłumika. Zerwany gwint, wywalona kulka olej cieknie no i panie mechaniku zrób pan coś :)

http://zapodaj.net/bdf9326e29364.jpg.html

http://zapodaj.net/0ff1f93ade13e.jpg.html

http://zapodaj.net/a01ee6e0f963d.jpg.html

Drugie zdjęcie to miejsce gdzie powinien znajdować się trzpień z kulką.

A trzecie to gniazdo śruby tłumika. To nie jest zrobione po to, żeby to na chama wykręcać :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 206 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
Administracja forum: admin@motocykl.org