Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2013-02-20 16:50:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
Witam.
Myślę, że przyszedł czas, żeby się pochwalić nowym nabytkiem jakim jest Fazer1000
Sprzęt kupiłem od użytkownika daniello945 z tego forum.
Narazie kilka zdjęć:)
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Ostatnio edytowano 2013-02-20 18:48:07 przez terek_4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: KiloFazer FZS1000 2005
PostNapisane: 2013-02-20 16:50:30 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714

PostNapisane: 2013-02-20 18:26:23 
Niemowlak

Dołączył(a): 2012-09-23 16:19:58
Posty: 19
Lokalizacja: GRANOWO WLKP
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 784 097 875
Obecne moto: FZ6
Piękna maszyna. Pamiętaj, że z 1000 nie ma żartów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-20 18:43:30 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
postaram się nie zapomnieć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-02-20 21:37:22 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
terek_4
zdjęcia nie chodzą :) a motorek chyba pamiętam jeszcze z poprzedniego właściciela...szary bodajże :)

pamiętam jako zacny egzemplarz :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 08:57:56 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
Witam.
Pomimo że wiosny jeszcze nie widać, przyszedł czas na mały przegląd moto :)
Na pierwszy ogień poszła wymiana uszczelniaczy lag i oleju w lagach.
Uszczelniacze ARI i olej Motul Fork 5W (w manualu było napisane że 5W jest rekomendowany )

[ img ]

[ img ]

[ img ]

I od razu małe pytanko, Jak kupowałem motocykl to wiedziałem że jest po ślizgu na lewą stronę, zresztą widać przytarcia. Ale jak zacząłem robić lagi to właśnie lewa jest minimalnie skrzywiona. Jak położy się ją na równym stole i potoczy to w środkowej części widać bicie, ok 5mm. Wiem, że najlepiej przydałby się ją wymienić, ale ktoś może powiedzie czy muszę się tym nadmiernie przejmować?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 12:18:29 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
hmm...5 mm to dużo...można spróbować wyprostować, ale ostrożnie no i oczywiście na specjalistycznym sprzęcie. Albo nie robić nic i przekonać się jak motocykl będzie się zachowywał, może być tak, że krzywa laga jest powodem ubytku oleju w niej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 13:58:34 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
no właśnie w tej ladze było już mało oleju, narazie pojeżdżę tak, a jak coś to wymienię od razu 2 , bo i na drugiej widać rysy.
A tak porównując z przed i po wymianie oleju, to po wymianie jest trochę bardziej miękki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 15:52:47 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2008-06-29 09:23:07
Posty: 672
Lokalizacja: CCH
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Nokia
Obecne moto: Gladius 650 mit ABS
Aż się prosi kolektory wypolerować :lol:




:beer:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 21:59:50 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
5W będzie za miękki, 10W będzie ok, uszczelniacze bdb.

5mm laga do wyrzucenia, ale sprawdź jeszcze raz, bo to jest mega dużo, może pomiar niedokładny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-30 23:29:06 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
Będą wypolerowane, niech tylko ten śnieg zejdzie i trochę się ociepli. Najpierw wymienię olej a później polerka kolektorów :) A czym to później zabezpieczyć żeby efekt był nieco trwalszy ?

No czuć że na 5W jest bardziej miękki niż było wcześniej, to dziwne, że yamaha zaleca 5W... Może coś się podreguluję

Założyłem jeszcze jeden temat odnośnie lag, ale to w dziale mechanika, żeby spraw technicznych nie pisać w dziale galeria:) to może komuś się przydadzą takie informacje
viewtopic.php?f=21&t=12925


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-31 11:18:21 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2011-06-24 17:57:26
Posty: 1483
Lokalizacja: kujawsko - pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BMW GS 1200
terek_4
niczym nie utrwalisz tego efektu....ciesz się nim tak długo jak będzie istniał, częściej przetrzyj, wyczyść i raz na jakiś czas trzeba powtórzyć operacje...wtedy będzie trwał wiecznie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-31 17:05:03 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jak złożysz i laga będzie ciekła to jest jest do wyrzucenia :/ Jak masz 350zł na wywalenie to wymień sobie od razu obie chociaż jak dla mnie - chory pomysł ;) Musiałeś coś źle pomierzyć bo przy 5mm skrzywienia na środku amor raczej by nie wchodził, albo rozwaliłby tak uszczelniacz że ciekłoby Ci jak z kranu olejem :P
Ja miałem minimalnie krzywą lagę (nawet nie było widać) a sikała że hej :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-31 17:55:35 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2013-01-02 22:55:25
Posty: 141
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: BANDIT SV1000 GSXR75
no nie wiem, ale jak poskładałem, pompowałem przodem i na razie nic nie leci, wcześniej to obie tak samo mocno leciały. a może miałem krzywy stół na którym sprawdzałem :) zobaczę w trakcie sezonu co będzie się działo, jak będzie leciało to będę myślał. Na razie zostawiam tak jak jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-03-31 23:23:56 
Legenda forum

Dołączył(a): 2010-11-08 15:23:23
Posty: 2331
Lokalizacja: Katowice
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Note 10+
Obecne moto: KTM 1290 SAS
Jeśli wlałeś niecałe pół litra na lagę to gdyby była krzywa to od razu masz ten olej na całym przodzie. Skoro nie leci przy pompowaniu to jest nadzieja, że jeszcze pojeżdżą ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-04-01 01:37:07 
Pierwszy wydech regionu

Dołączył(a): 2012-10-23 23:11:58
Posty: 303
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: fzs600
terek_4 napisał(a):
Ale jak zacząłem robić lagi to właśnie lewa jest minimalnie skrzywiona

Uwielbiam temat prostowania lag, nie prostuj bo Ci pęknie, a i tak wielu jeździ na prostowanych i nawet o tym nie wie. Rura do fzs kosztuje 350 zł, do kilofazera pewnie podobnie, ja bym wyprostował, jak będzie kiepsko to najwyżej kupisz, prostowanie drogie nie jest. Ważne, żeby to profi zrobili, jak mają to robić na jakieś giętarce do rur to podziękuj. Prostowane lagi to niewielki problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 128 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org