Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2012-06-21 19:54:07 
Prawie jak Mistrz Europy

Dołączył(a): 2009-11-23 20:31:27
Posty: 621
Lokalizacja: Wawa Włochy
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: brak
j@ck, jest za rzadki. Testowałem biodegradowalny. Świetny jak jeździsz w dobrą słoneczną pogodę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Re: [DIY] Oliwiarka
PostNapisane: 2012-06-21 19:54:07 
admin ręczy i poleca:)

Dołączył(a):2011-10-03
Posty: 714
Lokalizacja: Polska

PostNapisane: 2012-06-21 20:26:39 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
no to dupa zbita bo kupiłem butelkę. trudno skoro nie przyda się do moto muszę kupić piłę bo szkoda zmarnować :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-06-21 23:49:11 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2008-10-25 21:48:38
Posty: 135
Lokalizacja: Marszew
Generalnie są układy elektroniczne, które sterują czasem załączenia odbiornika i czasem przerwy. Coś jak przerywacz, ale ma poprzez potencjometry regulowany czas załączenia i oddzielnie czas przerwy. Było pisane wcześniej już. Na allegro ok 30 - 40 zł. Czyli podobne koszta do precyzyjnego zaworka. I np ustawiłbym czas przerwy na ok 40 sek a czas załączenia ok 2-3 sek. Poza tym wydaje mi się, że oszczędzimy trochę prądu, bo cały czas będziemy mieli włączony układ sterujący, który pobiera mili Ampery i zaworek tylko parę sek na minutę, a nie non stop zaworek, który podobno pobiera kilka A. Nie mierzyłem, ale jestem w stanie uwierzyć w te kilka A.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-03 17:58:38 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-07-29 00:05:26
Posty: 68
Lokalizacja: Lublin/Lipsko
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600
Dokładnie. Ja na dniach chcę założyć coś takiego:
http://sklep.avt.pl/p/pl/482158/uklad+czasowy.html

Są dwa miniaturowe potencjometry do regulacji co ile i na ile ma się załączać elektrozawór. Podłączamy kabelki z aku i do zaworu, jest już przekaźnik, stroimy wsadzamy w hermetyczne pudełko i wsio. Dzięki temu elektrozawór nie będzie tak obciążał aku.

Można się pokusić później o zmierzenie wartości tych potencjometrów powiedzmy ustawione w słoneczną i deszczową pogodę i zastąpić je przełącznikiem z rezystorami. Przełącznik można nawet na kierownicę dać i sobie przełączać bez przystanków.

Jeszcze tylko kombinuję jak zrobić element smarujący. Chyba kupię jakiś oryginalny scottoilera...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-19 12:21:55 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
panowie, ja po prostu mam zwykły układ grawitacyjny. zbiorniczek na olej, wężyk, 3 zaworki i igła do pompowania piłek. przed i po każdej jeździe odkręcam i zakręcam zaworek. bez zbędnej elektroniki.na początku zapominałem ale teraz weszło w krew i jest w pożądku


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2012-08-19 12:49:32 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2011-05-10 21:09:28
Posty: 144
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS 600 01r
Ja mam oryginalnego scottoilera i mam do Was pytanie, zauważyłem ostatnio że łańcuch od strony koła delikatnie czerwienieje, znaczy rdza jak by łapała. Igłę smarowania mam od strony zewnętrznej i tam wszystko ok. Środek łańcucha też nasmarowany. Nie odkręcę więcej kapania bo będę miał wszystko uwalone olejem (niebieski scottoiler - niby gęstszy).
Narazie to olewam i raz na jakiś czas przesmaruję sprayem wsjo :)
A jak tam u Was wygląda łańcuch przy takim smarowaniu?

Myślałem jeszcze o puszczeniu igły na dwie strony ale chyba przerost formy nad treścią :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-23 22:47:00 
Pryszczaty jeździec

Dołączył(a): 2011-11-21 23:46:14
Posty: 79
Lokalizacja: Fajsławice/k.Lublina
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: ThunderKociak
odgrzeje kotleta :)
j@ck
możesz zrobić jakąś fotke jak to u ciebie wygląda?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-25 12:35:59 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-04-28 20:54:27
Posty: 125
Lokalizacja: Turek
Płeć: Mężczyzna
Telefon: posiadam;)
Obecne moto: FZS 600 03r
Myślicie, że taki zawór by się nadawał?
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-25 15:16:23 
Chop-luftmysza

Dołączył(a): 2012-09-20 09:21:17
Posty: 1337
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 609siedem46cztery51
Obecne moto: KiloFaza
Nikapon napisał(a):
Myślicie, że taki zawór by się nadawał?



Zajebisty, mam prawie identyczny u siebie założony i daje rade. Dobrze uszczelnił króćce bo u mnie mimo że wąż wchodzi ciasno bez opaski się koszmarnie lało przez drgania i wibracje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-25 16:18:46 
Legenda forum

Dołączył(a): 2009-07-15 23:58:19
Posty: 3245
Lokalizacja: ELE
Płeć: Mężczyzna
Telefon: czarny
Obecne moto: r1100gs
Kup nowy, nie będzie kosztował majątku. Jest to elektrozawór od LPG do I gen , z możliwością zakręcenie ( w tym wypadku sterowanie dawką, choć jeszcze lepiej by było sobie dysze zamontować w przewodzie i po płaczu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-07-28 11:58:44 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-12-26 01:08:50
Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
zybyzy napisał(a):
Ja mam oryginalnego scottoilera i mam do Was pytanie, zauważyłem ostatnio że łańcuch od strony koła delikatnie czerwienieje, znaczy rdza jak by łapała. Igłę smarowania mam od strony zewnętrznej i tam wszystko ok. Środek łańcucha też nasmarowany. Nie odkręcę więcej kapania bo będę miał wszystko uwalone olejem (niebieski scottoiler - niby gęstszy).
Narazie to olewam i raz na jakiś czas przesmaruję sprayem wsjo :)
A jak tam u Was wygląda łańcuch przy takim smarowaniu?

Myślałem jeszcze o puszczeniu igły na dwie strony ale chyba przerost formy nad treścią :)


U mnie jest centralnie od góry ustawiony. Wiem że zalecają z boku albo podwójne - są takie dysze jak grabki - pazurki. U mnie nasmarowany jest kompletnie i jak jest ciepło musze zmniejszać kapanie prawie do minimum :) bo wali na boki i kapie spod zębatki napędowej :)
Ale nasmarowane jest ok :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-25 15:17:51 
Zamykacz opon

Dołączył(a): 2013-07-26 10:28:06
Posty: 267
Lokalizacja: Kraków + Bełchatów
Płeć: Mężczyzna
Telefon: Mam
Obecne moto: FZS 1000
Ja jak kupiłem moto miałem scotoiler touring kit, tyle zę cały pusty.
Zalałem go olejem, założyłem podciśnienie i ustawiłem końcówkę smarująca. Teraz muszę go w jakiś magiczny sposób odpowietrzyć? czy wystarcyz otworzyć zaworek regulujący na maxa przejechać kilka km i potem wyregulować optymalną dawkę??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-26 08:53:04 
Prawie jak Mistrz Świata

Dołączył(a): 2011-07-12 09:40:11
Posty: 948
Lokalizacja: wawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 512 386 jedensześć5
Obecne moto: nowe
j@ck napisał(a):
no to dupa zbita bo kupiłem butelkę. trudno skoro nie przyda się do moto muszę kupić piłę bo szkoda zmarnować :D


jack podobno hipol sie nadaje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-26 21:15:57 
Mistrz prostej

Dołączył(a): 2012-12-26 01:08:50
Posty: 100
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Obecne moto: FZS1000
fincher napisał(a):
Ja jak kupiłem moto miałem scotoiler touring kit, tyle zę cały pusty.
Zalałem go olejem, założyłem podciśnienie i ustawiłem końcówkę smarująca. Teraz muszę go w jakiś magiczny sposób odpowietrzyć? czy wystarcyz otworzyć zaworek regulujący na maxa przejechać kilka km i potem wyregulować optymalną dawkę??

Nie wiem co chcesz odpowietrzać bo jeśli jest dobrze podłączone to powietrze przepycha olej przez rurkę i masz smar na łańcuchu... odpal moto i zobacz ze daje. :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2013-09-26 21:50:42 
Wcale nie jestem uzależniony od forum

Dołączył(a): 2012-01-29 15:38:22
Posty: 1298
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: Mężczyzna
Telefon: 697 226 949
Obecne moto: fzs 600 fazer 2000r
będzie mało widać ale jednak, jakiś tam pogląd na sprawę jest


Załączniki:
Komentarz: zawór otwierający i zamykający przepływ oleju
1375971974162.jpg [12.98 KiB]
Pobrane 382 razy
Komentarz: po ramie, zaworkami regulującymi
1375971983310.jpg [18.87 KiB]
Pobrane 424 razy
1375972012867.jpg [19.86 KiB]
Pobrane 418 razy
Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Administracja forum: admin@motocykl.org